ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.211897Ключові слова:
професійне становлення студентів, гейміфікація, освітній процес, заклади вищої освітиАнотація
Стаття присвячена новаціям в процесі професійного становлення студентів бакалаврату різних спеціальностей. Поширення комп’ютерних ігор дозволяє створити нові освітні практики. Використання гейміфікації освітнього процесу у вищій школі стає необхідною освітньою практикою, що пропонує нові форми освіти та професійної підготовки. Гейміфікація – застосування елементів гри та ігрових принципів у неігрових контекстах для досягнення реальних освітніх цілей під час вивчення освітнього предмету.
Мета статті – проаналізувати процес гейміфікації в освітньому середовищі закладів вищої освіти в професійному становленні студентів бакалаврату різних спеціальностей.
Наукова новизна полягає у визначенні основних напрямів використання гейміфікації як освітньої практики в закладах вищої освіти.
Посилання
Bodrov, V. A. (2001). Psihologija professionalnoj prigodnosti: [Fitness psychology]: uchebnoe posobie dlja vuzov [textbook for universities]. Moscov, 511 p. [in Russian].
Verbah, К., & Hanter, D. (2015). Vovlekaj і vlastvuj. Igrovoe myshlenie na sluzhbe biznesa [Involve and Conquer. Game Thinking at the Service of Business]. Moscow, 107 p. [in Russian].
Zeer, Je. F. (1997). Krizisy professionalnogo stanovlenija lichnosti [Crises of professional development of personality]. Psychological journal. No 6. pp.35–44. [in Russian].
Karabin, O. J. (2019). Ghejmifikacija v osvitnjomu procesi jak zasib rozvytku molodshykh shkoljariv [Gamification in the educational process as a means of developing primary school children]. Pedagogy of formation of creative personality in higher and general education schools. No 67. Vol. 1, pp.44–47. [in Ukrainian].
Kochkurova, O. V. (2020). Osoblyvosti profesijnogho stanovlennja fakhivciv v umovakh navchannja u zakladakh vyshhoji osvity [Features of professional development of specialists in the conditions of study in higher education institutions]. Research of different directions of development of psychology and pedagogy: Collection of scientific works of participants of the international scientific and practical conference (June 19-20, 2020, Odessa). Odesa, pp. 99–100. [in Ukrainian].
Nevostruev, Р. Yu. (2015). Primenenie koncepcii igrofikacii v ramkah razrabotki kontent-strategii [Application of the Concept of Gamification as Part of Developing a Content Strategy]. Eurasian Scientific Association. Vol. 1. No. 3 (3), pp.73–74. [in Russian].
Pasichnyk, O. (2018). Ghejmifikacija procesu navchannja inozemnoji movy studentiv zakladiv vyshhoji osvity [Gamification of the process of learning a foreign language by students of higher education institutions]. Collection of scientific works. Vol. 24 (1), part. 2, pp.344–349. [in Ukrainian].
Saenko, N. V. & Novikova, Je. B. (2019). Potencial ghejmifikaciji jak suchasnoji osvitnjoji tekhnologhiji v umovakh ZVO [The potential of gamification as a modern educational technology in the conditions of free economic education]. Bulletin of the Taras Shevchenko National University “Chernihiv Collegium”. Vol. 5 (161). Serija: Pedaghoghichni nauky. Chernighiv, pp.187–191. [in Ukrainian].
Sovremennye problemy nauki і obrazovaniya [Modem Problems of Science and Education]. Available at: https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=22236. (Accssed 16 July 2020) [in Russian].
Hramkin, P. V. Gejmificiruj eto: kak urok prevratitv igru [Gamify This: How to Turn a Lesson into a Game]. Available at: https:// www.ispring.ru/eleaming-insights/ gameschool/.(Accssed 16 July 2020) [in Russian].
Shneyder, L. B. (2004). Professionalnaya identichnost: teoriya, eksperiment, trening [Professional identity: theory, experiment, training]. Moscov; Voronezh. 600 p. [in Russian].
Карр, К. M. (2012). The gamification of learning and instruction: game-based methods and strategies for training and education. John Wiley & Sons. [in English].
Marczewski, A. (2013). Gamification: a simple introduction. New York. [in English].
Moving Learning Games Forward. Available at: www.educational.mit.edu/papers/movingleaming- gamesforward_ edarcade.pdf. (Accssed 16 July 2020) [in English].
Pelling’s, Nick. Home Page. Available at: http://www.nickpelling.com/.(Accssed 16 July 2020) [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.