ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Каталін Гнатик
  • Катерина Лізак
  • Катерина Фодор

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285380

Ключові слова:

філологи; навчальні тренінги; професійна підготовка; навчання; іноземна мова

Анотація

У статті аргументовано актуальність використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх філологів. Підкреслено, що використання педагогічних інновацій у навчанні студентів-філологів базується на формуванні вмінь і навичок створювати оптимальне комунікативне середовище активної міжособистісної взаємодії. Обґрунтовано, що участь майбутніх філологів у навчальних тренінгах поліпшує підготовку студентів до читання, перекладу, аудіювання, спілкування іноземною мовою. Представлено план-схему навчального тренінгу, до якої можна вносити уточнення і доповнення.

Біографії авторів

Каталін Гнатик

доктор філософії, доцент кафедри філології Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ

Катерина Лізак

доцент кафедри філології Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ

Катерина Фодор

доктор філософії, доцент кафедри філології Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ

Посилання

Aristova, N. (2018). Aktualizatsiino-tsinnisnyi komponent profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Actualizingand-evaluative component of professional subjectivity of future philologists]. “Youth and market”. Monthly scientific pedagogical journal. Drogobych, Vol. 4 (159), pp. 15–20. [in Ukrainian].

Aristova, N.O. (2017). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Theoretical and methodological basis of forming future philologistsʼ professional subjectness]. Doctorʼs thesis. National aviation university. Kyiv, 572 p. [in Ukrainian].

Vovk, O. (2013). Kharakterystyka komunikatyvno kohnityvnoi kompetentnosti studentiv-filolohiv v aspekti komunikatyvno-kohnityvnoho pidkhodu [Characteristics of communicative and cognitive competence students of philology in the aspect of the communicative and cognitive approach]. Available at: https://nv-kogpi.ucoz.ua/vupysk3/Vovk.htm. [in Ukrainian].

Voloshyna, O.V. & Popenko, Y.V. (2020). Ihrovi metody, yak zasib vyvchennia inozemnoi movy [Playing methods, as a mean of study of foreign language]. Sworld Journal. Bolgariya. No. 4, pp. 31–39. [in Bolgariya].

Hunko, I.V. & Voloshyna, O.V. (2021). Zastosuvannia keis-metodu v protsesi vykladannia inozemnoi movy v umovakh navchalno-naukovo-vyrobnychoho kompleksu “Vseukrainsky I naukovo-navchalny I konsortsium” [Application of the casemethod in the process of teaching a foreign language in the econditions of the educational, scientific and industrial complex “All-Ukrainian scientific-educational consortium”]. Innovative pedagogy. No. 32, pp. 75–79. [in Ukrainian].

Pedahohichna maisternist (1997). [Pedagogical skill]. (Ed.). I.A. Ziaziun. Kyiv, 349 p. [in Ukrainian].

Pedahohichni tekhnolohii u neperervnii profesiinii osviti (2001). [Pedagogical technologies in continuous professional education]. (Ed.). S.O. Sysoieva. Kyiv, 504 p. [in Ukrainian].

Perspektyvni osvitni tekhnolohii: nauk.-metod. posib. (2000). [Promising educational technologies: Scientific method. manual]. (Ed.). H.S. Sazonenko. Kyiv, 560 p. [in Ukrainian].

Piddiachyi, V. (2022). Rozvytok hnuchkykh navychok fakhivtsiv v umovakh zmin rynku pratsi [Development of flexibleskills of specialists inconditions of changes in the labor market]. Youth and market. No. 7–8 (205–206), pp. 77–83. [in Ukrainian].

Rybinska, Yu. (2013). Osoblyvosti formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh filolohiv zasobamy kreatyvnoho perekladu [Features of formation of communicativ ecompetence of future philologists by means of creative translation]. Available at: https://zagpedagogika.at.ua/load/osoblivosti_formuvannja_komunikativnoji_kompetentnosti_majbutnikh_filologiv_zasobami_kreativnogo_perekladu/1-1-0-275 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті