ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ

Автор(и)

  • Оксана Сухомлин

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242620

Ключові слова:

процес формування, мотивація, студенти, професія, іноземна мова

Анотація

У статті акцентується увага на формуванні мотивації у студентів філологічних спеціальностей до підвищення цифрової грамотності для навчання протягом життя. Проаналізовано й узагальнено поняття “Мотивація”. Описано важелі мотивації і класифікацію мотивів. Розглядається проблема зовнішньої та внутрішньої мотивації у процесі формування цифрової компетентності. Фактори мотивації і задоволення майбутніх фахівців-філологів. Етапи формування мотивації студентів до підвищення цифрової грамотності. Джерела формування позитивної мотивації.

Науково-теоретичний базис, представлений у статті, передбачає напрям подальших досліджень, що зумовлено постійним розвитком суспільства, інформаційними технологіями та інтересом до майбутньої професійної діяльності студентів філологічних спеціальностей.

Біографія автора

Оксана Сухомлин

аспірант Інститут педагогіки НАПН України

Посилання

Aristova, N. (2017). Formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Formation of professional subjectivity of future philologists]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, p. 41 [in Ukrainian].

Hutsan, O. (2019). Naukometrychna systematyzatsiia teoretychnykh pidkhodiv do formuvannia motyvatsii [Scientometric systematization of theoretical approaches to motivation formation]. Bulletin of the National Technical University “KhPI”. Economic sciences. Kharkiv, No. 23. pp. 106–110. [in Ukrainian].

Zarovetskyi, V. & Hrabovska, V. (2021). Metody vyvchennia inozemnoi movy v zakladakh vyshchoi osvity [Methods of learning a foreign language in higher education institutions]. Foreign language training of law enforcement officers and legal specialists. Proceedings of the 5th Interuniversity Scientific and Internet Conference. Kyiv: National Academy of internal affairs of Ukraine, pp. 38–41. [in Ukrainian].

Kozub, L. (2016). Suchasni linhvistychni doslidzhennia [Modern linguistic research]. Anthology. Ternopil, p. 528. [in Ukrainian].

Malykhin, O. (2016). Kompetentnisno-oriientovana paradyhma pidhotovky maibutnoho filoloha [The competence-centered paradigm of training of future philologist]. Kyiv, 558 p. [in Ukrainian].

Malykhin, O. V. & Yarmolchuk, T. M. (2017). Fakhova pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv-filolohiv zasobamy informatsiinoho seredovyshcha [Professional training of future specialists-philologists by means of information environment]. Subjectivation of the process of professional training of the future philologist: theoretical and practical aspects: monograph. Part 1. Kyiv, pp. 202–229 [in Ukrainian].

Novikova, O. (2020). Formuvannia motyvatsii uchinnia molodshykh shkoliariv zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Formation of motivation for teaching primary school students by means of information and communication technologies]. Kherson State University. Kherson, 70 p. [in Ukrainian].

Sopivnyk, R. Metodyka formuvannia motyvatsii uchinnia studentiv v ahrarnykh zakladakh vyshchoi osvity [Methods of forming the motivation of students’ teaching in agricultural institutions of Higher Education]. Scientific journal “Humanitarian Studios: Pedagogy, Psychology, Philosophy”. Vol. 11(4), pp. 31–39. Available at: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/14622 (Accessed 03 June 2021) [in Ukrainian].

Khaliavka, L., Savytska, T. & Horbenko, Ye. (2021). Deiaki aspekty pidvyshchennia motyvatsii inozemnykh studentiv do vyvchennia ukrainskoi movy [Some aspects of increasing the motivation of foreign students to learn the Ukrainian language]. pp 224–226. Available at: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/bitstream/umsa/15969/1/Savicka.pdf (Accessed 03 June 2021) [in Ukrainian].

Yarmolchuk, T. M. (2017). Realizatsiia kompetentnisno-oriientovana paradyhma orhanizatsii osvitnoho protsesu u vyshchii shkoli [Implementation of competence-oriented paradigm of the educational process in higher education]. Youth and market, no. 9. Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, Drogobych, pp. 164–168. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-17

Номер

Розділ

Статті