МЕТОДИКИ ОЦІНКИ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДО САМОЗБЕРЕЖЕННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Юрій Бойчук
  • Юрій Таймасов
  • Олена Зуб
  • Артем Турчинов

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.223051

Ключові слова:

методика, критерії, оцінка, структурні компоненти, служба цивільного захисту, самозбереження

Анотація

У статті описано методики оцінки критеріїв сформованості структурних компонентів готовності майбутніх фахівців служби цивільного захисту до самозбереження у професійній діяльності. Описано розроблену комп’ютерну програму,що дає змогу здійснювати оцінку рівнів сформованості готовності майбутніх фахівців служби цивільного захисту до самозбереження у професійній діяльності та сприяє включенню інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес профільного навчального закладу ДСНС України.

Наведено показники мотиваційного критерію, який включає позитивний характер мотивації курсанта до професійного навчання, що дасть змогу йому здійснювати самозбереження у подальшій професійній діяльності.

Біографії авторів

Юрій Бойчук

доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, ректор Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

Юрій Таймасов

кандидат педагогічних наук, старший викладач-методист навчального пункту аварійно-рятувального загону спеціально призначення Головного управління ДСНС України у Харківській області

Олена Зуб

кандидат сільськогосподарських наук, доцент, доцент кафедри фундаментальних дисциплін Національної академії Національної гвардії України

Артем Турчинов

кандидат педагогічних наук, доцент, заступник начальника кафедри фізичної підготовки та спорту Національної академії Національної гвардії України

Посилання

Antonov, A. (1994). Samosokhranitelnoe povedenie. Narodonaselenie: entsiklopedicheskiy slovar [Self-preservation behavior. Population: Encyclopedic Dictionary]. Moscow. [in Russian].

Berezutskiy, Yu. (2010). Samosokhranitelnoe povedenie studentov: tsennostnyy resurs zdorovya ili deklaratsiya. Vlast i upravlenie na Vostoke Rossii [Self-preservation behavior of students: a value resource of health or a declaration. Power and control in the East of Russia]. Khabarovsk, vol. 4, pp. 152–159. [in Russian].

Bryzgalova, S. (2004). Formirovanie v vuze gotovnosti uchitelya k pedagogicheskomu issledovaniyu: teoriya i praktika: nauchnoe izdanie [Formation of the teacher’s readiness for pedagogical research at the university: theory and practice: scientific publication]. Kaliningrad. 344 p. [in Russian].

Vighovsjka, O. (2014). Samorealizacija jak oznaka konstruktyvnogho samozberezhennja osobystosti [Self-realization as a sign of constructive self-preservation of the individual]. Problems of modern psychology, vol. 23, pp. 90–99. [in Ukrainian].

Ghorjana, L. (2012). Osoblyvosti dukhovno-cinnisnogho vplyvu pidghotovky molodi shhodo navchannja samozberezhennju [Features of the spiritual and value impact of training young people to learn self-preservation]. Spirituality of personality, vol. 5, pp. 63–71.[in Ukrainian].

Kajdalova, L. & Pljakha, L. (2011). Psykhologhija spilkuvannja: navchaljnyj posibnyk [Psychology of communication: a tutorial]. Kharkiv, 132 p. [in Ukrainian].

Koghut, I. (2015). Formuvannja profesijno-pedaghoghichnoji komunikatyvnoji kompetentnosti majbutnjogho vchytelja [Formation of professional and pedagogical communicative competence of the future teacher]. Candidate’s thesis. Poltava, 250 p. [in Ukrainian].

Rozin, V. (2000). Zdorove kak filosofskaya i sotsialno-psikhologicheskaya problema [Health as a philosophical and socio-psychological problem]. World of psychology, vol. 1, pp. 12–31.[in Russian].

Tajmasov, Ju., Turchynov, A. & Pashynsjkyj, P. (2017). Zdorovjazberezhennja jak objekt naukovogho piznannja. Zaghaljna teorija zdorovja ta zdorovjazberezhennja [Healthcare as an object of scientific knowledge. The general theory of health and healthcare]. Kharkiv, 488 p. [in Ukrainian].

Tajmasov, Ju. & Zub, O. (2018). Tekhnologhiji zberezhennja psykhichnogho zdorovja studentiv u roboti psykhologhichnoji sluzhby zakladu vyshhoji osvity. Suchasni zdorovjazberezhuvaljni tekhnologhiji [Technologies for maintaining the mental health of students in the work of the psychological service of higher education. Modern healthcare technologies]. Kharkiv, 724 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті