АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ ЗА ГЛОБАЛЬНИМ ІНДИКАТОРОМ “КОМФОРТ”
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.214968Ключові слова:
Великобританія, стратегія позиціонування, комфорт, інфраструктура, провідний університетАнотація
Стаття присвячена висвітленню результатів аналізу стратегій позиціонування провідних європейських закладів вищої освіти щодо комфорту навчання та проживання студентів. На підставі проведеного аналізу офіційних сайтів університетів, повідомлень із засобів масової інформації, радіо, телебачення, з’ясовано основні форми та методи позиціонування закладів вищої освіти. Визначено не типові, креативні підходи щодо позиціонування провідних університетів Великобританії, що сприяє залученню до навчання максимальної кількості абітурієнтів і утриманню стійких позицій на ринку освітніх послуг.Посилання
Undergraduate admissions and outreach. Available at: https://www.ox.ac.uk (accessed 07 Dec. 2019). [in English].
Faculties and colleges of the University of Oxford. Available at: https://www.unipage.net/en/university _of_oxford (accessed 07 Dec. 2019). [in English].
University of Cambridge. Available at: https://www.unipage.net/en/university_of_cambridge (accessed 17 May 2019). [in English].
Strategic plan 2016. Available at: https://www.ed.ac.uk/governance-strategic-planning/strategic-planning/strategic-plan/what-makes-us-edinburgh/our-people (accessed 09 Dec. 2019).[in Englisn].
Clubs and societies. Available at: https://www.ed.ac.uk/studying/undergraduate (accessed 07 Dec. 2019). [in Englisn].
Manchester Gold. Available at: https://www.manchester.ac.uk/research/researcher-development (accessed 09 Dec. 2019). [in Englisn].
UWE Bristol. WEbradio. Available at: https://Soundcloud.Com/Uwebristol (accessed: 09 Dec. 2019). [in Englisn].
Binytska, K., Buchkivska, H., Binytska, O. & Hreskova, V. (2020). Yevropeiska systema zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity: dosvid respubliky Polshcha [European Quality Assurance System for Higher Education: Experience of the Republic of Poland]. Youth & market. No.2 (181). pp. 47–54. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.208425. [in Ukrainian].
Kharkivska, A. A. (2018). Stratehiia pozytsionuvannia zakladu vyshchoi osvity: vid upravlinnia vytratamy do upravlinnia rezultatamy [Higher education positioning strategy: from cost management to results management]. Vol. 2. No. 22. pp. 133–137. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/22.166984. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.