ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.283179Ключові слова:
педагогічна діагностика; готовність до професійної діяльності; змішане навчання; майбутні вчителі фізичної культури; експериментальна програма; діагностичний інструментарійАнотація
У статті розглянуто педагогічну діагностику як певну процедуру вимірювання, що використовується в освітньому процесі як особливий вид діяльності педагога з виявлення певного стану розвитку досліджуваного феномена; систему методів, спеціально розроблених технологій і методик, тестових завдань, що уможливлюють діагностувати причини різних недоліків. Доведено, що не завжди наявний діагностичний інструментарій дає змогу повною мірою створити повноцінну діагностичну методику дослідження певного процесу чи явища. Зазначається, що сучасні науковці розробляють власні тести й анкети проведених досліджень, особливо в галузі когнітивної й операційно-діяльнісної сфер розвитку особистості.
Посилання
Haluziak, V.M. (2018). Pedahohichna diahnostyka yak systema [Pedagogical diagnostics as a system]. Scientific notes of Vinnytsya Mykhaylo Kotsyubynskiy State Pedagogical University. Series: Pedagogy and psychology. Vol. 55. pp. 15–23. [in Ukrainian].
Haluziak, V.M. & Kholkovska, I.L. (2015). Pedahohichna diahnostyka [Pedagogical diagnosis]. Vinnytsia, 164 p. [in Ukrainian].
Karasievych, S.A. (2018). Diahnostychni metodyky vyznachennia hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do fizkulturno-sportyvnoi diialnosti v zakladakh serednoi osvity na pochatkovomu etapi eksperymentu [Diagnostic methods for determining the readiness of future physical education teachers for physical education and sports activities in secondary education institutions at the initial stage of the experiment]. Problems of modern teacher training. pp. 114–125. Available at: https://library.udpu.edu.ua/library_files/probl_sych_vchutela/2018/18/21.pdf [in Ukrainian].
Masliuk, R.V. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury v systemi “pedahohichnyi koledzh – pedahohichnyi universytet” [Professional training of future teachers of physical culture in the “pedagogical college – pedagogical university” system]. Candidate’s thesis. 286 p. [in Ukrainian].
Semenenko, V., Trachuk, S., Brychuk, M. & Tsykalo, L. (2019). Diahnostyka rivnia sformovanosti profesiinoi kompetentnosti maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury [Diagnostics of the level of formation of professional competence of future physical education teachers]. Bulletin of the Carpathian University. Series: Physical culture.Vol. 32. pp. 116–123. [in Ukrainian].
Smoliakova, I.A. & Kiz, O.V. (2017). Vyvchennia motyvatsii uspikhu ta boiazni nevdach u studentiv koledzhu [Examining success motivation and fear of failure in college students]. Physical and mathematical education: science. magazine. Vol. 4 (14). pp. 92–96. [in Ukrainian].
Tkachuk, H.V. (2019). Teoretychni i metodychni zasady praktychno-tekhnichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv informatyky v umovakh zmishanoho navchannia [Theoretical and methodological principles of practical and technical training of future computer science teachers in the conditions of mixed education]. Doctor’s thesis. Kyiv, 447 p. [in Ukrainian].
Uruskyi, V.I. (2012). Pedahohichna diahnostyka [Pedagogical diagnosis]. Guidelines. Ternopil, 129 p. [in Ukrainian].
Tsos, A.V., Belikova, N.O., Voinarovska, N.S., Voitovych, I.M. & Hats, H.O. (2015). Pedahohichna diahnostyka v systemi fizychnoho vykhovannia uchniv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv [Pedagogical diagnosis in the system of physical education of students of general educational institutions]. Lutsk, 240 p. [in Ukrainian].
Shtepa, O.S. (2008). Struktura ta formuvannia funktsii samomenedzhmentu [The structure and formation of the function of self-management]. Actual problems of psychology. Collection of scientific works of the Institute of Psychology named after Hryhoriy Kostyuk, APS of Ukraine. (Ed.). S.D. Maksymenko, V.D. Potapova. Vol. 15. part. 2. pp. 430–436. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.