ІНТЕГРАЦІЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПОНЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Cергій Пішун

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195803

Ключові слова:

компоненти, майбутній учитель, музично-педагогічна діяльність, освіта, особистість, початкова школа, професійна підготовка

Анотація

У статті розглянуто окремі теоретичні передумови, що дозволяють проаналізувати процес розвитку професійної компетентності майбутніх учителів музики в умовах вищого закладу освіти, визначити пріоритети в процесі професійної підготовки відповідно до характеру музично-педагогічної діяльності, до якої готуються майбутні вчителі музики, а саме: розглядається сутність процесу професійної підготовки вчителів музики, її складові; аргументовано загальні та спеціальні вимоги до вчителів музики; аналізується зміст їх діяльності.

Біографія автора

Cергій Пішун

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Посилання

Horiunova, L. V. (1984). Razmyshlenyia o problemakh muzykalno-pedahohycheskoho fakulteta [Thoughts about the problems of music-pedagogical faculty]. Music at school. Vol. 1. pp. 17–21. [in Russian].

Ekonomova, O. S. (2016). Intehratsiia dystsyplin muzychno-vykonavskoho tsyklu u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Integration of disciplines of music-executing cycle in professional training of future musical art teachers]. Musical art in educational discourse. Vol. 1. pp. 85–88. [in Ukrainian].

Kartashova, Zh. (2015). Obhruntuvannia metodyky fakhovoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky u protsesi intehratsii muzychno-vykonavskykh dystsyplin [Methodology validation of special training of future music teachers in the process of integration of music-executing disciplines]. Topical issues of humanitarian sciences. Vol. 14. pp.79–86. [in Ukrainian].

Labunets, V. M. (2013). Intehrovane navchannia maibutnikh uchyteliv muzyky: teoriia ta praktyka : monohrafiia [Integrative learning of future music teachers: theory and practice: monograph]. Kamianets-Podilskyi. 200 p. [in Ukrainian].

Revenchuk, V. V. (2017). Fortepianna pidhotovka yak skladova profesiinoho stanovlennia maibutnoho vchytelia muzyky [Piano training as a component of professional development of future music teacher]. Scientific proceedings of National State University named after Mykola Hohol. Series: “Psychological and pedagogical sciences” Vol. 1. pp. 163–167. [in Ukrainian].

Shyshliannykova, N. P. (2012). Yntehryrovannyi podkhod k professyonalnoi podhotovke budushcheho uchytelia muzyky. [Integrative approach to professional training of future teacher]. Journal of Tomsk State Pedagogical University (TSPU Bulletin). Vol. 11 (126). pp. 38–41. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті