ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК: ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

  • Олег Бардадим

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264031

Ключові слова:

інформаційно-цифрова компетентність, міждисциплінарний підхід, інтегроване навчання, інтегрований підхід, цифрове навчання

Анотація

Статтю присвячено проблемі впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в освітню сферу. Тому важливим завданням сучасної освітньої системи є поєднання педагогіки з сучасними цифровими технологіями. Завдяки інформаційно-цифровим технологіям значною мірою трансформується система викладання дисциплін у закладах освіти, що проявляється у: зміні змісту, формах та методах організації навчального процесу; робота з сучасними навчальними матеріалами нового покоління. Інформаційно-комунікаційні технології надають можливість сучасному викладачеві створювати нові навчальні матеріали, які використовувати їх як технічні засоби. Це, своєю чергою, сприяє: результативному навчанню, активізації навчальної роботи, трансформації методичної підготовки. Таким чином, педагогіка та інформаційно-комунікативна технологія розглядається як система, в якій технічні пристрої та дидактичні системи – це “цифрове” навчання, що є альтернативою традиційному методу навчання.

Біографія автора

Олег Бардадим

аспірант кафедри початкової освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Bardadym, O.V. (2018). Zastosuvannya intehrovanoho navchannya pry pidhotovtsi fakhivtsiv dlya bazovoyi ta profilnoyi osvity [The Usage of Integrated Learning in Specialists’ Training for Basic and Specialized Education]. Cherkasy, pp. 6–8. [in Ukrainian].

Bardadym, O.V. & Ninova, T.S. (2018). Naskrizni zmistovi liniyi yak osnova interhovanoho navchannya khimiyi u ZNZ [Cross-Cutting Semantic Lines as a Basis of Integrated Chemistry Teaching]. Zhytomyr, pp. 343–345. [in Ukrainian].

Bardadym, O.V. (2021). Rol tsyfrovoyi transformatsiyi osvity u pidhotovtsi vchyteliv pryrodnychoho napryamu [The Role of Digital Transformation of Education in the Training of Teachers of Natural Sciences]. Bulletin of Bohdan Khmelnytsky national University at Cherkasy (Series “Pedagogical Sciences”). pp. 101–107. [in Ukrainian].

Bozhko, N.O (2018). Intehratyvnyy pidkhid do navchannya v konteksti reformuvannya systemy osvity Ukrayiny [An Integrative Approach to Learning in the Context of Reforming Ukraine’s Education System]. Youth and market. No. 7/162. pp. 84–89. [in Ukrainian].

V Ukraini isnuie kryza vyvchennia pryrodnychykh predmetiv [There is a crisis in the study of natural subjects in Ukraine]. Available at: https://portal.lviv.ua/news/2017/05/12/v-ukrayini-isnuye-kriza-vivchennyaprirodnichih-predmetiv-grinevich [in Ukrainian].

Horoshkin, I. (2014). Mizhdystsyplinarna intehratsiya yak pedahohichna umova formuvannya movnoyi osobystosti maybutnikh perekladachiv [Interdisciplinary Integration as a Pedagogical Condition for the Formation of the Language Personality of Future Translators]. Science and Education. No. 2. pp. 78–82. [in Ukrainian].

Intehrovane navchannya: tematychnyy i diyalnisnyy pidkhody (Chastyna 2) [Integrated learning: thematic and activity approaches (Part 2)]. Available at: http://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-idiyalnisnyj-pidhody-chastyna-2/ [in Ukrainian].

Kozyr, M. (2017). Intehratsiya informatsiynoyi pedahohiky v osvitniy protses: teoriya pokolin [Integration of Information Pedagogy in the Educational Process: the Theory of Generations]. Collection of Scientific Works “Pedagogical Education: Theory and Practice”. Psychology. Pedagogy. No. 27. pp. 36–40. [in Ukrainian].

Padun, N. & Andriyiv, N. (2011). Osoblyvosti form intehrovanoho navchannya u suchasniy shkoli [Features of Forms of Integrated Learning in Modern School. Proceedings]. Series “Psychological and Pedagogical Sciences” (Mykola Hohol Nizhyn State University). No 1. pp. 79–82. [in Ukrainian].

Padun, N. & Padun, A. (2017). Intehrovane navchannya yak mizhdystsyplinarna problema [Integrated Learning as an Interdisciplinary Problem]. Scientific Notes of Mykola Hohol Nizhyn State University. No. 2. pp. 26–30.[in Ukrainian].

Chamberlain, L. Virtual learning used by three quarters of employers. published on Personnel today Available at: http://www.personneltoday.com/hr/virtual-tearnmg-used-bythree-quarters-of-employers/. [in English].

Check.pomt eLearning: Increase in 2012 – eLearning Barometer: Cross Knowledge Presents the Results. Available at: http://www.check-point-elearnmg.com/articte/10596.html. [in English].

CORPORATE EDUCATION “Corporate Digital Learning How to Get It “Right”. Available at: https://www. studocu.com/en-gb/document/european-school-of-economics/e-business-e-commerce/corporate-digital-learning-how-to-get-it-right/3633700 [in English].

IBM Learning Solutions: IBM’s learning transformation story. Available at: https://www-304.ibm.com/easyaccess/fileserve?contentid=183268. [in English].

Natural Curiosity: A Resource for Teachers” University of Toronto OISE Available at: http://www.naturalcuriosity.ca/pdf/NaturalCuriosityManual.pdf [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-19

Номер

Розділ

Статті