СИСТЕМА ВИХОВАННЯ ІНІЦІАТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ

Автор(и)

  • Вікторія Агіляр Туклер

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193745

Ключові слова:

система виховання, ініціативність, сюжетно-рольова гра, прийоми, педагогічні умови

Анотація

У статті на засадах аналізу психолого-педагогічної літератури, методичного інструментарію та практичного досвіду висвітлено результати формувального етапу педагогічного дослідження, що передбачало розробку системи виховання ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Дослідження проводилось в три етапи (підготовчий, інформаційно-формувальний, творчо-діяльнісний). Кожен етап включав підбір прийомів роботи з дітьми, створення педагогічних умов.

Біографія автора

Вікторія Агіляр Туклер

аспірант кафедри дошкільної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Artemova, L.V. (1988). Formirovanie obshchestvennoi napravlennosti rebenka doshkolnogo vozrasta v igre [Formation of Social Orientation of a Child of Preschool Age in Play].Kyiv, p. 160. [in Russian].

Bekh, I.D (1995). Vid voli do osobystosti: monohrafia [From Will to Personality: Monograph]. Kyiv, p. 202. [in Ukrainian].

Burova, A. (2009). Organizatsia ihrovoi diialnosti doshkilnat u svitli vymoh Bazovoi prohramy [Organization of Play Activity of Preschool Children from the Perspective of the Requirements of the Basic Program]. Preschool education. No. 12, p. 4–5. [in Ukrainian].

Karasiova, K.V. & Pirozhenko, T.O (2011). Ihrovyi prostir dytyny [The Playing Space of a Child]. Kyiv, p. 128. [in Ukrainian].

Konstiantynova O., Kharytonovych O. (2013). Formuiemo rozvyvalne seredovyshche. Vyhovatel-metodyst doshkilnoho zakladu [Forming an Educational Environment. Educational Methodologist of a Preschool Institution]. Candidate’s thesis. No. 11, pp. 41–51. [in Ukrainian].

Nguyen Thi Kim Anh (2004). Vospitania tvorcheskoi aktivnosti u detei starshego doshkolnogo vozrasta v siuzhetno-rolevoi igre [Nurturing Creative Activity in Senior Preschool Children in a Role-playing Game]. Moscov, p.190. [in Russian].

Smirnova, Ye.O. & Gudareva, O.V. (2005). Sostoianie igrovoi deiatelnosti sovremennykh doshkolnikov [The State of Play Activity of Modern Preschoolers]. Psychological science and education. No. 2, pp. 76–86. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті