ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.223064Ключові слова:
емоційний інтелект, емоційна грамотність, професійна підготовка, компетентність, навичкиАнотація
Здійснено спробу актуалізувати в освітньому і науково-педагогічному просторі України проблему формування емоційного інтелекту як однієї з базових компетентностей підготовки майбутніх фахівців різних галузей знань. Запропоновано авторське бачення постановки та актуалізації проблеми щодо необхідності формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різного профілю як базової професійної компетентності, яка у ХХІ ст. вважається однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Розкриваються суть і змістові характеристики емоційного інтелекту й емоційної грамотності та потенційні можливості їхнього використання в системі професійної освіти.Посилання
Govard, В. & Ctiven, C. (2007). Preimuschestva EQ. Emotsionalnyiy intellekt i vashi uspehi [The benefits of EQ. An emotional intelligence and your successes]. 384 p. [in Russian].
Manoylova, M. A. (2007). Akmeologicheskoe razvitie emotsionalnogo intellekta [Acmeological development of emotional intelligence of teachers and students]. 140 p. [in Russian].
Ou, Y. (2007). Yaponskyi menedzhment: proshloe, nastoiashchee y budushchee [Japanese Management: Past, Present and Future]. Moscov. 158 р. [in Russian].
Petrovskaya, A. S. (2007). Emotsionalnyiy intellekt kak determinanta rezultativnyih parametrov i protsessualnyih harakteristik upravlencheskoy deyatelnosti [An emotional intelligence as a determinant of effective parameters and procedural characteristics of management activities]. Extended abstract of candidate’s thesis. Yaroslavl. 27 p. [in Russian].
Cherniavska, A. (2012). Emotsiinyi intelekt – zaporuka uspishnoho navchannia [An emotional intelligence is the key to successful learning]. Youth & market, Vol. 12, pp. 136–139. [in Ukrainian].
Bar-On, R. (2005). The Bar-On Model of Emotional-Social Intelligence (ESI). Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations. Issues in Emotional. Available at: www.eiconsortium.org. (accessed 15 Apr. 2019). [in English].
Goleman, D. (2000). Leadership that gets results. Harvard business review. March – April, pp. 79–90. [in English].
Goleman, D. (1998). Working with emotional intelligence. New York: Bantam Books. 464 р. [in English].
Smith, М.K. (2008). Howard Gardner and multiple intelligences’. The encyclopedia of pedagogy and informal education. Available at: https://www.infed.org/mobi/howard- Stiven DS). [in English].
Steiner, С. (2003). Emotional Literacy; Intelligence with a Heart. 269 р. [in English].
The 15 factors of the Bar-On model. Available at: www.reuvenbaron.org › the-5-meta-factors-and-15-sub.
The Future of Jobs 2016. Report. Available at: reports.weforum.org › future- [in English].
World economic forum, 2020. Available at: www.weforum.org. (accessed 15 Apr.2019). [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.