DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195803

ІНТЕГРАЦІЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПОНЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Cергій Пішун

Анотація


У статті розглянуто окремі теоретичні передумови, що дозволяють проаналізувати процес розвитку професійної компетентності майбутніх учителів музики в умовах вищого закладу освіти, визначити пріоритети в процесі професійної підготовки відповідно до характеру музично-педагогічної діяльності, до якої готуються майбутні вчителі музики, а саме: розглядається сутність процесу професійної підготовки вчителів музики, її складові; аргументовано загальні та спеціальні вимоги до вчителів музики; аналізується зміст їх діяльності.


Ключові слова


компоненти; майбутній учитель; музично-педагогічна діяльність; освіта; особистість; початкова школа; професійна підготовка

Повний текст:

PDF

Посилання


Horiunova, L. V. (1984). Razmyshlenyia o problemakh muzykalno-pedahohycheskoho fakulteta [Thoughts about the problems of music-pedagogical faculty]. Music at school. Vol. 1. pp. 17–21. [in Russian].

Ekonomova, O. S. (2016). Intehratsiia dystsyplin muzychno-vykonavskoho tsyklu u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Integration of disciplines of music-executing cycle in professional training of future musical art teachers]. Musical art in educational discourse. Vol. 1. pp. 85–88. [in Ukrainian].

Kartashova, Zh. (2015). Obhruntuvannia metodyky fakhovoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky u protsesi intehratsii muzychno-vykonavskykh dystsyplin [Methodology validation of special training of future music teachers in the process of integration of music-executing disciplines]. Topical issues of humanitarian sciences. Vol. 14. pp.79–86. [in Ukrainian].

Labunets, V. M. (2013). Intehrovane navchannia maibutnikh uchyteliv muzyky: teoriia ta praktyka : monohrafiia [Integrative learning of future music teachers: theory and practice: monograph]. Kamianets-Podilskyi. 200 p. [in Ukrainian].

Revenchuk, V. V. (2017). Fortepianna pidhotovka yak skladova profesiinoho stanovlennia maibutnoho vchytelia muzyky [Piano training as a component of professional development of future music teacher]. Scientific proceedings of National State University named after Mykola Hohol. Series: “Psychological and pedagogical sciences” Vol. 1. pp. 163–167. [in Ukrainian].

Shyshliannykova, N. P. (2012). Yntehryrovannyi podkhod k professyonalnoi podhotovke budushcheho uchytelia muzyky. [Integrative approach to professional training of future teacher]. Journal of Tomsk State Pedagogical University (TSPU Bulletin). Vol. 11 (126). pp. 38–41. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Горюнова Л. В. Размышления о проблемах музыкально-педагогического факультета. Музыка в школе. 1984. № 1. С. 17–21.

Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі № 1, 2016. С. 85–88.

Карташова Ж. Обгрунтування методики фахової підготовки майбутнього вчителя музики у процесі інтеграції музично-виконавських дисциплін. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 14, 2015. С. 79 86.

Лабунець В. М. Інтегроване навчання майбутніх учителів музики: теорія та практика : монографія. Кам’янець-Подільський, 2013. 200 с.

Ревенчук В. В. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Серія: “Психолого-педагогічні науки”. 2017. №1. С. 163–167.

Шишлянникова Н. П. Интегрированный подход к профессиональной подготовке будущего учителя музыки. Вестник ТГПУ (TSPU Bulletin). 2012. № 11 (126). С. 38–41.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)