ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ІВЕНТ-ПЕДАГОГІВ: ВЗАЄМОДІЯ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.277561Ключові слова:
педагогіка дозвілля; практична підготовка; івент-майстерня; подієвий підхід; бакалаврАнотація
У статті висвітлено окремі аспекти практичної складової професійної підготовки майбутніх івент-педагогів у ЗВО України. Розкрито досвід організації, ведення та виконання завдань професійно-педагогічної практики для студентів, які навчаються за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, ОПП “Педагогіка дозвілля” в УДУ імені Михайла Драгоманова; спроєктовано структуру ступеневого здійснення волонтерського проєкту у межах виконання завдань практики. Закцентовано увагу на особливостях інтерактивних форм співпраці викладачів випускової кафедри та здобувачів вищої освіти зі стейкхолдерами на прикладі функціонування Дистанційного віртуального центру “Івент-майстерня”.
Посилання
Demianenko, N.M. (2021). Intehratyvno-naukovi zasady podiievoho pidkhodu v osvitno-dozvillievomu prostori [Integration and scientific foundations of the event approach in the educational and leisure space]. Leisure pedagogy. Basics of event education: educational and methodological manual / team of authors: N.M. Demianenko, I.V. Dubrovina, L.A. Ivanova, L.O. Milto, V.I. Saiuk, V.O. Smikal, N.V. Yaremenko; (Ed.). N.M. Demianenko. Kyiv, pp. 9–36. [in Ukrainian].
Dubrovina, I.V. (2022). Kalendarno-obriadovi sviata ta rozvahy yak skladova ihrovoho dozvillia u fondakh NBUV [Calendar and ritual festivals and entertainment as a component of playful leisure time in the collections of the NBUW]. Mizhdystsyplinarni doslidzhennia: humanitarni ta pryrodnychi nauky. Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii (m. Odesa, 22–23 lypnia 2022 r.). – Interdisciplinary studies: humanities and natural sciences. Proceedings of the scientific and practical conference (Odesa, July 22–23, 2022). (pp. 61–67). Odesa. [in Ukrainian].
Kushniruk, S., Dubrovina, I. & Shevchenko, A. (2022). Orhanizatsiia proiektnoi diialnosti u pidhotovtsi maibutnoho ivent-pedahoha: praktychnyi aspekt [Organising project activities in preparing a future event educator: a practical aspect]. Youth & market. Vol. 3 (201). pp. 53–60. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.259947 [in Ukrainian].
Leshchenko, N. (2022). Tsinnisno-smyslova vzaiemodiia uchasnykiv osvitno-dozvillievoho iventu [The value-meaningful interaction of the participants in the educational and leisure event]. Partnerstvo v osviti ta sotsialnii roboti: suchasni vyklyky ta perspektyvy: materialy mizhvuzivskoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Khmelnytskyi, 22 liut. 2022 r.). – Partnership in education and social work: modern challenges and prospects: Proceedings of the interuniversity scientific and practical conference (Khmelnytskiy, February 22, 2022). (pp. 118–120). Khmelnytskyi. [in Ukrainian].
Tkachenko, V.V. & Tkachenko, K.O. (2019). Dozvillia yak haluz sotsiokulturnoi diialnosti [Leisure time as a sphere of socio-cultural activity]. Bulletin of the Cherkasy National University named after Bohdan Khmelnytskiy. Series: Pedagogical sciences. Vol. 3. Cherkasy. pp. 48–52. [in Ukrainian].
Kushniruk, S.A. (2016). Formation of readinessfor research activity of students in the process ofgeneral-pedagogical preparation. Science and рractice: Collection of scientific articles. Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, pp. 262–267. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.