АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИРИГЕНТІВ-ХОРМЕЙСТЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.211902Ключові слова:
аксіологічний підхід, цінність, диригент-хормейстер, навчальний процесАнотація
У статті розглянуто питання аксіологічного аспекту професійної підготовки диригентів-хормейстерів. Виявлено, що аксіологічний підхід означеного феномена передбачає придбання у навчальному процесі з дисципліни “Хоровий клас” морально-естетичних цінностей, заснованих на мистецьких традиціях диригентсько-хорової освіти. Визначено, певні завдання навчального процесу з дисципліни “Хоровий клас”. Аксіологічний аспект професійної підготовки диригентів-хормейстерів сприяє зростанню рівнів сформованості головних, найбільш значущих цінностей духовної культури майбутніх фахівців хорової справи.
Посилання
Boryshevsky, M. (1997). Dukhovni tsinnosti v stanovlenni osobystosti – hromadyanyna [Spiritual values in the formation of personality – a citizen]. Pedagogy and Psychology. No 1, pp. 144–150. [in Ukrainian].
Varenko, T. (2010). Aksiolohichnyy pidkhid ta dotsilnist yoho realizatsiyi v suchasniy systemi vyshchoyi pedahohichnoyi osvity [Axiological approach and feasibility of its implementation in the modern system of higher pedagogical education]. Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools. Classic private university. Zaporozhye, No. 11 (64). pp. 161–164. Available at: http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/ (Accessed 14 June 2020). [in Ukrainian].
Leontiev, A. (1983). Yzbrannye psykholohycheskye proyzvedenyya [Selected psychological works]. Moscow, 392 p.[in Russian].
Deminska, L. (2010). Aksiolohichnyy pidkhid u pedahohichnomu protsesi [Axiological approach in the pedagogical process]. Slobozhanskyy naukovo-sportyvnyy visnyk. No. 14. pp. 101–104. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/portal/ (Accessed 12 May 2020). [in Ukrainian].
Nikora, A. (2012). Metodychna pidhotovka maybutnoho vchytelya istoriyi do formuvannya tsinnisnykh oriyentatsiy uchniv u protsesi navchannya etyky [Methodical preparation of the future history teacher for the formation of value orientations of students in the process of teaching ethics]. Mykolaiv, 216 p. [in Ukrainian].
Novaya fylosofskaya еntsyklopedyya : v 4-kh tomakh (2010).[New philosophical encyclopedia]. Moscow, No. 4, 737 p. [in Russian].
Oleksyuk, O. (2013). Muzychna pedahohika [Music pedagogy]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].
Padalka, G. (2008). Pedahohika mystetstva: teoriya i metodyka vykladannya mystetskykh dystsyplin [Pedagogy of art: theory and methods of teaching art disciplines]. Kyiv, 274 р. [in Ukrainian].
Pigrov, K. (2001). Khorovaya kultura y moe uchastye v ney [Choral culture and my participation in it]. Odessa, 50 p. [in Russian].
Rudnytska, O. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Kyiv, 270 p. [in Ukrainian].
Tkachova, N. (2006). Aksiolohichnyy pidkhid do orhanizatsiyi pedahohichnoho protsesu v zahalnoosvitnomu navchalnomu zakladi [Axiological approach to the organization of the pedagogical process in the secondary school]. Luhansk: Taras Shevchenko National Pedagogical University, 300 p. [in Ukrainian].
Fedyura, S. (2013). Khorove vykonavstvo na suchasnomu etapi [Choral performance at the present stage]. Scientific notes of Mykola Gogol Nizhyn State University. Psychological and pedagogical sciences, Issue 1, pp. 71–74. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.