ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242620Ключові слова:
процес формування, мотивація, студенти, професія, іноземна моваАнотація
У статті акцентується увага на формуванні мотивації у студентів філологічних спеціальностей до підвищення цифрової грамотності для навчання протягом життя. Проаналізовано й узагальнено поняття “Мотивація”. Описано важелі мотивації і класифікацію мотивів. Розглядається проблема зовнішньої та внутрішньої мотивації у процесі формування цифрової компетентності. Фактори мотивації і задоволення майбутніх фахівців-філологів. Етапи формування мотивації студентів до підвищення цифрової грамотності. Джерела формування позитивної мотивації.
Науково-теоретичний базис, представлений у статті, передбачає напрям подальших досліджень, що зумовлено постійним розвитком суспільства, інформаційними технологіями та інтересом до майбутньої професійної діяльності студентів філологічних спеціальностей.
Посилання
Aristova, N. (2017). Formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Formation of professional subjectivity of future philologists]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, p. 41 [in Ukrainian].
Hutsan, O. (2019). Naukometrychna systematyzatsiia teoretychnykh pidkhodiv do formuvannia motyvatsii [Scientometric systematization of theoretical approaches to motivation formation]. Bulletin of the National Technical University “KhPI”. Economic sciences. Kharkiv, No. 23. pp. 106–110. [in Ukrainian].
Zarovetskyi, V. & Hrabovska, V. (2021). Metody vyvchennia inozemnoi movy v zakladakh vyshchoi osvity [Methods of learning a foreign language in higher education institutions]. Foreign language training of law enforcement officers and legal specialists. Proceedings of the 5th Interuniversity Scientific and Internet Conference. Kyiv: National Academy of internal affairs of Ukraine, pp. 38–41. [in Ukrainian].
Kozub, L. (2016). Suchasni linhvistychni doslidzhennia [Modern linguistic research]. Anthology. Ternopil, p. 528. [in Ukrainian].
Malykhin, O. (2016). Kompetentnisno-oriientovana paradyhma pidhotovky maibutnoho filoloha [The competence-centered paradigm of training of future philologist]. Kyiv, 558 p. [in Ukrainian].
Malykhin, O. V. & Yarmolchuk, T. M. (2017). Fakhova pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv-filolohiv zasobamy informatsiinoho seredovyshcha [Professional training of future specialists-philologists by means of information environment]. Subjectivation of the process of professional training of the future philologist: theoretical and practical aspects: monograph. Part 1. Kyiv, pp. 202–229 [in Ukrainian].
Novikova, O. (2020). Formuvannia motyvatsii uchinnia molodshykh shkoliariv zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Formation of motivation for teaching primary school students by means of information and communication technologies]. Kherson State University. Kherson, 70 p. [in Ukrainian].
Sopivnyk, R. Metodyka formuvannia motyvatsii uchinnia studentiv v ahrarnykh zakladakh vyshchoi osvity [Methods of forming the motivation of students’ teaching in agricultural institutions of Higher Education]. Scientific journal “Humanitarian Studios: Pedagogy, Psychology, Philosophy”. Vol. 11(4), pp. 31–39. Available at: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/14622 (Accessed 03 June 2021) [in Ukrainian].
Khaliavka, L., Savytska, T. & Horbenko, Ye. (2021). Deiaki aspekty pidvyshchennia motyvatsii inozemnykh studentiv do vyvchennia ukrainskoi movy [Some aspects of increasing the motivation of foreign students to learn the Ukrainian language]. pp 224–226. Available at: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/bitstream/umsa/15969/1/Savicka.pdf (Accessed 03 June 2021) [in Ukrainian].
Yarmolchuk, T. M. (2017). Realizatsiia kompetentnisno-oriientovana paradyhma orhanizatsii osvitnoho protsesu u vyshchii shkoli [Implementation of competence-oriented paradigm of the educational process in higher education]. Youth and market, no. 9. Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University, Drogobych, pp. 164–168. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.