ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ В УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • Магомед Ісаєв

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.211946

Ключові слова:

експериментальна перевірка, модель, майбутні фахівців фінансово-економічного профілю, студенти

Анотація

У статті висвітлено логіку експериментальної перевірки авторських моделей управління якістю підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю в університетах. Інструментами оцінки якості навчання визначено методи тестування, контрольних зрізів, анкетування, опитування громадськості, відгуки роботодавців та ін. Вихідними даними для оцінки були матеріали статистичного обліку та звітності, результати атестації, моніторингу рівня знань майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю і освітніх програм. Отримані дані було проаналізовано й на їх основі розроблено рекомендації щодо досягнення максимальної ефективності досліджуваного процесу.

Біографія автора

Магомед Ісаєв

аспірант кафедри державної служби, адміністрування та управління ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”

Посилання

Babkova-Pylypenko, N. P. (2011). Formuvannia liderskykh yakostei maibutnikh ekonomistiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of leadership qualities of future economists in the process of professional training]. Candidate’s thesis. Yalta, 242 p. [in Ukrainian].

Bulavenko, O. (2007). Proektirovanie soderzhaniya i tekhnologii nepreryvnogo ekonomicheskogo obrazovaniya v professionalnykh uchebnykh zavedeniyakh [Designing the content and technology of continuous economic education in professional educational institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis. Bryansk. [in Russian].

Voinarovska, N. V. (2011). Pidhotovka bakalavriv z ekonomiky u vyshchykh navchalnykh zakladakh SShA [Training of Bachelors of Economics in the US Higher Educational Institutions]. Extended abstract of candidate’s thesis Vinnytsia. [in Ukrainian].

Ivanchenko, Ye. (2009). Profesionalizm yak skladova kompetentnosti ekonomista ta yoho otsiniuvannia v systemi intehratyvnoi profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv [Professionalism as a component of the economist’s competence and its evaluation in the system of integrative professional training of future economists]. Bulletin of Dnipropetrovsk University. Series “Pedagogy and Psychology”. No.9/1. Vol. 15. pp. 178–186. [in Ukrainian].

Asan, S. S., & Tanyas, M. (2007). Integrating Hoshin Kanri and the Balanced Scorecard for Strategic Management: The case of higher education. Total Quality Management and Business Excellence. No. 18(9). pp. 999–1014.[in English].

Campatelli, G., Citti, P., & Meneghin, A. (2011). Development of a simplified approach based on the EFQM model and Six Sigma for the implementation of TQM principles in a university administration. Total Quality Management and Business Excellence. 2011. No. 22(7), pp. 691–704.[in English].

ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements: Guidance Document. Electronic Recourse. Mode of Available at: file:///C:/Users/User/Downloads/ISO%209001 %202015%20GUIDANCE%20DOCUMENT_tcm18-49893.pdf[in English].

Sarrico, C. S., Rosa, M. J., Teixeira, P. N., & Cardoso, M. F. (2010). Assessing quality and evaluating performance in higher education: worlds apart or complementary views? Minerva. No.48. pp. 35–54.[in English].

Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG). 2015. Brussels, Belgium. Available at: https://enqa.eu/wp-content/uploads/2015/11/ESG_2015.pdf[in English].

Rosa, M., Kohoutek, J., Veiga, A., & Sarrico, C. (2018). The European Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area in Portugal and the Czech Republic: between the worlds of neglect and dead letters? Higher Education Policy. No. 31,2. pp. 201–224.[in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті