ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК: ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264031Ключові слова:
інформаційно-цифрова компетентність, міждисциплінарний підхід, інтегроване навчання, інтегрований підхід, цифрове навчанняАнотація
Статтю присвячено проблемі впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в освітню сферу. Тому важливим завданням сучасної освітньої системи є поєднання педагогіки з сучасними цифровими технологіями. Завдяки інформаційно-цифровим технологіям значною мірою трансформується система викладання дисциплін у закладах освіти, що проявляється у: зміні змісту, формах та методах організації навчального процесу; робота з сучасними навчальними матеріалами нового покоління. Інформаційно-комунікаційні технології надають можливість сучасному викладачеві створювати нові навчальні матеріали, які використовувати їх як технічні засоби. Це, своєю чергою, сприяє: результативному навчанню, активізації навчальної роботи, трансформації методичної підготовки. Таким чином, педагогіка та інформаційно-комунікативна технологія розглядається як система, в якій технічні пристрої та дидактичні системи – це “цифрове” навчання, що є альтернативою традиційному методу навчання.
Посилання
Bardadym, O.V. (2018). Zastosuvannya intehrovanoho navchannya pry pidhotovtsi fakhivtsiv dlya bazovoyi ta profilnoyi osvity [The Usage of Integrated Learning in Specialists’ Training for Basic and Specialized Education]. Cherkasy, pp. 6–8. [in Ukrainian].
Bardadym, O.V. & Ninova, T.S. (2018). Naskrizni zmistovi liniyi yak osnova interhovanoho navchannya khimiyi u ZNZ [Cross-Cutting Semantic Lines as a Basis of Integrated Chemistry Teaching]. Zhytomyr, pp. 343–345. [in Ukrainian].
Bardadym, O.V. (2021). Rol tsyfrovoyi transformatsiyi osvity u pidhotovtsi vchyteliv pryrodnychoho napryamu [The Role of Digital Transformation of Education in the Training of Teachers of Natural Sciences]. Bulletin of Bohdan Khmelnytsky national University at Cherkasy (Series “Pedagogical Sciences”). pp. 101–107. [in Ukrainian].
Bozhko, N.O (2018). Intehratyvnyy pidkhid do navchannya v konteksti reformuvannya systemy osvity Ukrayiny [An Integrative Approach to Learning in the Context of Reforming Ukraine’s Education System]. Youth and market. No. 7/162. pp. 84–89. [in Ukrainian].
V Ukraini isnuie kryza vyvchennia pryrodnychykh predmetiv [There is a crisis in the study of natural subjects in Ukraine]. Available at: https://portal.lviv.ua/news/2017/05/12/v-ukrayini-isnuye-kriza-vivchennyaprirodnichih-predmetiv-grinevich [in Ukrainian].
Horoshkin, I. (2014). Mizhdystsyplinarna intehratsiya yak pedahohichna umova formuvannya movnoyi osobystosti maybutnikh perekladachiv [Interdisciplinary Integration as a Pedagogical Condition for the Formation of the Language Personality of Future Translators]. Science and Education. No. 2. pp. 78–82. [in Ukrainian].
Intehrovane navchannya: tematychnyy i diyalnisnyy pidkhody (Chastyna 2) [Integrated learning: thematic and activity approaches (Part 2)]. Available at: http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-idiyalnisnyj-pidhody-chastyna-2/ [in Ukrainian].
Kozyr, M. (2017). Intehratsiya informatsiynoyi pedahohiky v osvitniy protses: teoriya pokolin [Integration of Information Pedagogy in the Educational Process: the Theory of Generations]. Collection of Scientific Works “Pedagogical Education: Theory and Practice”. Psychology. Pedagogy. No. 27. pp. 36–40. [in Ukrainian].
Padun, N. & Andriyiv, N. (2011). Osoblyvosti form intehrovanoho navchannya u suchasniy shkoli [Features of Forms of Integrated Learning in Modern School. Proceedings]. Series “Psychological and Pedagogical Sciences” (Mykola Hohol Nizhyn State University). No 1. pp. 79–82. [in Ukrainian].
Padun, N. & Padun, A. (2017). Intehrovane navchannya yak mizhdystsyplinarna problema [Integrated Learning as an Interdisciplinary Problem]. Scientific Notes of Mykola Hohol Nizhyn State University. No. 2. pp. 26–30.[in Ukrainian].
Chamberlain, L. Virtual learning used by three quarters of employers. published on Personnel today Available at: http://www.personneltoday.com/hr/virtual-tearnmg-used-bythree-quarters-of-employers/. [in English].
Check.pomt eLearning: Increase in 2012 – eLearning Barometer: Cross Knowledge Presents the Results. Available at: http://www.check-point-elearnmg.com/articte/10596.html. [in English].
CORPORATE EDUCATION “Corporate Digital Learning How to Get It “Right”. Available at: https://www. studocu.com/en-gb/document/european-school-of-economics/e-business-e-commerce/corporate-digital-learning-how-to-get-it-right/3633700 [in English].
IBM Learning Solutions: IBM’s learning transformation story. Available at: https://www-304.ibm.com/easyaccess/fileserve?contentid=183268. [in English].
Natural Curiosity: A Resource for Teachers” University of Toronto OISE Available at: http://www.naturalcuriosity.ca/pdf/NaturalCuriosityManual.pdf [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.