ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ЯК ОДНОГО З КРЕАТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193539Ключові слова:
креативні методи навчання, метод проектів, сучасні підходи, іноземна мова, принципи навчанняАнотація
У статті визначено суть методу проектів в процесі викладання іноземної мови, його зміст та принципи. Доведено ефективність застосування даного методу в процесі навчання студентів іноземної мови.
Доведено, що використання проектного методу навчання допомагає створювати на заняттях іноземної мови творчу атмосферу, активний пізнавальний процес, у який залучається кожен учень. Обґрунтовано, що метод проектів належить до групи комунікативних методів, формуючи на занятті іноземної мови міжкультурну компетенцію, стимулює діяльнісну активність в учнів, викликає прагнення до активних дій, спілкування і висловлювання власних думок іноземною мовою.
Проаналізовано, що даний метод навчання маючи вплив на емоційну сферу підлітка дозволяє найбільш ефективно прищеплювати загальнолюдські цінності не як набір установок, а як внутрішнє переконання підлітка, його світогляд. Розкрито принципи проектного методу навчання для ефективного практичного застосування методу проектів в процесі навчання іноземної мови та відповідні умови для його реалізації.Посилання
Varzatska, L. & Kratasiuk, L. (2006). Interaktyvni tekhnologii v systemi osobystisno-zorientivanoi osvity [Interactive technologies in the system of personality-oriented education]. Dyvoslovo. No. 4. pp. 7–25. [in Ukrainian].
Derzhavnyi standart bazovoi i povnoi serednyoi osvity [State standard of basic and secondary educayion]. [in Ukrainian].
Ehorov, O. (2006). Prophilnoe obrazovanie: problemy i perspektivy [Profile education: Problems and perspectives]. Public education. No. 5. pp. 7 – 36. [in Russian].
Karpyuk, O.D. (2006). Osnovni prynzypy komunikatyvnoho orientovanoho navchannya [Basic Princeples of communicational and oriented training]. English language and literature. No.1. p.68 [in Ukrainian].
Kosenko, O.I. (2009). Uprovadzhennia stratehii krytychnoho myslennia dlia rozvytku navychok audiiuvannia ta stvorennia sytuazii uspikhu na urokakh anhliyskoi movy [Implementation of critical thinking strategies for developing listerning skills and creating success situtions in english lesssons]. English language and literature. No.5. pp.2–22. [in Ukrainian].
Kurysh, S. (2012). Zastosuvannia informaziinyh tekhnolohii u prozesi vyvchennia inzemnyh mov [Application of informational technologies in the process of english language learning]. Journal “English language in modern school” . No.1. pp. 46–67. [in Ukrainian].
Nikolaeva, S.Y. (2002). Metodyka vykladannia inozemnyh mov u serednih navchalnyh zakladah [Methods of foreign languages teaching in secondary schools]. Kyiv, 328 p.[in Ukrainian].
Ohievich, O. (2002). Dydaktychna hra – shliah do pidvyshchennia yakosti navchannia i vyhovannia uchniv [Didactic game – a way to improve the quality of education and children’s training]. New pedagogical thought.No.1. p. 83. [in Ukrainian].
Pylypenko, V. (2007). Osobystisno orientovani tekhnolohii u shkoli [Personally oriented technologies at school]. Kharkiv, 160 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.