ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРІВ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264727Ключові слова:
педагог, контент-аналіз, професійний розвиток, методичний супровід, професійне зростанняАнотація
У статті висвітлено підходи до організації діяльності Центрів професійного розвитку педагога, основним завданням яких, на відміну від ліквідованих методичних кабінетів, є сприяння професійному розвитку педагогічних працівників, консультування щодо реалізації професійних завдань, забезпечення психологічною підтримкою. Описується досвід діяльності Центрів професійного розвитку педагога на прикладі “Коростенського Центру професійного розвитку педагогічних працівників Коростенської міської ради”, “Бердичівського Центру професійного розвитку педагогічних працівників” з використанням методу дослідження “контент-аналіз”.
Посилання
Belmaz, Ya. M. (2021). Profesiinyi rozvytok vykladachiv vyshchoi shkoly u Velykii Brytanii ta SShA [Professional development of higher school teachers in Great Britain and the United States]. Extended abstract of Doctor’s thesis. p. 40. [in Ukrainian].
Danylova, H. S. (1997). Metodychni sluzhby Ukrainy: problemy upravlinnia, profesiina pidhotovka: navch.-metod. posibnyk [Methodical services of Ukraine: management problems, professional training]. p. 256. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro povnu zahalnu seredniu osvitu” [Law of Ukraine “On Complete General Secondary Education”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text. [in Ukrainian].
Kontseptsiia realizatsii derzhavnoi polityky u sferireformuvannia zahalnoi serednoi osvity “Nova ukrainskashkola” na period do 2029 roku [The concept ofimplementation of state policy in the field of reforminggeneral secondary education “New Ukrainian School” forthe period up to 2029]. Order of the Cabinet of Ministersof Ukraine. Available at: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/54258/. [in Ukrainian].
Lytvyniuk, L. V. (2007). Pedahohichne stymuliuvannia profesiinoho zrostannia vchyteliv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv: avtoref dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk. [Pedagogical stimulation of professional growth of teachers of general educational institutions]. p. 21. [in Ukrainian].
Masterkova, T.V. (2021). Profesiina kompetentnist: suchasniformaty poshyrennia pedahohichnoho dosvidu tametodychnykh rozrobok [Professional competence:modern formats of dissemination of pedagogical experienceand methodical developments]. Youth & market. No. 3(189). Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/234267. [in Ukrainian].
Mukan, N. V. (2011). Profesiinyi rozvytok uchyteliv zahalnoosvitnikh shkil Velykoi Brytanii, Kanady, SShA: monohrafiia [Professional development of secondary school teachers in Great Britain, Canada, USA]. p. 248. [in Ukrainian].
Polozhennia pro tsentr profesiinoho rozvytku pedahohichnykh pratsivnykiv [Regulations on the centerof professional development of pedagogical workers]. Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine.29.07.2020. № 672. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/672-2020-%D0%BF#n10/. [in Ukrainian].
Reiestr profesiinykh standartiv [Register of professionalstandards]. Website of the Ministry of Economy 2021. Available at: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=22469103-4e36-4d41-b1bf-288338b3c7fa&title=RestrProfesiinikhStandartiv/. [in Ukrainian].
Sadovets, O. V. (2011). Osoblyvosti profesiinoho rozvytku vchyteliv serednikh shkil v obiednanniakh pratsivnykiv osvity SShA: avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk [Peculiarities of the Professional Development of Secondary School Teachers in U.S. Education Associations]. p. 22. [in Ukrainian].
Sydorenko, V. V. (2016). Naukovo-metodychnyi suprovid profesiohenezu pedahohichnykh pratsivnykiv: innovatsiini napriamy, funktsii, akmetekhnolohii [Scientific and methodological support of professional genesis of pedagogical workers: innovative directions, functions, acmetechnologies]. Postgraduate education in Ukraine. No.2. pp. 39–46. Available at: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/pislya_dyplom_osvina/2_2016/%D0%A1%D0%98%D0%94%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E.pdf. [in Ukrainian].
Sorochan, T. M. (2012). Spivtvorchist – odna z oznak tekhnolohii naukovo-metodychnoho suprovodu [Co-creation is one of the features of the technology of scientific and methodological support]. “Aktyvizatsiia tvorchoho potentsialu uchnivskoi molodi v konteksti hlobalizatsii osvity” Mater. naukovo-praktychnoi konf. – “Activation of the creative potential of student youth in the context of the globalization of education”. Proceedings Scientific and Practical Conference. pp. 34–40. [in Ukrainian].
Iaremko, H. V. (2016). Teoretychni zasady profesiinoho rozvytku pedahohiv [Theoretical principles of professional development of teachers]. Young scientist. No. 12 (39). pp. 554–558. Available at: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/12/133.pdf. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.