ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.277507Ключові слова:
майбутні учителі початкової школи; екскурсія; урок-екскурсія; здобувачі початкової освіти; курс “Я досліджую світ”; краєзнавствоАнотація
У статті наголошено, що професійна підготовка здобувачів вищої освіти до організації та проведення навчальних екскурсій під час вивчення шкільного курсу “Я досліджую світ” повинна відповідати новим запитам суспільства до такої діяльності, викликам війни, умовам, які диктує сьогодення. Вона має базуватися на компетентнісному, особистісно орієнтованому та краєзнавчому наукових підходах до інтеграції в сучасному освітньому процесі, сприяти формуванню готовності студентів до активного застосування віртуальних екскурсій у початковій школі тощо. Схарактеризовано досвід підготовки здобувачів вищої освіти до організації та проведення навчальних екскурсій.
Посилання
Baibara, T.M. (1998). Metodyka navchannia pryrodoznavstva v pochatkovykh klasakh [Methods of teaching natural science in elementary grades]. Tutorial. Kyiv, 334 p. [in Ukrainian].
Borys, U. (2022). Navchalni ekskursii z pryrodoznavstva v pochatkovii shkoli Ukrainy kriz pryzmu istoryko-pedahohichnoho dyskursu [Educational excursions in natural science in the primary school of Ukraine through the prism of historical-pedagogical discourse]. Youth & market. Vol. 9 (207). pp. 90–95. [in Ukrainian].
Borys, U. (2022). Formuvannia pryrodoznavchoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv za umov pedahohichnoho fakhovoho koledzhu [Formation of natural science competence of the future primary school teacher under the conditions of a pedagogical professional college]. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. Vol. 26. pp. 53–57. [in Ukrainian].
Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [A large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language]. (2003). (Ed.). V.T. Busel. Kyiv, 1427 p. [in Ukrainian].
Hilberh, T., Tarnavska, S., Khytra, Z. & Pavych, N. (2020). Navchalno-metodychnyi posibnyk. Nova ukrainska shkola: metodyka navchannia intehrovanoho kursu “Ia doslidzhuiu svit” u 3–4 klasakh zakladiv zahalnoi serednoi osvity na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [Educational and methodological manual. New Ukrainian school: teaching methodology of the integrated course “I explore the world” in 3–4 grades of general secondary education institutions based on the competence approach]. Kyiv, 240 p. [in Ukrainian].
Honcharenko, S. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 374 p. [in Ukrainian].
Dosvid, yakoho krashche ne maty: vazhlyvi navychky vyzhyvannia pid chas viiny [Experiences Better Not to Have: Essential Wartime Survival Skills]. (2022). Available at: https://www.unian.ua/society/dosvid-yakogo-krashche-ne-mati-vazhlivi-navichki-vizhivannya-pid-chas-viyni-12080424.html [in Ukrainian].
Koval, V. (2015). Pidhotovka maibutnikh vchyteliv pochatkovoi shkoly do provedennia ekskursii [Preparation of future primary school teachers for field trips]. Native school. Vol. 1–2. pp. 24–27. [in Ukrainian].
Maliienko, Yu. & Remekh, T. (2021). Virtualni ekskursii v konteksti onlain – navchannia uchniv [Virtual excursions in the online context – student learning]. Museum pedagogy in the conditions of the COVID-19 pandemic: a collection of reports of the participants of the All-Ukrainian Round Table. Kyiv, pp. 258–262. [in Ukrainian].
Ia doslidzhuiu svit [I explore the world]. Textbooks. Available at: https://pidruchnyk.com.ua [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.