DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.196216
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Bryukhanova, G. V. (2014). Profesiina pidgotovka maibutnikh fakhivtsiv z drukovanoho dysainu: Istorychii aspect [Professional training of future specialists in print production design in Ukraine: historical aspect]. Continuing professional education: theory and practice, Vol.3 4, pp. 113 117. [in Ukrainian].
Gabrel, T. M. (2015). Kulturna Taksomia dysain distsyplin [The cultural taxonomy of design disciplines]. Modern Art. Kyiv, pp.92–99. [in Ukraininan].
Gabrel, T. M. (2015). Modeli typologichnoi riznomznitnosti dysain dystsyplin [Models of typological diversity in design disciplines]. Architectural Education: Challenges and Prospects for Development: Scientific and Practical Seminar, Ivano-Frankivsk, Ukraine, November 19, Iv.-Frankivsk. pp. 48–52. [in Ukrainian].
Gabrel, T. M. (2015). Materializatsia piramidy Maslou v arkhitekturi bagatofunktsionalnoho kompleksu v m. Lvovi [Materialization of the Maslow Pyramid in the Architecture of the Multifunctional Complex in Lviv]. Traditions and Innovations in Higher Architectural and Art Education. Kharkiv, Vol. 1, pp. 88–95. [in Ukrainian].
Danilenko, V. Ya. (2005). Dysain Ukrainy u svitovomu kontexti khudognio-proektnoi kultury: Monograpia [Design of Ukraine in the world context of art and design culture: Monograph]. Kharkiv, Koloryt, 244 p. [in Ukrainian].
Engelmeyer, P. K. (2010). Teoria Tvorchosti [Theory of Creativity]. Moscov. Available at: https://platona.net/load/knigi_po_filosofii/filosofija_nauki_tekhniki/ehngelmejer_teorija_tvorchestva_2010/30-1-0-4547 (аccessed 15 Feb.2020). [in Ukrainian].
Osvita.UA (2017). Kurs “Dysiin-Myslennia dlia innovatsii” [“Design-Thinking for Innovation” course]. Available at: http://osvita.ua/vnz/57406/ (accessed 15 Jan.2020). [in Ukrainian].
Prusak, V. F. (2016). Stanovlennia ta rozvytok dyzain-osvity v Ukraini (kinets ХХ – pochatok ХХI st.). [Formation and development of design education in Ukraine (end of XX – beginning of XXI century]. Bulletin of the Lviv National Academy of Arts. No. 31. pp. 71–82. [in Ukrainian].
Saprykina, L. V. (2018). Aktualni problem profesiinoi pidgotovky maibutnikh dysianeriv u vyshcykh navchalnikh zakladkh [Current issues in training of the future designers in higher educational]. Bulletin for the Kryvyu Rih National University named after Mikhail Ostrogradsky, Vol. 2(109), pp.108–113. [in Ukrainian].
Turchyn, V. V. & Lugovsky, A. F. (2017). Navchalne Maketuvannia u suchasni proektni praktitsi. Promyslovi Dysiin. [Training layout in modern design practice. Industrial design]. Artistic notes, Vol. 22., pp.183–191. [in Ukrainian].
Fursa, O. O. (2012). Tendetsii rozvytku dysain osvity v Ukraiini (druha polovyna XX st. – pochatok XXI st) [Trends in development of design education in Ukraine (second half of XX – beginning of XXI century]. Inst. Ped. education and adult education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Lugansk, 447 p. [in Ukrainian].
Parsons, G. (2016). The Philosophy of Design. Polity Press. 192 p. [in English]. (аccessed 10 March 2013)
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Брюханова Г. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні: історичний аспект. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2014. Вип. 3 4. С. 113–117.
Габрель Т. М. Моделі типологічного різноманіття дизайн-дисциплін. Архітектурна освіта: проблеми та перспективи розвитку : Архітектурна освіта: проблеми та перспективи розвитку : матеріали науково-практичного семінару (м. Івано-Франківськ, Україна, 19 листопад 2015 р). Івано-Франківськ, 2015. C. 48–52.
Габрель Т. М. Культурна таксономія дизайн-дисциплін. Сучасне мистецтво. Київ, 2015. Вип. ХІ. C. 92–99.
Габрель Т. М. Матеріалізація піраміди Маслоу в архітектурі багатофункціонального комплексу в м. Львові. Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. Харків, 2015. Вип. 1. С. 88–95.
Даниленко В. Я. Дизайн України у світовому контексті художньо-проектної культури: монографія. Харків, Колорит. 2005. 244 с.
Енгельмейєр П. К. Теорія творчості. Москва, 2010. 208 с. URL : https://platona.net/load/knigi_po_filosofii/filosofija_nauki_tekhniki/ehngelmejer_teorija_tvorchestva_2010/30-1-0-4547 (дата звернення: 15.01.2020)
Освіта.UA: Курс “Дизайн-мислення для інновацій”, 2017. URL : http://osvita.ua/vnz/57406/ (дата звернення: 15.01.2020)
Прусак В. Ф. Становлення та розвиток дизайн-освіти в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Вісник Львівської національної академії мистецтв. 2016. Вип. 31. C. 71–82.
Саприкіна Л. В. Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 2. С. 108–113.
Турчин В. В., Луговський О. Ф. Навчальне макетування у сучасній проектній практиці. Промисловий дизайн. Мистецтвознавчі записки. 2019. Вип. 22. С. 183–191.
Фурса О. О. Тенденції розвитку дизайн-освіти в Україні (друга половина ХХ початок ХХІ століття) : монографія; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. Луганськ, 2012. 447 с.
Parsons G. The Philosophy of Design. Polity Press, 2016. 192 р.
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)