МЕТОДИКИ ОЦІНКИ КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДО САМОЗБЕРЕЖЕННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.223051Ключові слова:
методика, критерії, оцінка, структурні компоненти, служба цивільного захисту, самозбереженняАнотація
У статті описано методики оцінки критеріїв сформованості структурних компонентів готовності майбутніх фахівців служби цивільного захисту до самозбереження у професійній діяльності. Описано розроблену комп’ютерну програму,що дає змогу здійснювати оцінку рівнів сформованості готовності майбутніх фахівців служби цивільного захисту до самозбереження у професійній діяльності та сприяє включенню інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес профільного навчального закладу ДСНС України.
Наведено показники мотиваційного критерію, який включає позитивний характер мотивації курсанта до професійного навчання, що дасть змогу йому здійснювати самозбереження у подальшій професійній діяльності.
Посилання
Antonov, A. (1994). Samosokhranitelnoe povedenie. Narodonaselenie: entsiklopedicheskiy slovar [Self-preservation behavior. Population: Encyclopedic Dictionary]. Moscow. [in Russian].
Berezutskiy, Yu. (2010). Samosokhranitelnoe povedenie studentov: tsennostnyy resurs zdorovya ili deklaratsiya. Vlast i upravlenie na Vostoke Rossii [Self-preservation behavior of students: a value resource of health or a declaration. Power and control in the East of Russia]. Khabarovsk, vol. 4, pp. 152–159. [in Russian].
Bryzgalova, S. (2004). Formirovanie v vuze gotovnosti uchitelya k pedagogicheskomu issledovaniyu: teoriya i praktika: nauchnoe izdanie [Formation of the teacher’s readiness for pedagogical research at the university: theory and practice: scientific publication]. Kaliningrad. 344 p. [in Russian].
Vighovsjka, O. (2014). Samorealizacija jak oznaka konstruktyvnogho samozberezhennja osobystosti [Self-realization as a sign of constructive self-preservation of the individual]. Problems of modern psychology, vol. 23, pp. 90–99. [in Ukrainian].
Ghorjana, L. (2012). Osoblyvosti dukhovno-cinnisnogho vplyvu pidghotovky molodi shhodo navchannja samozberezhennju [Features of the spiritual and value impact of training young people to learn self-preservation]. Spirituality of personality, vol. 5, pp. 63–71.[in Ukrainian].
Kajdalova, L. & Pljakha, L. (2011). Psykhologhija spilkuvannja: navchaljnyj posibnyk [Psychology of communication: a tutorial]. Kharkiv, 132 p. [in Ukrainian].
Koghut, I. (2015). Formuvannja profesijno-pedaghoghichnoji komunikatyvnoji kompetentnosti majbutnjogho vchytelja [Formation of professional and pedagogical communicative competence of the future teacher]. Candidate’s thesis. Poltava, 250 p. [in Ukrainian].
Rozin, V. (2000). Zdorove kak filosofskaya i sotsialno-psikhologicheskaya problema [Health as a philosophical and socio-psychological problem]. World of psychology, vol. 1, pp. 12–31.[in Russian].
Tajmasov, Ju., Turchynov, A. & Pashynsjkyj, P. (2017). Zdorovjazberezhennja jak objekt naukovogho piznannja. Zaghaljna teorija zdorovja ta zdorovjazberezhennja [Healthcare as an object of scientific knowledge. The general theory of health and healthcare]. Kharkiv, 488 p. [in Ukrainian].
Tajmasov, Ju. & Zub, O. (2018). Tekhnologhiji zberezhennja psykhichnogho zdorovja studentiv u roboti psykhologhichnoji sluzhby zakladu vyshhoji osvity. Suchasni zdorovjazberezhuvaljni tekhnologhiji [Technologies for maintaining the mental health of students in the work of the psychological service of higher education. Modern healthcare technologies]. Kharkiv, 724 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.