ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ РІЗНИХ ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ: ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.277564Ключові слова:
емоційний інтелект; підготовка майбутніх фахівців; диференційований підхід; медіаосвіта; фармацевтична освіта; освітній менеджментАнотація
У статті обґрунтовується ефективність застосування диференційованого підходу до формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців у галузях медіаосвіти, фармацевтичної освіти та освітнього менеджменту. Здійснено диференційований аналіз теорії емоційного інтелекту та визначено його потенціал щодо формування особистісних і професійних якостей, які відповідають завданням і функційним обов’язкам фахівців у зазначених галузях знань.
Посилання
Kontseptsiia vprovadzhennia mediaosvity v Ukraini (nova redaktsiia) [Concept of implementation of media education in Ukraine (new edition)]. Presidium of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. April 21, 2016. Available at: https://ms.detector.media/mediaosvita/post/16501/2016-04-27-kontseptsiya-vprovadzhennya-mediaosvity-v-ukraini. [in Ukrainian].
Kotvitska, A. Problemni pytannia farmatsevtychnoi osvity v Ukraini [Problematic issues of pharmaceutical education in Ukraine]. Available at: https://www.apteka.ua/article/587425. [in Ukrainian].
Kravchenko, L.M. (2006). Neperervna pedahohichna pidhotovka menedzhera osvity [Continuous pedagogical training of an education manager]. Poltava, 422 р. [in Ukrainian].
Mishyna, I.Yu. & Havrylova, N.B. (2014). Profesiina kompetentnist farmatsevta yak sukupnosti kliuchovoi, bazovoi i spetsialnoi kompetentnostei [Professional competence of a pharmacist as a set of key, basic and special competences]. Available at: https://college.nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2014/05/%.pdf/. [in Ukrainian].
Savchuk, B. & Kovalchuk, V. (2020). Formuvannia emotsiinoho intelektu yak kompetentnosti maibutnoho fakhivtsia: postanovka problemy [Formation of emotional intelligence as a competence of the future specialist: statement of the problem]. Youth and market. Vol. 5. рр. 41–45. [in Ukrainian].
Trotsenko, O. & Pyliachyk, N. (2021). Rozvytok emotsiinoho intelektu maibutnikh uchyteliv anhliiskoi movy u ZVO [Development of emotional intelligence of future teachers of English in secondary schools]. Youth and market. Vol. 9. рр. 124–129. [in Ukrainian].
Bar-On, R. (2005). The Bar-On Model of Emotional-Social Intelligence (ESI). Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations. Issues in Emotional. Available at: www.eiconsortium.org. [in English].
Goleman, D. (1998). Working with emotional intelligence. New York, 464 р. [in English].
Mayer, J.D., Di Paolo, M. & Salovey, P. (1990). Perceiving affective content in ambiguous visual stimuli: a component of emotional intelligence. Journal of Personality Assessment. Vol. 54. Nо. 3,4. рр. 772–781. [in English].
Mayer, J.D. & Salovey, P. (1993). The intelligence of emotional intelligence. Intelligence. Vol. 17. рр. 433–442. [in English].
Semez, A.A. (2011). Menedzhment osvity: navchalnyi posibnyk [Management of education: study guide]. Kirovohrad, 168 р. [in English].
Smith, М.K. (2008). Howard Gardner and multiple intelligences’. The encyclopedia of pedagogy and informal education. Available at: https://www.infed.org/mobi/howard- [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.