ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Галина Білавич
  • Мар’яна Шетеля

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.211796

Ключові слова:

читацька культура, молодші школярі, художня література, читання, інтерес до читання

Анотація

Стаття присвячена актуальній педагогічній проблемі сьогодення – формуванню інтересу до читання зростаючої особистості. Розглянуто стан читацької культури молодших школярів, з’ясовано, що художня література з різних причин втрачає свою роль серед учнівства. Проаналізовано показники, які змушують задуматися над проблемами формування культури читання молодших школярів, та означено способами їх розв’язання.

Біографії авторів

Галина Білавич

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти, ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”

Мар’яна Шетеля

студентка другого (магістерського) рівня освіти кафедри педагогіки початкової освіти, ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”

Посилання

Ogar, E. Reading in modern Ukraine: assumptions, facts, forecasts. Available at: http://www.bookplatform.org/uk/activities/275-readership-ukr.html (Accessed 12 June 2020) [in Ukrainian].

Ukrainians do not read books. Available at: https://socportal.info/2020/01/04/57_ukrajintsiv_ne_chitaje_knig.html (In Ukrainian) (Accessed 12 June 2020) [in Ukrainian].

Bilavych, G., & Rozman, І. (2016). Modern fiction as factor of students’ reading culture development. Advanced education, Issue 6, pp.101– 105. [in English].

OECD (2019). PISA 2018 Results (Volume I): What Students Know and Can Do, PISA, OECD Publishing, Paris. Available at: https://doi.org/10.1787/5f07c754-en. (Accessed 12 June 2020) [in English].

Stiftung Lesen Available at: https://www.stiftunglesen.de/aktionen/prominente-lesebotschafter/69/#detail (Accessed 12 June 2020). [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті