ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ЯК ОДНОГО З КРЕАТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Інна Лобачук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193539

Ключові слова:

креативні методи навчання, метод проектів, сучасні підходи, іноземна мова, принципи навчання

Анотація

У статті визначено суть методу проектів в процесі викладання іноземної мови, його зміст та принципи. Доведено ефективність застосування даного методу в процесі навчання студентів іноземної мови.

Доведено, що використання проектного методу навчання допомагає створювати на заняттях іноземної мови творчу атмосферу, активний пізнавальний процес, у який залучається кожен учень. Обґрунтовано, що метод проектів належить до групи комунікативних методів, формуючи на занятті іноземної мови міжкультурну компетенцію, стимулює діяльнісну активність в учнів, викликає прагнення до активних дій, спілкування і висловлювання власних думок іноземною мовою.

Проаналізовано, що даний метод навчання маючи вплив на емоційну сферу підлітка дозволяє найбільш ефективно прищеплювати загальнолюдські цінності не як набір установок, а як внутрішнє переконання підлітка, його світогляд. Розкрито принципи проектного методу навчання для ефективного практичного застосування методу проектів в процесі навчання іноземної мови та відповідні умови для його реалізації.

Біографія автора

Інна Лобачук

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри методики навчання іноземних мов Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського

Посилання

Varzatska, L. & Kratasiuk, L. (2006). Interaktyvni tekhnologii v systemi osobystisno-zorientivanoi osvity [Interactive technologies in the system of personality-oriented education]. Dyvoslovo. No. 4. pp. 7–25. [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart bazovoi i povnoi serednyoi osvity [State standard of basic and secondary educayion]. [in Ukrainian].

Ehorov, O. (2006). Prophilnoe obrazovanie: problemy i perspektivy [Profile education: Problems and perspectives]. Public education. No. 5. pp. 7 – 36. [in Russian].

Karpyuk, O.D. (2006). Osnovni prynzypy komunikatyvnoho orientovanoho navchannya [Basic Princeples of communicational and oriented training]. English language and literature. No.1. p.68 [in Ukrainian].

Kosenko, O.I. (2009). Uprovadzhennia stratehii krytychnoho myslennia dlia rozvytku navychok audiiuvannia ta stvorennia sytuazii uspikhu na urokakh anhliyskoi movy [Implementation of critical thinking strategies for developing listerning skills and creating success situtions in english lesssons]. English language and literature. No.5. pp.2–22. [in Ukrainian].

Kurysh, S. (2012). Zastosuvannia informaziinyh tekhnolohii u prozesi vyvchennia inzemnyh mov [Application of informational technologies in the process of english language learning]. Journal “English language in modern school” . No.1. pp. 46–67. [in Ukrainian].

Nikolaeva, S.Y. (2002). Metodyka vykladannia inozemnyh mov u serednih navchalnyh zakladah [Methods of foreign languages teaching in secondary schools]. Kyiv, 328 p.[in Ukrainian].

Ohievich, O. (2002). Dydaktychna hra – shliah do pidvyshchennia yakosti navchannia i vyhovannia uchniv [Didactic game – a way to improve the quality of education and children’s training]. New pedagogical thought.No.1. p. 83. [in Ukrainian].

Pylypenko, V. (2007). Osobystisno orientovani tekhnolohii u shkoli [Personally oriented technologies at school]. Kharkiv, 160 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті