ВИХОВАННЯ ДОБРОЗИЧЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОДНОЛІТКІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285890Ключові слова:
виховання; ігрова діяльність; діти молодшого шкільного віку; доброзичливе ставлення; дошкільного віку; ігри; однолітки; розвиток; старший дошкільний вікАнотація
У статті розглянуто сутність виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності; встановлено, що у закладах дошкільної освіти з цією метою використовують різні методи, охарактеризовано види ігор, що сприяють розвитку цієї риси. Розкрито особливу роль ігор-моделювання у вихованні доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку. Визначено, що доброзичливість сформована в старшому дошкільному віці, є рисою, що здатна впливати на взаємодію дітей у молодшому шкільному віці.
Посилання
Havrysh, N. (2015). Rozumne vykhovannya suchasnykh doshkilnyat [Smart education of modern preschoolers]. Methodical manual. Kyiv, 176 p. [in Ukrainian].
Hnatyuk, V. (2020). Formuvannya dobrozychlyvosti u ditey starshoho doshkilnoho viku v umovakh ZDO [The formation of benevolence in children of older preschool age in the conditions of ZDO]. Kherson, 52 p. [in Ukrainian].
Gudymenko, O. (2020). Vykhovannya u ditey starshoho doshkilnoho viku chuynoho stavlennya do odnolitkiv zasobamy khudozhnoyi literatury [Education of children of older preschool age sensitive attitude to peers by means of fiction]. Nizhyn, 108 p. [in Ukrainian].
Koval, A. (2020). Osoblyvosti sotsializatsiyi ditey starshoho doshkilnoho viku zasobamy tvorchykh ihor [Peculiarities of socialization of children of older preschool age by means of creative games]. Nizhyn, 121 p. [in Ukrainian].
Kopanych, M. (2018). Rankove kolo – zaryad pozytyvu na ves den [Morning circle – charge of positivity for the whole day]. Preschool education, No. 11, p. 28–29. [in Ukrainian].
Okhrimenko, L. (2023). Rozvytok soft skills yak skladova fakhovoyi pidhotovky maybutnikh vchyteliv pochatkovykh klasiv [Development of soft skills as a component of professional training of future primary school teachers]. Youth and the market, issue 3, pp. 162–165. [in Ukrainian].
Pirozhchenko, T. (2014). Suchasni dity – vidobrazhennya tsinnostey dorosloho svitu [Modern children – a reflection of the values of the adult world]. Kyiv – Kirovograd, 120 p. [in Ukrainian].
Pirozhchenko, T. (2016). Tsinnisni oriyentatsiyi dytyny u doroslomu sviti [Value orientations of a child in the adult world]. Kyiv, 248 p. [in Ukrainian].
Ponimanska, T. (2016). Humanizatsiya osvity – oznaka yiyi yakosti [Humanization of education is a sign of its quality]. Preschool education, No. 9, pp. 2–5. [in Ukrainian].
Ponomarenko, T. (2020). Formuvannya dobrozychlyvoho vidnoshennya do odnolitkiv u ditey molodshoho shkilnoho viku [Formation of a benevolent attitude towards peers in children of primary school age]. International Chelpaniv psychological and pedagogical readings, issue 1, pp. 118–125. [in Ukrainian].
Skorba, L. (2019). Problema formuvannya u ditey starshoho doshkilnoho viku dobrozychlyvoho stavlennya do odnolitkiv zasobamy kazok V.O. Sukhomlynskoho [The problem of forming a benevolent attitude towards peers in children of older preschool age by means of V.O. Sukhomlynskyi’s fairy tales]. A young scientist, issue 9, pp. 402–406. [in Ukrainian].
Smolyanko, Yu. (2021). Rozvytok soft skills u ditey starshoho doshkilnoho viku [Development of soft skills in older preschool children]. Acta Paedagogiсa Volynienses, issue 6, pp. 15–21. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.