DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195796

КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАГІСТРІВ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Людмила Загородня

Анотація


У статті представлено концепцію формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Визначено мету, ідею й основні положення концепції. Висвітлено методологічний, теоретичний і технологічний концепти системи підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.

Ключові слова


концепція; готовність магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти; методологічний концепт; теоретичний концепт; технологічний концепт

Повний текст:

PDF

Посилання


Gorsky, D.P. (1996). Problemы obshchei metodolohyy [General methodology problems]. Moscov, 374 p. [in Russian].

Zahorodnyia, L.P. (2019). Metodolohichni pidkhody do formuvannia hotovnosti mahistriv do zabezpechennia yakosti osvitnoho protsesu v zakladakh doshkilnoi osvity [Methodological approaches to forming masters’ readiness for educational process quality assurance in the preschool educational establishments]. Bulletin of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences. Issue 3 (41). pp. 18–27. [in Ukrainian].

Zahorodnia, L.P. (2018). Pryntsypy formuvannia hotovnosti mahistriv do zabezpechennia yakosti osvitnoho protsesu v zakladakh doshkilnoi osvity [Principles of forming masters’ readiness for quality assurance of educational process in preschool educational establishments]. Scientific Bulletin of Sukhomlinsky Mykolayiv National University. Pedagogical Sciences. No.3 (62). Vol. 2. 370 p. pp. 102–107. [in Ukrainian].

Zadorozhna-Kniahnytska, L.V. (2017). Deontolohichna pidhotovka menedzheriv osvity v universytetakh: teoriia ta praktyka [Deontological training of education managers in universities: theory and practice]: monograph / edited by I.V. Sokolova. Mariupol, 372 p. [in Ukrainian].

Ishchenko, L.V. (2016). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnoho vykhovatelia do formuvannia tvorchoi indyvidualnosti starshykh doshkilnykiv [Theoretical and methodological bases of training future preschool teacher for forming creative personality of senior preschoolers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Cherkasy, 40 p. [in Ukrainian].

Kushnir, V.M. (2019). Innovatsiina diialnist suchasnoho pedahoha v informatsiinomu prostori [Innovative activity of a modern teacher in the information environment]: a collection of scientific-methodical works / general edition by S.I. Semchuk. Uman, 121 p. pp.65–69. [in Ukrainian].

Lesina, T.M. (2019). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv do rozvytku sotsialnykh umin i navychok u ditei peredshkilnoho viku [Theoretical and methodical foundations of intending preschool teachers’ professional training to the developing social skills and abilities of pre-school children]. Doctor’s thesis. Kostiantyn Ushinsky South Ukrainian National Pedagogical University. Odessa, 540 p. [in Ukrainian].

Liapunova, V.A. (2017). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv do formuvannia tolerantnosti ditei u doshkilnykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodical foundations of intending preschool teachers’ professional training for the forming children’s tolerance in the preschool educational institutions]. Doctor’s thesis. Bohdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University. Melitopol, 490 p. [in Ukrainian].

Nemov, P.S. (2007). Psykholohycheskyi slovar [Psychological Dictionary]. Moscov, 560 p. [in Russian].

Osnovy metodolohii ta orhanizatsii naukovykh doslidzhen (2010). [Fundamentals of methodology and organizing scientific research]. Textbook manual for students, cadets, postgraduate students and adjuncts / edited by A.Ye. Konversky. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Samoylenko, O. (2019). Kvalifikatsiino-kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u zakladakh vyshchoi osvity: yevropeiskyi dosvid [Qualifying and competent approach to specialist training in higher education institutions: European experience]. Youth and Market. Monthly scientific and pedagogical journal. Drohobych, No.10 (177). pp. 74–78. [in Ukrainian].

Slovnyk inshomovnykh sliv (2000). [Dictionary of foreign words] / compiled by S.M. Morozov, L.M. Shkaraputa. Kyiv, Scientific thought, 680 p. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Горский Д.П. Проблемы общей методологии. Москва, 1996. 374 с.

Загородня Л.П. Методологічні підходи до формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. 2019. Випуск 3(41). С. 18–27.

Загородня Л. П. Принципи формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2018. №3 (62). Т. 2. 370 с. С. 102–107.

Задорожна-Княгницька Л. В. Деонтологічна підготовка менеджерів освіти в університетах: теорія та практика : монографія / за ред. І. В. Соколової. Маріуполь, 2017. 372 с.

Іщенко Л.В. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності старших дошкільників: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: 13.00.04. Черкаси, 2016. 40 с.

Кушнір В.М. Інноваційна діяльність сучасного педагога в інформаційному просторі: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. С.І. Семчук. Умань, 2019. 121 с. С.65-69.

Лесіна Т. М. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у дітей передшкільного віку : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04, 13.00.08 / “Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Ушинського”. Одеса, 2019. 540 с.

Ляпунова В. А. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності дітей у дошкільних навчальних закладах : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04, 13.00.08 / Мелітопольський держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. Мелітополь, 2017. 490 с.

Немов Р.С. Психологический словарь. Москва, 2007. 560 с.

Основи методології та організації наукових досліджень: навч. пос. для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів / за ред. А.Є. Конверського. Київ, 2010. 352.

Самойленко О. Кваліфікаційно-компетентнісний підхід до підготовки фахівців у закладах вищої освіти: європейський досвід. Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2019. №10 (177). С. 74–78.

Словник іншомовних слів / уклад.: С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута. Київ, Наук. думка, 2000. 680 с.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)