ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ І ЗАВДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.277186Ключові слова:
заклад загальної середньої освіти; концепція; програма розвитку; стратегія розвитку; алгоритм формування Програми розвитку; освітнє середовище; освітаАнотація
Розглянуто теоретичні засади створення програми розвитку закладу загальної середньої освіти. Обґрунтовано, що програма розвитку школи є довгостроковим документом, який характеризує основні тенденції, головні цілі, завдання та напрями навчання, виховання, розвитку учнів та особливості організації кадрового і методичного забезпечення педагогічного процесу й інноваційних перетворень навчально-виховної системи, основні передбачувані кінцеві результати та критерії. Визначено, що змістом програми розвитку та предметом планування освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти є розробка послідовності дій зі створення, надання та забезпечення якості освітніх послуг з метою задоволення освітніх потреб і очікувань усіх зацікавлених сторін. Представлено структуру дій щодо формування програми розвитку закладу загальної середньої освіти.
Посилання
Innovatsiinyi menedzhment: modeliuvannia osvitnikh protsesiv [Innovative management: modeling of educational processes]. (Ed.). T.M. Sokolenko. Sloviansk, 2019. 47 p. [in Ukrainian].
Innovatsiinyi osvitnii proiekt dlia pochatkovoi shkoly “Dity. Osvita. Maibutnie” [Innovative educational project for primary school “Children. Education. Future”]. Available at: https://znayshov.com/News/Details/innovatsiinyi_osvitnii_proiekt_dlia_pochatkovoi_shkoly_dity._osvita._maibutnie. [in Ukrainian].
Kovalchuk, V.A. (2018). Osvitno-vykhovni systemy zakladiv serednoi osvity [Educational systems of secondary education institutions]. Educational and methodological manual. Zhytomyr, 120 p. [in Ukrainian].
Marmaza, O.I. (2017). Menedzhment osvitnoi orhanizatsii [Management of an educational organization]. Educational and methodological manual. Kharkiv, 126 p. [in Ukrainian].
Osadchyi, I.H. Pedahohika yakosti osvity: planuvannia roboty zakladu zahalnoi serednoi osvity [Pedagogy of the quality of education: planning the work of a general secondary education institution]. Scientific and practical commentary in questions and answers. Kyiv, 65 p. [in Ukrainian].
Osvitnii proekt “Na krylakh uspikhu” [Educational project “On the wings of success”]. Available at: https://vseosvita.ua/library/osvitna-navcalna-programa-na-krilah-uspihu-286805.html. [in Ukrainian].
Osoblyvosti orhanizatsii osvitnoho protsesu za Derzhavnym standartom bazovoi osvity v umovakh realizatsii kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly [Peculiarities of the organization of the educational process according to the State Standard of Basic Education in the context of the implementation of the concept of the New Ukrainian School]. Available at: https://edway.in.ua/uk/mpk/387. [in Ukrainian].
Renkas, B.M. Formuvannia stratehii rozvytku zakladu zahalnoi serednoi osvity [Formation of the development strategy of the institution of general secondary education]. Available at: https://www.Narodnaosvita.Kiev.ua/?page_id=6248. [in Ukrainian].
Tovkanets, H.V. (2012). Pedahohika: navchalno-metodychni materialy dlia studentiv humanitarnykh spetsialnostei vyshchykh navchalnykh zakladiv [Pedagogy: teaching and methodical materials for students of humanitarian specialties of higher educational institutions]. Mukachevo, 266 p. [in Ukrainian].
Chervinska, I. & Karpenko, O. (2021). Brend zakladu zahalnoi serednoi osvity yak pokaznyk yoho konkurentozdatnosti v osvitnomu prostori rehionu [The brand of a general secondary education institution as an indicator of its competitiveness in the educational space of the region]. Youth & market. No. 10 (196). pp. 24–28. [in Ukrainian].
Vukotich, G. (2020). Аssembling the change management team. The Importance of Change Management Training ATD, pp. 4–6. Available at: https://d22bbllmj4tvv8.cloudfront.net. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.