ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРЕСИВНИХ ІДЕЙ КИТАЙСЬКОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВОКАЛІСТІВ В УКРАЇНСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285606Ключові слова:
компетентність; професійна компетентність; вокалісти; студенти; заклади вищої освіти; КНРАнотація
Наше дослідження спрямоване на визначення інноваційних підходів, які можуть сприяти поліпшенню процесу підготовки вокалістів в українській освітній системі через призму китайського досвіду. Дослідження зосереджується на визначенні кола таких китайських ідей, як: застосування сучасних технологій, використання зворотного зв’язку, інтердисциплінарні підходи, психологічна підтримка, а також розвитку мистецтва викладання. Загалом, запровадження прогресивних ідей китайського досвіду у формуванні професійної компетентності вокалістів може значно поліпшити процес підготовки в українському освітньому просторі, сприяючи розвитку талановитих та успішних вокалістів.
Посилання
Dobroskok, І., Nalyvaiko, О., Rybalko, L., Zhernovnykova, O. (2020). Vprovadzhennia tsyfrovykh resursiv u protses pidhotovky muzykantiv-pedahohiv u navchalnykh zakladakh KNR. Profesiina osvita: metodolohiia, teoriia ta tekhnolohii [Implementation of digital resources in the process of training musician-pedagogues in educational institutions of the People’s Republic of China]. Professional education: methodology, theory and technologies, Issue 12, pp. 66–89. DOI: https://doi.org/10.31470/2415-3729-2020-12-66-89 [in Ukrainian].
Zavhorodnya, Т. & Strazhnikova, І. (2019). Ukrayinski pedahohy pro problemy vykhovannya i navchannya v Kytayi [Ukrainian educators on the problems of education and training in China]. Youth and market, No. 12 (179), pp. 29–34. [in Ukrainian].
Zagray, L.D. (2021). Emotsiynyy intelekt yak skladnyk profesiynoyi kompetentnosti menedzhera [Emotional intelligence as a component of a manager’s professional competence]. Academic notes of V.I. Vernadskyi TNU. Series: Psychology, No. 6, pp. 47–54. [in Ukrainian].
Nalyvaiko, O. (2022). Hlobalizatsiya chy dehlobalizatsiya osvity? Uroky chasiv COVID [Globalization or deglobalization of education? Lessons of the COVID times]. Scientific Notes of the Pedagogical Department, No. 50, pp. 88–94. DOI: https://doi.org/10.26565/2074-8167-2022-50-08 [in Ukrainian].
Polukhtovych, T. (2020). Rol IKT U formuvanni profesiynoyi kompetentnosti uchasnykiv osvitnoho protsesu [The role of ICT in the formation of professional competence of participants in the educational process]. New learning technologies, No. 94, pp. 265–269. [in Ukrainian].
Chystiakova, I. & Zhang, L. (2020). Ways of Vocalists’ Professional Training Improvement in the System of Higher Music Education of China. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, No. 10 (104). pp. 31–40. DOI: 10.24139/2312-5993/2020.10/031-040. [in English].
Erdely, S. (1979). Ethnic music in the United States: An overview. Yearbook of the International Folk Music Council, 11, pp. 114–137. Cambridge University Press. DOI: https://doi.org/10.2307/767568. [in English].
Harsch, K. & Festing, M. (2020). Dynamic talent management capabilities and organizational agility – A qualitative exploration. Human Resource Management, 59 (1), pp. 43–61. [in English].
Huang, C. (2021). Methodological foundations of future musical art teachers’ vocal-choral training at pedagogical universities. Doctor’s thesis. Available at: https://sspu.edu.ua/images/2021/docs/dis/dis_e0cec.pdf [in English].
Kartini, D., Kristiawan, M., Fitria, H., Negeri, S. & Sugihan, M. (2020). The influence of principal’s leadership, academic supervision, and professional competence toward teachers’ performance. International Journal of Progressive Sciences and Technologies (IJPSAT), 20 (1), pp. 156–164. [in English].
Luo, C. (2018). Methods of the future musical art teachers’ vocal training by means of personification technology. Candidate’s thesis. Available at: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5473 [in English].
Malloch, S. & Trevarthen, C. (Eds.). (2009). Communicative musicality: Exploring the basis of human companionship (pp. 243–267). Oxford University Press. [in English].
Nikolai, H., Kisiel, M. & Peng, Y. (2023). Vocal education in the context of intercultural communication: Experience of teaching chinese students. International Journal of Chinese Education, 12 (1). DOI: https://doi.org/10.1177/2212585X231169741 [in English].
Rui, T. (2022). Methodology of forming artistic-pedagogical proficiency of future voice teachers. Candidate’s thesis. Available at: https://pdpu.edu.ua/doc/vr/2021/taojui/anot.pdf [in English].
Van der Vleuten, C.P.M., Schuwirth, L.W.T., Scheele, F., Driessen, E.W. & Hodges, B. (2010). The assessment of professional competence: building blocks for theory development. Best practice & research Clinical obstetrics & gynaecology, 24 (6), pp. 703–719. [in English].
Waluga, A. (2012). Śpiew w perspektywie edukacji muzycznej. Koncepcje, badania, programy [Singing in the perspective of music education]. The Karol Szymanowski Academy of Music in Katowice. [in Polish].
Wang, J. (2013). Formation of vocal-performing culture of future music teachers in the process of professional training. Candidate’s thesis. Available at: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/publ/REF-0000484071 [in English].
Werdhiastutie, A., Suhariadi, F. & Partiwi, S.G. (2020). Achievement motivation as antecedents of quality improvement of organizational human resources. Budapest International Research and Critics Institute-Journal (BIRCI-Journal), Vol. 3, pp. 747–752. [in English].
Wufang, Y. (2012). Methods of preparing future music teachers of Ukraine and China to work in multicultural environment. Candidate’s thesis. Available at: http://enpuir.npu.edu.ua:8080/bitstream/handle/123456789/33714/100153212.pdf?sequence=1&isAllowed=y [in English].
Yu, H. & Koehn, N. Internationalisation For Mobility And Home (IFMH) as a conceptual basis for reforming music education of Chinese students in Ukrainian pedagogical universities. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research. Dec. 2021, Vol. 11. Issue 2, pp. 127–131. [in English].
Zhu, J. (2021). Formation of artistic-cognitive competence of future voice instructors using innovative technologies. Candidate’s thesis. Available at: https://pdpu.edu.ua/doc/vr/2021/chzhu/anot.pdf [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.