ДЖАЗОВЕ МИСТЕЦТВО У ТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТЕФАНА ҐРАППЕЛЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193549Ключові слова:
джаз, джазове виконавство, стиль, імпровізація, музична культура, скрипкове мистецтвоАнотація
У статті виявлено внесок С. Ґраппеллі у розвиток джазового мистецтва, яке є одним з найбільш стійких видів сучасної музичної культури. Аналізуючи гру С. Ґраппеллі, можна зрозуміти і розвивати принципи джазової гармонії, ритму, форми і естетики, яку несе в собі джаз. Його джазовий стиль характеризується надзвичайно глибокою естетикою, легкістю у виконанні імпровізації. Музичний спадок, який залишив після себе С. Ґраппеллі, є невичерпним джерелом і цілою енциклопедією для наступних поколінь.Посилання
Polianskyi, V. (2004). Koroli dzhazu [Jazz Kings]. Lviv,125 p. [in Ukrainian].
Karles, P. (1988). Dzhazovyi slovnyk [Jazz Dictionary]. 271 p. [in France].
Ingarden, R. (1966). Vyzhyvannia, robota, znachennia [Survival, work, value]. Kraków, 325 p. [in Polish].
Kowal, R. (1978). Kompozytor – notatsiia – dzhaz, vid polskykh dzhazovykh krytykiv 1956-76 [The composer – notation – jazz, from the Polish jazz critics 1956-76]. Kraków, 124 p. [in Polish].
Kowal, R. (1995). Try zakryti biohrafii: Komeda, Kosh, Seifert [Three closed biographies: Comedy, Kosh, Seifert]. Kraków, 348 p. [in Polish].
Piątkowski, D. (1999.) Era dzhazu [The Jazz Age]. Poznań, 115 p. [in Polish].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.