КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАГІСТРІВ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Людмила Загородня

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195796

Ключові слова:

концепція, готовність магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти, методологічний концепт, теоретичний концепт, технологічний концепт

Анотація

У статті представлено концепцію формування готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Визначено мету, ідею й основні положення концепції. Висвітлено методологічний, теоретичний і технологічний концепти системи підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.

Біографія автора

Людмила Загородня

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Посилання

Gorsky, D.P. (1996). Problemы obshchei metodolohyy [General methodology problems]. Moscov, 374 p. [in Russian].

Zahorodnyia, L.P. (2019). Metodolohichni pidkhody do formuvannia hotovnosti mahistriv do zabezpechennia yakosti osvitnoho protsesu v zakladakh doshkilnoi osvity [Methodological approaches to forming masters’ readiness for educational process quality assurance in the preschool educational establishments]. Bulletin of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences. Issue 3 (41). pp. 18–27. [in Ukrainian].

Zahorodnia, L.P. (2018). Pryntsypy formuvannia hotovnosti mahistriv do zabezpechennia yakosti osvitnoho protsesu v zakladakh doshkilnoi osvity [Principles of forming masters’ readiness for quality assurance of educational process in preschool educational establishments]. Scientific Bulletin of Sukhomlinsky Mykolayiv National University. Pedagogical Sciences. No.3 (62). Vol. 2. 370 p. pp. 102–107. [in Ukrainian].

Zadorozhna-Kniahnytska, L.V. (2017). Deontolohichna pidhotovka menedzheriv osvity v universytetakh: teoriia ta praktyka [Deontological training of education managers in universities: theory and practice]: monograph / edited by I.V. Sokolova. Mariupol, 372 p. [in Ukrainian].

Ishchenko, L.V. (2016). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnoho vykhovatelia do formuvannia tvorchoi indyvidualnosti starshykh doshkilnykiv [Theoretical and methodological bases of training future preschool teacher for forming creative personality of senior preschoolers]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Cherkasy, 40 p. [in Ukrainian].

Kushnir, V.M. (2019). Innovatsiina diialnist suchasnoho pedahoha v informatsiinomu prostori [Innovative activity of a modern teacher in the information environment]: a collection of scientific-methodical works / general edition by S.I. Semchuk. Uman, 121 p. pp.65–69. [in Ukrainian].

Lesina, T.M. (2019). Teoretyko-metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv do rozvytku sotsialnykh umin i navychok u ditei peredshkilnoho viku [Theoretical and methodical foundations of intending preschool teachers’ professional training to the developing social skills and abilities of pre-school children]. Doctor’s thesis. Kostiantyn Ushinsky South Ukrainian National Pedagogical University. Odessa, 540 p. [in Ukrainian].

Liapunova, V.A. (2017). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv do formuvannia tolerantnosti ditei u doshkilnykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodical foundations of intending preschool teachers’ professional training for the forming children’s tolerance in the preschool educational institutions]. Doctor’s thesis. Bohdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University. Melitopol, 490 p. [in Ukrainian].

Nemov, P.S. (2007). Psykholohycheskyi slovar [Psychological Dictionary]. Moscov, 560 p. [in Russian].

Osnovy metodolohii ta orhanizatsii naukovykh doslidzhen (2010). [Fundamentals of methodology and organizing scientific research]. Textbook manual for students, cadets, postgraduate students and adjuncts / edited by A.Ye. Konversky. Kyiv, 352 p. [in Ukrainian].

Samoylenko, O. (2019). Kvalifikatsiino-kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u zakladakh vyshchoi osvity: yevropeiskyi dosvid [Qualifying and competent approach to specialist training in higher education institutions: European experience]. Youth and Market. Monthly scientific and pedagogical journal. Drohobych, No.10 (177). pp. 74–78. [in Ukrainian].

Slovnyk inshomovnykh sliv (2000). [Dictionary of foreign words] / compiled by S.M. Morozov, L.M. Shkaraputa. Kyiv, Scientific thought, 680 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті