ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик
  • Віталій Потапкін

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285729

Ключові слова:

інформатична компетентність; комп’ютерні технології; технологічні процеси; інформатизація освіти

Анотація

 

У статті розглядається сутність інформатизації освіти як соціально-педагогічного явища, пов’язаного з інтеграцією інформаційної продукції та технологій в освітні системи. Висвітлюється використання комп’ютерних технологій у закладах вищої освіти, включаючи розгортання Інтернет-мережі. Інтернет розглядається як потужний інструмент для збору, зберігання та передачі інформації, особливо в контексті навчання, досліджень та спілкування. Підкреслюється активне використання ресурсів Інтернету майбутніми вчителями технологій для поглиблення розуміння технологічних процесів. Недостатня інформатична компетентність майбутніх вчителів технологій може обмежувати ефективне використання цих технологій у навчанні. Також швидке оновлення технологій вимагає постійного адаптування навчальних програм та методик.

Біографії авторів

Андрій Гедзик

аспірант Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

Віталій Потапкін

викладач кафедри технологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Holovan, M.S. (2007). Informatychna kompetentnist. Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity [Informational Competence. Problems of Engineering and Pedagogical Education]. Collection of Scientific Works, No. 16, pp. 314–324. [in Ukrainian].

Korol, O.M. (2019). Formuvannia informatychnoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv osvity na zasadakh dyferentsiiovanoho pidkhodu [Formation of Informational Competence of Future Education Bachelors on the Basis of Differentiated Approach]. Extended abstract of candidate’s thesis. Sumy State Pedagogical University named after A.S. Makarenko, Sumy. [in Ukrainian].

Petukhova, L.Ye. (2010). Informatychni kompetentnosti maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv (v modeli trysubiektnoi dydaktyky) [Informational Competencies of Future Primary School Teachers (in the Model of Three-Subject Didactics): Teaching Methodological Manual]. Kherson State University. [in Ukrainian].

Ryebenok, V.M. & Rubets, M.M. (2014). Vykorystannia suchasnykh kompiuternykh tekhnolohii v protsesi profesiinoho navchannia [Use of Modern Computer Technologies in the Process of Vocational Training]. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University named after T.G. Shevchenko, No. 117, pp. 238–240. [in Ukrainian].

Spirin, O.M. (2009). Informatychna kompetentnist yak skladova profesiinoi kompetentnosti vchytelia [Information and Communication Competencies and Informational Competencies as Components of the System of Professional-Specialized Competencies of the Computer Science Teacher]. Information Technologies and Learning Tools, No. 5. Available at: http://www.ime.edu-ua.net/em13/content/09somtio.htm. (Accessed 06. Nov. 2023). [in Ukrainian].

Sharko, V.D. (2010). Informatychna kompetentnist yak skladova profesiinoi kompetentnosti vchytelia. Informatsiini tekhnolohii v osviti [Informational Competence as a Component of Professional Competence of the Teacher]. Information Technologies in Education: Collection of Scientific Works, Issue 6, Kherson. pp. 48–55. [in Ukrainian].

Yashanov, S.M. (2010). Teoretyko-metodychni zasady systemy informatychnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia [Theoretical and Methodical Foundations of the System of Informational Training for Future Teachers of Labor Training]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті