ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБКИ ТА ЗМІСТОВА ЧАСТИНА ПРОФЕСІОГРАМИ ОФІЦЕРА-ВИХОВАТЕЛЯ ВІЙСЬКОВОГО ЛІЦЕЮ

Автор(и)

  • Олександр Бондаренко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.208348

Ключові слова:

освітня технологія, професіограма, професіографічний профіль офіцера-вихователя, професійна підготовка, військовий ліцей

Анотація

У статті розглянуто технологію розробки професіограми офіцера-вихователя як засіб реалізації фахових вимог, умову розвитку особистості співробітника військового ліцею. Описано змістову частину технології професіограми офіцера-вихователя, що дозволяє окреслити основні вектори професійного навчання та перенавчання, підвищення кваліфікації та перекваліфікації фахівця військового ліцею, розкриття його фахових компетентностей для проходження служби. Здійснено аналіз сучасних нормативно-правових документів, науково-методичних джерел з питань освітнього процесу вищої військової освіти, проведено анкетування й тестування значного числа офіцерів Збройних Сил України та курсантів. Отримано експертні оцінки щодо складових професіограми офіцера-вихователя військового ліцею.

Біографія автора

Олександр Бондаренко

полковник, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Bodrov, V.A. (2011). Psikhologiia professionalnoi prigodnosti [Psychology of professional aptitude. Tutorial]. Moscow, 511 p. [in Russian].

Klimov, E.A. (1996). Psichologiia professional: izbrannye trudy [Professionals psychology: selected academic papers]. Moscow, 400 p. [in Russian].

Krushelnytska, Ya.V. (2003). Fiziolohiia i psykhologiia pratsi: pidruchnyk [Physiology and psychology of labor: textbook]. Kyiv, 356 p. [in Ukrainian].

Makarov, R.N. (1997). Teoriia i praktika konstruirovaniia tselevych modelei operatorov osobo slozhnych system upravleniia: monografiia [Theory and practice of constructing target models for operators of especially complex control systems: monograph]. Moscow, 450 p. [in Russian].

Medvid, M., Chernichenko, I., Medvid, Yu. & Demyanyshyn, V. (2020). Implementation of the resolution of the KMU from 21.08.2019, No.800 “Certain issues of advanced training…” in the course of formation of the beginner lecturer of higher military educational establishment. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol.1 (180), pp. 6–11. [in Ukrainian].

Platonov, K.K. (1972). Problemy sposobnostei [Ability problems]. Moscow, 312. [in Russian].

Platonov, K.K. Sruktura i razvitie lichnosti [Personality structure and development]. Moscow, 255 p. [in Russian].

Ryzhykov, V.S. (2010). Teoriia i praktyka konstruyuvannia tsiliovych modelei (profesiogram) ta protsesu profesiinoi pidhotovky maibutnikh yurystiv: monografiia [Theory and practice of designing target models (profesiograms) and the process of professional training of future lawyers: monograph]. Kherson, 280 p. [in Ukrainian].

Ryzhykov, V.S. (2017). Znachennya profesiinykh yakostei v tsiliovii modeli navchalno-vykhovnogo protsesu pidgotovky viiskovykh [The role of professional qualities within the target model of educational and training process of military servicemen]. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv: social work. No. 2, pp.61–64. [in Ukrainian].

Ryzhykov, V. (2016). A Technology of Development of the Lawyer’s Psychogram and its Meaningful and Practical Component. Journal of Advanced Research in Law and Economics. Vol. VII Iss. 1(15) Spring 2016, pp. 100–108. DOI: http://dx.doi.org/10.14505/jarle [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті