DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.223045
ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КОНТЕКСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ “ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ)”: ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Boliubash, N. M. (2018). Formuvannya pedahohichnoyi kompetentnosti mahistrantiv IT spetsialnostey zasobamy osvitnikh informatsiynykh tekhnolohiy [Formation of pedagogical competence of masters of IT specialties by means of educational information technologies]. Information technologies and teaching aids, Vol. 71, no.3, pp.70–91. [in Ukrainian].
Vitvytska, S. S. (2016). Teoretychni i metodychni zasady pedahohichnoi pidhotovky mahistriv v umovakh stupenevoi osvity [Theoretical and methodical ambush of teacher training in the minds of step-by-step instruction]. Acme achievements of scientists of Zhytomyr scientific and pedagogical school.(Ed.). O. Dubasenyuk. Zhytomyr, pp. 302–347. [in Ukrainian].
Matviyenko, O. V. & Tsyvin, M. N. (2016). Motyvatsiyna komponenta u pedahohichniy pidhotovtsi mahistrantiv nepedahohichnykh spetsialnostey [Motivational component in pedagogical preparation of masters of unpedagogical specialities]. Scientific Bulletin of the National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. Series: Pedagogy, psychology, philosophy. Kyiv. Vol. 253. pp. 168–174. Available at: htpp://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau _ped_ 2016 _253_302016. (Accessed 5 Apr. 2020). [in Ukrainian].
Machynska, N. I. (2013). Pedahohichna osvita mahistrantiv vyshchykh navchalnykh zakladiv nepedahohichnoho profiliu [Pedagogical education of masters of higher educational establishments of unpedagogical type]. Lviv, 416 p. [in Ukrainian].
Mykhailiuk, I. R. (2010). Pedahohichni umovy ta model formuvannia hotovnosti do pedahohichnoi diialnosti mahistriv tekhnichnoho spriamuvannia [Pedagogical conditions and model of formation of readiness for pedagogical activity of masters of technical direction]. Bulletin of the National Academy of State Border Guard Service of Ukraine, Vol. 3. Available at: htpp//nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2019_3_9 (Accessed 7 Apr. 2020). [in Ukrainian].
Osipchuk, N. V. (2018). Navchannia inozemnykh mov u vyshchykh tekhnichnykh navchal’nykh zakladakh Ukrainy (druha polovyna XX – pochatok XXI stolittia) [Teaching foreign languages in higher technical educational institutions of Ukraine (second half of the XX beginning of the XXI century)]. Candidate’s thesis. Ternopil’, 336 p. [in Ukrainian].
Pedahohichna tvorchist, maysternist, profesionalizm u systemi pidhotovky osvityanskykh kadriv: zdobutky, poshuky, perspektyvy: monohrafiya [Pedagogical creativity, skill, professionalism in the system of training of educational staff: achievements, searches, prospects: monograph]. (Ed). N.V. Huziy. Kyiv, 2015. 432 p. [in Ukrainian].
Tsokur, R. M. (2004). Formuvannia potentsialu profesiinoho samorozvytku u maibutnikh vykladachiv vyshchoi shkoly u protsesi mahisterskoi pidhotovky [Formation of potential of professional self-development at future teachers of higher school in the course of master’s preparation]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odesa, 21 p. [in Ukrainian].
Iaremchuk, N. (2016). Psykholoho-pedahohichni kompetentsii yak skladova profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv nepedahohichnykh spetsialnostei [Psychological and pedagogical competencies as a component of professional training of specialists in non-pedagogical specialities]. Bulletin of Lviv University. The series is pedagogical. Vol. 30, pp. 119–128 [in Ukrainian].
Iatsyshyn, O. M. (2001). Motyvatsiia navchalnoi diialnosti studentiv yak psykholoho-pedahohichna problema [Motivation of students’ educational activity as a psychological and pedagogical problem]. PostMetodyka (Poltava), No. 5/6 (37/38), pp. 81–85 [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Болюбаш Н. М. Формування педагогічної компетентності магістрантів ІТ спеціальностей засобами освітніх інформаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 71, №3. C. 70–91.
Вітвицька С. С. Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти. Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи / за ред. О. А. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. С. 302–347.
Матвієнко О. В., Цивін М. Н. Мотиваційна компонента у педагогічній підготовці магістрантів непедагогічних спеціальностей. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія. 2016. Вип. 253. С. 168–174. URL: htpp://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped _2016 _253_30 2016 (дата звернення: 05.04.2020).
Мачинська Н. І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Львів: ЛьвДУВС, 2013. 416 с.
Михайлюк І. Р. Педагогічні умови та модель формування готовності до педагогічної діяльності магістрів технічного спрямування. Вісник Національної академії державної прикордонної служби України. 2010. Вип. 3. URL: htpp//nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2019_3_9 (дата звернення: 07.04.2020).
Осіпчук Н. В. Навчання іноземних мов у вищих технічних навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття): дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Рівненський державний гуманітарний університет, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2018. 336 с.
Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи: монографія / Керівн. авт. кол. Н.В. Гузій. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. 432 c.
Цокур Р. М. Формування потенціалу професійного саморозвитку у майбутніх викладачів вищої школи у процесі магістерської підготовки: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Одеса, 2004. 21 с.
Яремчук Н. Психолого-педагогічні компетенції як складова професійної підготовки фахівців непедагогічних спеціальностей. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип. 30. С. 119–128.
Яцишин О. М. Мотивація навчальної діяльності студентів як психолого-педагогічна проблема. ПостМетодика (Полтава). 2001. № 5/6 (37/38). С. 81–85.ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)