ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285380Ключові слова:
філологи; навчальні тренінги; професійна підготовка; навчання; іноземна моваАнотація
У статті аргументовано актуальність використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх філологів. Підкреслено, що використання педагогічних інновацій у навчанні студентів-філологів базується на формуванні вмінь і навичок створювати оптимальне комунікативне середовище активної міжособистісної взаємодії. Обґрунтовано, що участь майбутніх філологів у навчальних тренінгах поліпшує підготовку студентів до читання, перекладу, аудіювання, спілкування іноземною мовою. Представлено план-схему навчального тренінгу, до якої можна вносити уточнення і доповнення.
Посилання
Aristova, N. (2018). Aktualizatsiino-tsinnisnyi komponent profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Actualizingand-evaluative component of professional subjectivity of future philologists]. “Youth and market”. Monthly scientific pedagogical journal. Drogobych, Vol. 4 (159), pp. 15–20. [in Ukrainian].
Aristova, N.O. (2017). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Theoretical and methodological basis of forming future philologistsʼ professional subjectness]. Doctorʼs thesis. National aviation university. Kyiv, 572 p. [in Ukrainian].
Vovk, O. (2013). Kharakterystyka komunikatyvno kohnityvnoi kompetentnosti studentiv-filolohiv v aspekti komunikatyvno-kohnityvnoho pidkhodu [Characteristics of communicative and cognitive competence students of philology in the aspect of the communicative and cognitive approach]. Available at: https://nv-kogpi.ucoz.ua/vupysk3/Vovk.htm. [in Ukrainian].
Voloshyna, O.V. & Popenko, Y.V. (2020). Ihrovi metody, yak zasib vyvchennia inozemnoi movy [Playing methods, as a mean of study of foreign language]. Sworld Journal. Bolgariya. No. 4, pp. 31–39. [in Bolgariya].
Hunko, I.V. & Voloshyna, O.V. (2021). Zastosuvannia keis-metodu v protsesi vykladannia inozemnoi movy v umovakh navchalno-naukovo-vyrobnychoho kompleksu “Vseukrainsky I naukovo-navchalny I konsortsium” [Application of the casemethod in the process of teaching a foreign language in the econditions of the educational, scientific and industrial complex “All-Ukrainian scientific-educational consortium”]. Innovative pedagogy. No. 32, pp. 75–79. [in Ukrainian].
Pedahohichna maisternist (1997). [Pedagogical skill]. (Ed.). I.A. Ziaziun. Kyiv, 349 p. [in Ukrainian].
Pedahohichni tekhnolohii u neperervnii profesiinii osviti (2001). [Pedagogical technologies in continuous professional education]. (Ed.). S.O. Sysoieva. Kyiv, 504 p. [in Ukrainian].
Perspektyvni osvitni tekhnolohii: nauk.-metod. posib. (2000). [Promising educational technologies: Scientific method. manual]. (Ed.). H.S. Sazonenko. Kyiv, 560 p. [in Ukrainian].
Piddiachyi, V. (2022). Rozvytok hnuchkykh navychok fakhivtsiv v umovakh zmin rynku pratsi [Development of flexibleskills of specialists inconditions of changes in the labor market]. Youth and market. No. 7–8 (205–206), pp. 77–83. [in Ukrainian].
Rybinska, Yu. (2013). Osoblyvosti formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh filolohiv zasobamy kreatyvnoho perekladu [Features of formation of communicativ ecompetence of future philologists by means of creative translation]. Available at: https://zagpedagogika.at.ua/load/osoblivosti_formuvannja_komunikativnoji_kompetentnosti_majbutnikh_filologiv_zasobami_kreativnogo_perekladu/1-1-0-275 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.