ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ ОДНА З КЛЮЧОВИХ ФІГУР РЕФОРМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Камілла Магрламова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195784

Ключові слова:

підготовка педагогічного персоналу, навчання майбутніх лікарів, вищі медичні навчальні заклади

Анотація

У сучасних умовах реформування вищої освіти в Україні, реалізації вимог Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи, формування нових стандартів зі спеціальностей, зорієнтованих на вітчизняний та європейський ринок праці, актуальною залишається проблема якості підготовки педагогічного персоналу. Підготовка педагогічного персоналу для навчання майбутніх лікарів у вищих медичних навчальних закладах полягає в тому, що однією з важливих вимог до особистості сучасного викладача ЗВО є готовність до постійного саморозвитку та самовдосконалення. Це пов’язано зі швидкими змінами, котрі відбуваються сьогодні у суспільному житті, стрімким розвитком освітньої сфери, що зумовлює необхідність постійно вдосконалювати власну професійну майстерність, оволодівати сучасними концепціями підготовки фахівців, а також новими змістом, формами, методами, засобами викладання. Викладачі мають готувати підростаюче покоління до вирішення нових професійних проблем, нових непередбачуваних життєвих ситуацій, передавати навички професійного самовдосконалення під час фахової підготовки студентів в умовах ЗВО.

Біографія автора

Камілла Магрламова

доктор педагогічних наук, доцент кафедри мовної підготовки Дніпропетровської медичної академії МОЗ України

Посилання

Averyn, V. A. (1997). Psykholohyia v strukture vyssheho medytsynskoho obrazovanyia [Psychology in the structure of higher medical education]. Sankt-Peterburh, 322 p. Available at: http://www.dissercat.com/content/psikhologiya-v-strukture-vysshego-meditsinskogo-obrazovaniya#ixzz51YWRL2nO [in Russian].

Bym-Bad, B. M. Pedahohyka y medytsyna [Pedagogy and medicine]. Available at: http://www.bim-bad.ru/biblioteka/article_full.php?aid=171. [in Russian].

Komisarenko, N. (2003).Samorealizatsiia yak proiav sotsialnoho stanovlennia osobystosti [Self-realization as a manifestation of the social formation of personality]. Native school. No. 1. pp. 23–25.[in Ukrainian].

Krasylnykova, H. (2014). Systema monitorynhu yakosti vyshchoi osvity v universytetakh Velykoi Brytanii: dosvid dlia Ukrainy [Quality monitoring system for higher education at UK universities: experience for Ukraine]. Comparative professional pedagogy. No. 4 (3). pp. 138–144.[in Ukrainian].

Kuznetsova, L. V. (2000). Pedahohycheskye osnovy podhotovky prepodavatelia vuza v sovremennoi systeme vyssheho obrazovanyia Ve lykobrytanyy, Shotlandyy [The pedagogical foundations of training a university teacher in the modern system of higher education in the UK, Scotland and Russia]. Rostov-na-Donu. 136 p. [in Russian].

Losieva, N.M. (2004). Samorealizatsiia vykladacha: teoretychnyi aspekt : monohrafiia [Teacher’s self-realization: the theoretical aspect: monograph]. Donetsk, 387 p. [in Ukrainian].

Nykoliukyna, Natalia (1999). Sotsyalnyi portret prepodavatelia provyntsyalnoho vuza [Social portrait of a provincial university teacher]. Tambov, 158 p. Available at: http://www.dissercat.com/content/sotsialnyi-portret-prepodavatelya-provintsialnogo-vuza#ixzz51YOvoUhG [in Russian].

Noskova Svetlana Viacheslavovna (2007). Kompetentnostnaia model spetsyalnoi podhotovky prepodavatelia k pedahohycheskoi deiatelnosty v polykulturnoi srede medytsynskoho vuza [Competency model of teacher special training for pedagogical activities in the multicultural environment of a medical university]. Saratov. 143 p. Available at: http://www.dissercat.com/content/kompetentnostnaya-model-spetsialnoi-podgotovki-prepodavatelya-k-pedagogicheskoi-deyatelnosti#ixzz51Sqpa9H8 [in Russian].

Tymofiieva, M. P. (2009). Psykholohichni umovy rozvytku komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnoho simeinoho likaria [Psychological conditions of development of communicative competence of future family doctor]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 21 p. [in Ukrainian].

Iatsyshyn, N. P. (1998). Profesiino-pedahohichna pidhotovka vchyteliv u Velykii Brytanii (90-i roky ХХ stolittia). [Teacher Training in the United Kingdom (90s of the 20th Century)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 21 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті