ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ АСИСТЕНТІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У КАНАДІ

Автор(и)

  • Богдана Турко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193744

Ключові слова:

інклюзивне навчання, навчальний процес, обдарованість, талановитість, обдаровані діти, асистент вчителя

Анотація

Освітні реформи, які керуюсь системою освіти загалом, призвели до залучення дітей з особливими потребами та дітей, які наділені обдарованістю. Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки спецілістів для роботи з обдарованими дітьми. Розкрито професійну підготовку асистента вчителя у канадських закладах освіти. Проаналізовано, навчальні курси та програми п’яти провінцій: Альберти, Онтаріо, Британської Колумбії, Манітоби та Саскачеван, де на освітніх факультетах проводиться підготовка парапрофесіонала. Ми визначили особливості підготовки у канадських закладах освіти: коледжі, політехніці, університеті та інституті. Зазначили, які функції та обов’язки у співпраці з вчителем виконує асистент у процесі навчання обдарованих дітей.

Біографія автора

Богдана Турко

cтарший лаборант кафедри початкової та дошкільної освіти, аспірант другого року навчання Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Dzhus, I. I. (2014). Osoblyvosti pidhotovky vchyteliv do roboty z obdarovanymy uchniamy [Features of training teachers to work with gifted students]. Journal of Education and development of gifted personality. No. 3. pp. 14–18. [in Ukrainian].

Instytut osvity imeni Oshki-Pimache-O-Win. [Oshki-Pimache-O-Win Education Institute]. Available at: http://www.oshki.ca/aboriginal-classroom-assistant. [in English].

Koledzh Keiano. [Keiano College]. Available at: http://www.keyano.ca/Academics/ Programs/EducationalAssistantCertificate. [in English].

Koledzh Red-River. [Red River College]. Available at: http://rdc.ab.ca/programs/academic -calendar/educational-assistant-certificate [in English].

Letbrydzhskyi koledzh. [Lethbridge College.]. Available at: https://lethbridgecollege.ca/programs/educational-assistant?fbclid=IwAR3l6IU MXB44vgSb_ CKUYqRVwY WRIVwXWwJuc EvfMXvymqVHrLgCIHgtRrA [in English].

Saskachevanska politekhnika [Saskatchewan Polytechnic]. Available at: https://saskpolytech.ca/ programs-and-courses/programs/Educational-Assistant.aspx [in English].

Sprotta Shou koledzh. [Sprotta Show College]. Available at: https://sprottshaw.com/health/community-support-special-education-assistant/?fbclid=IwAR26Zl0Ci2OoVf [in English].

Universytet Vinnipeha. [University of Winnipeg]. Available at: http://www.portagecollege.ca /Programs/ Human-Services/Educational-Assistant-Diploma [in English].

Gagnе, F. (2000). Understanding the Complex Choreography of Talent Development through DMGT-Based Analysis. In International Handbook of Giftedness and Talent, ed. K. A. Heller, F. J. Monks, R. J. Sternberg, and R. F. Subotnik. Oxford, UK. pp.2–3. [in English].

Sapon-Shevin, M. Why gifted students belong to inclusive- schools. Available at: http://www.ascd.org/publications/educational-leadership/dec94/vol52/num04/Why-Gifted-Students-Belong-in-Inclusive-Schools.aspx [in English].

Vialle W. Rogers, (2010). Educating the Gifted Learner David Barlow Publishing. KB. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті