ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС В КУРСІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ: СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.195964Ключові слова:
перевернутий клас, іноземна мова фахового спрямування, переваги, опитування, студентиАнотація
У статті розглядається потенціал підходу “Перевернутий клас” для ефективної організації процесу навчання англійської мови фахового спрямування. На основі теоретичного аналізу актуальних досліджень представлено узагальнений перелік переваг використання підходу. Оскільки важливою передумовою ефективного впровадження є позитивне сприйняття, метою дослідження було виявити ставлення студентів до запропонованого підходу. Отримані результати підтвердили, що обґрунтоване використання елементів підходу сприяє більш активному залученню студентів до навчального процесу, посилює мотивацію, підвищує рівень задоволеності навчальним процесом та його результатами.
Посилання
Chung, E. (2018). The effects of flipped learning on learning motivation and attitudes in a class of college physical therapy students. Journal of Problem-Based Learning, No.1. pp. 29–36.
Gilboy, M. (2015). Enhancing student engagement using the flipped classroom. Journal of nutrition education and behavior, No.47. pp. 109–114.
Lodico, M., Spaulding, D. & Voegtle, K. (2010). Methods in educational research. San Francisco, CA: Jossey-Bass.
Nouri J. (2016). The flipped classroom: for active, effective and increased learning – especially for low achievers. International Journal of Educational Technology in Higher Education, No.13. pp. 33–43.
Sota, M. (2017). Variation in Time, Place, Pace: Blended Learning and Flipped Classrooms Center on Innovations in Learning, Temple University, Philadelphia, PA. Available at: http://www.centeril.org/publications/BlendedLearning.pdf.
Živković, S. (2016). The ESP Technology-Supported Learning Environment. European Journal of Social Sciences Education and Research, No.2. pp. 198–206.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.