ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЧНОЇ ХІМІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ ТА ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Орися Любінська
  • Ірина Двулят-Лешневська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.263965

Ключові слова:

дистанційна форма навчання, медична освіта, платформа Moodle, біологічна хімія, спеціальність 223 Медсестринство, здобувачі вищої освіти, педагогічні технології

Анотація

Стаття присвячена актуальності використання дистанційної форми освіти як складової професійної підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 223 Медсестринство у КЗВО ЛОР “Львівська медична академія імені Андрея Крупинського” під час пандемії та воєнного стану в Україні. Показано, що впровадження дистанційних технологій позитивно сприймається студентами, надає їм можливість постійного доступу до навчального матеріалу, дає змогу проводити освітній процес на достатньо високому рівні та в безпечних умoвaх. Розглянуто окремі педагогічні методи дистанційного викладання біологічної хімії як фундаментальної дисципліни, їх актуальність застосування та перспективи впровадження нових технологій для забезпечення якості медичної освіти.

Біографії авторів

Орися Любінська

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри лабораторної медицини КЗВО ЛОР “Львівська медична академія імені Андрея Крупинського”

Ірина Двулят-Лешневська

викладач кафедри лабораторної медицини КЗВО ЛОР “Львівська медична академія імені Андрея Крупинського”

Посилання

Herush, I. V., Hryhorieva, N. P. & Davydova, N. V. (2016). Suchasni pidkhody do vykladannia bioorhanichnoi i biolohichnoi khimii v medychnykh VNZ [Modern Approaches to Teaching Bioorganic and Biological Chemistry in Medical Universities]. Medical and clinical chemistry. No.4. pp. 114–117. [in Ukrainian].

Ilnitska, K. S. & Mykolaiko, V. V. (2022). Osoblyvosti praktychnoi pidhotovky zdobuvachiv vyshchoi osvity pedahohichnykh spetsialnostei v umovakh zaprovadzhennia voiennoho stanu [Peculiarities of Practical Training of Students of Higher Education in Pedagogical Specialties in the Conditions of the Introduction of Martial Law]. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference. Available at: https://cutt.ly/jZgdbng (Accessed 28 Jul. 2022). [in Ukrainian].

Isaieva, O. & Shainer, H. (2022). Dystantsiine navchannia studentiv-medykiv u kryzovykh umovakh [Distance Education of Medical Students in Crisis Conditions]. “Youth and market”. Monthly Scientific and Pedagogical Journal. Drohobych, No.3–4 (201–202), pp. 49–53. [in Ukrainian].

Letniak, N. Ya. & Kuzmak, I. P. (2021). Osoblyvosti dystantsiinoho navchannia studentiv spetsialnosti “Medsestrynstvo” pry vyvchenni dystsypliny “Biolohichna khimiia” [Peculiarities of Distance Learning of Students Majoring in “Nursing” while Studying the Discipline “Biological Chemistry”]. Medical education. No.1. pp. 29–34. [in Ukrainian].

Maksymenko, S. D. & Filonenko, M. M. (2014). Pedahohika vyshchoi medychnoi osvity [Pedagogy of higher medical education]. Kyiv, 288 р. [in Ukrainian].

Markova, O. (2017). Vykorystannia sytuatsiinykh zavdan na navchalnykh zaniattiakh z dystsypliny “Biokhimiia” u maibutnikh fakhivtsiv z fizychnoi kultury ta sportu [The Use of Situational Tasks in Educational Classes in the Discipline “Biochemistry” for Future Specialists in Physical Culture and Sports]. Proceedings of the 23th All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Kropyvnytskyi, Vol.23, pp. 96 – 101. (Accessed 05 Jul. 2022). [in Ukrainian].

Nizhenkovska, I. V., Kuznetsova, O. V. & Narokha, V. P. (2021). Zastosuvannia Google Forms dlia perevirky znan studentiv-farmatsevtiv z biolohichnoi khimii [Application of Google Forms to Test the Knowledge of Pharmaceutical Students in Biological Chemistry]. Available at: https://cutt.ly/YZhkfaq (Accessed 5 Jul. 2022). [in Ukrainian].

Popova T. M. & Nakonechna, O. A. (2021). Zvorotnyi zviazok zi studentamy pid chas dystantsiinykh zaniat z biolohichnoi khimii. [Feedback to Students During Remote Classes in Biological Chemistry]. Proceedings of the 54th Educational and Methodological Conference. Kharkiv, Vol.11, pp. 123 – 125. Available at: https://cutt.ly/jZgdbng (Accessed 05 Jul. 2022). [in Ukrainian].

Ianitska, L. V., Obernikhina, N. V. & Stechenko, O. V. Dystantsiine ta zmishane navchannia biolohichnoi ta bioorhanichnoi khimii studenti spetsialnosti “Pediatriia”: pershi rezultaty [Distance and Blended learning of Biological and Bioorganic Chemistry for Students Majoring in “Pediatrics”: First Results]. Available at: https://cutt.ly/wZhzWPT (Accessed 05 Jul. 2022). [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-18

Номер

Розділ

Статті