ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО

Автор(и)

  • Лілія Бандура

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.196220

Ключові слова:

інновації, інноваційне навчання, інноваційні технології, інтерактивні технології навчання, технологія модульного навчання, технологія проблемного навчання, дидактичні ігри

Анотація

У статті розглянуто особливості використання інноваційних технологій в процесі навчання у вищій школі. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури та документів, що стосуються теми роботи. Висвітлено основні критерії гуманістичного навчання у ЗВО з використанням інновацій. Подано умови використання технологій та їх застосування зокрема, опрацьовано найпопулярніші класифікації інноваційних технологій різними науковцями. Презентовано нові авторські критерії для їх класифікації.

Біографія автора

Лілія Бандура

аспірант ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”

Посилання

Dudnyk, N. (2010). Zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii v osviti Ukrainy [Application of innovative technologies in education of Ukraine]. Youth & market, No. 12 (71). pp. 99–103. [in Ukrainian].

Kliap, M. (2015). Innovatsiini metody navchannia u VNZ yak instrument internatsionalizatsii vyshchoi osvity Ukrainy [Innovative teaching methods at universities as a instrumentality for internationalization of higher education in Ukraine]. Higher education inUkraine. Kyiv, No. 4. pp. 45–53. [in Ukrainian].

Kovalchuk, V. I. (2018). Formuvannia indyvidualnykh stratehii navchannia zasobamy innovatsiinykh pedahohichnykh tekhnolohii [Formation of individual strategies of teaching by means of innovative pedagogical technologies]. Young scientist. Kyiv, No. 12 (64). pp. 100–102. [in Ukrainian].

Moskaliuk, V. I.(2016). Dydaktychna hra yak efektyvnyi metod pidhotovky fakhivtsiv sotsialnoi sfery [Didactic game as an effective method of training specialists in the social environment]. Visnyk LDU BZhD. Lviv, No. 13. pp. 221–225. [in Ukrainian].

Oliinyk, O. (2004). Pro traktuvannia poniattia “pedahohichna tekhnolohiia” [The interpretation of the concept of “pedagogical technology”]. Native school. Volyn, No. 2. pp. 16 – 19. [in Ukrainian].

Pidlasyi, I. (2004). Praktychna pedahohika abo try tekhnolohii: interaktyvnyi pidruchnyk dlia pedahohiv rynkovoi systemy osvity [Practical pedagogy or three technologies: an interactive textbook for educators of the market-based education system.]. Kyiv. pp. 64 – 74. [in Ukrainian].

Proekt Stratehii reformuvannia vyshchoi osvity v Ukraini do 2020 roku [Draft Strategy for Higher Education Reform in Ukraine by 2020]. Avaliable at: http://mon.gov.ua/ua/pr-vidd il/1312/1390288033/1415795124/ (Accessed 12 Nov. 2014). [in Ukrainian].

Senchenko, V. O., Shestopal, O.V. & Nasonova, N.A. (2018). Vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii v osviti: vyklyk XXI storichchia, problemy ta perspektyvy. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy [Implementation of Innovative Technologies in Education: The Challenge of the 21st Century, Challenges and Prospects. Modern information technologies and innovative teaching methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems]. Collection of scientific works.Vinnytsia. pp. 25 – 28. [in Ukrainian].

Tekhnolohiia modulnoho navchannia [Modular learning technology]. Avaliable at: https://pidruchniki.com/10810806/pedagogika/tehnologiya_modulnogo_navchannya [in Ukrainian].

Tekhnolohiia problemnoho navchannia [Problem learning technology]. Avaliable at: https://stud.com.ua/88191/pedagogika/tehnologiyi_problemnogo_navchannya [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті