ПЕДАГОГІЧНЕ СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ КИТАЙСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Хоу Ісюань

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285178

Ключові слова:

китайська вища педагогічна освіта; учителі хімії; стимулювання; педагогічний вплив; готовність; професійна самореалізація; методи; освітні проєкти; конкурси; навички конкуренції

Анотація

Розкрито педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації як штучно створені обставини, за яких повно й глибоко розкриваються внутрішні сили особистості спеціально підібраним інструментарієм. Схарактеризовано мотиваційно-ціннісну, змістовно-процесуальну, рефлексивно-коригувальну складові готовності майбутніх фахівців. Підібрано інструментарій, а саме: методи виховання, зміст дисциплін вільного вибору, презентації до лекцій, освітні проєкти в Китаї, заохочення, покарання, конкурси, змагання.

Біографія автора

Хоу Ісюань

здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти  кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, викладачка кафедри хімії Університету Сінтай, провінція Хебей

Посилання

Wang, He & Yang, Jinfeng (2020). ARCS动机激励视域下的化学微格教学探析[An analysis of chemistry microteaching from the perspective of ARCS motivation]. 兵团教育学院学报 – Journal of the Corpus Pedagogical Institute, 30 (01), pp. 58–63. [in Chinese].

Yaremenko, V. & Slipushko O. (Ed.) (2008). Stymuliuvannia [Stimulation]. New dictionary of the Ukrainian language, Vol. 3, Kyiv, p. 430. [in Ukrainian].

Rybalko, L.S., Chernovol-Tkachenko, R.I. & Tverdokhlib, H.V. (2019). Profesiina samorealizatsiia pedahohiv: inshomovne osvitnie seredovyshche, tekhnolohiia samorealizatsii vchyteliv inozemnoi movy [Professional self-realization of teachers: foreign language educational environment, technology of self-realization of foreign language teachers]. Kharkiv, 112 p. [in Ukrainian].

Romanyshyna, L., Zdanevych, L. & Myskova, N. (2023). Hotovnist maibutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity do profesiinoi samorealizatsii: akmeolohichnyi pidkhid [Readiness of future teachers of preschool education institutions for professional self-realization: acmeological approach]. Youth and the market, 5 (213), pp. 39–43. [in Ukrainian].

Wu, Xiaochun, Sun, Dan & Xiong, Xiaodan (2016). 中学化学卓越教师培养初探 [A preliminary study on training excellent secondary school chemistry teachers]. Chemical education, 37 (2), pp. 39–41. [in Chinese].

Tkachuk, L. & Tkachuk, M. (2020). Pedahohichne stymuliuvannia u strukturi profesiinoi kompetentnosti suchasnoho vchytelia [Pedagogical stimulation in the structure of professional competence of a modern teacher]. Collection of scientific papers Uman State Pedagogical University, 4, pp. 61–66. [in Ukrainian].

Qi, Yingli, Bi, Hualin & Jiang, Yanxia (2018). 面向卓越教师培养的“本硕一体化”化学教育课程群构建 [Building an “Bachelor’s and Master’s Integration” Chemistry Curriculum to Educate Great Teachers]. University chemistry, 33 (5), pp. 18–23. [in Chinese].

Chang, Kong, Tang, Xuetsai (2017). 基于激励理论的化学师范生教学技能竞赛研究 [An Incentive Theory-Based Study of Teaching Skills Competition among Undergraduate Chemistry Students]. Guangdong Chemical Industry, 44 (18), pp. 190–191. [in Chinese].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті