ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО РОЗУМІННЯ МУЗИКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Денис Маковський

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.211947

Ключові слова:

формувальний експеримент, розуміння музики, учні початкової школи, урок мистецтва

Анотація

У статті представлено результати формувального експерименту з формування здатності до розуміння музики в учнів початкової школи на уроках мистецтва. Автор визначає, що для ефективності результатів проведення формувального експерименту з учнями початкової школи необхідним є створення нових форм, методів та прийомів. Встановлено, що успішність впровадження розробленої методики підтверджено в ході формувального експерименту, в результаті якого виявлено позитивну динаміку формування здатності до розуміння музики в учнів початкової школи на уроках мистецтва.

Біографія автора

Денис Маковський

аспірант кафедри теорії і методики музичної освіти та хореографії Мелітопольського державного педагогічного університету імені Б. Хмельницького

Посилання

Grisyuk, O.M. (1999). Formuvannya muzychnoyi kultury molodshykh shkolyariv v umovakh vzayemodiyi zahalnoosvitnoyi i dytyachoyi muzychnoyi shkil [Formation of musical culture of junior schoolchildren in the conditions of interaction of general education and children’s music schools]. Сandidate’s thesis. Nizhyn state. Pedagogical University named after Nikolai Gogol. Nizhyn, pp.160 –179. [in Ukrainian].

Koval, O.V. (2002). Formuvannya muzychnykh zdibnostey molodshykh shkolyariv na urokakh muzyky [Formation of musical abilities of junior schoolchildren at music lessons]. Сandidate’s thesis.Nizhyn state. Pedagogical University named after Nikolai Gogol. Kyiv, 251 p. [in Ukrainian].

Mudrolyubova, I.O. (2016). Metodyka navchannya solfedzhio molodshykh shkolyariv u spetsializovanykh mystetskykh navchalnykh zakladakh [Methods of teaching solfeggio to junior schoolchildren in specialized art schools]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].

Prokofievа, L.B. (1997). Obrazne spryymannya muzyky molodshymy shkolyaramy yak pedahohichna problema [Figurative perception of music by junior schoolchildren as a pedagogical problem]. Actual problems of music theory and music education. Kyiv, pp. 95–100. [in Ukrainian].

Protsyuk, V.M. (2007). Pidhotovka maybutnikh uchyteliv muzyky do formuvannya u molodshykh shkolyariv moralno-estetychnykh pochuttiv zasobamy muzychnoho folkloru v protsesi pedahohichnoyi praktyky [Preparation of future music teachers for the formation of moral and aesthetic feelings in junior schoolchildren by means of musical folklore in the process of pedagogical practice]. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems. Vinnytsia, pp. 387–391. [in Ukrainian].

Tchaikovsky, O.A. (2001). Dosvid orhanizatsiyi muzychnoyi pidhotovky molodshykh shkolyariv z vykorystannyam kompyuternykh prohram. [Experience of organizing music training of junior schoolchildren with the use of computer programs]. Informatics and computer-oriented learning technologies: Coll. Science. Proceedings of the All-Ukrainian Scientific-Practical Conference (Khmelnytsky, May 16-18, 2001), Kyiv: Pedagogical Thought, pp.57–59. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті