АНАТОМІЧНИЙ СТІЛ ЯК НАЙБІЛЬШ ТЕХНОЛОГІЧНО ВДАЛА СИСТЕМА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Олена Мурзіна
  • Наталія Грінівецька
  • Міхаіл Вовченко
  • Максим Щербаков

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.285919

Ключові слова:

3D анатомічний стіл; 3D ORGANON; новітні інноваційні методи навчання; медіа середовище; медіакомпетентність

Анотація

У статті розглянуто переваги використання 3D анатомічного столу, такі як віртуальний маркер та текстові фрагменти, які можна використовувати під час заняття над зображенням тіла або органу з функцією збереження і закріплення. Використання медіатехнологій сприяє формуванню у студентів критичного мислення, більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу та формує їх медіакомпетентність. Медіакомпетентність, зі свого боку, дає змогу формувати інформаційно насичене освітнє середовище, впливати на рівень медіакультури особистості, готувати її до безпечної і ефективної взаємодії із сучасним медіапростором.

Біографії авторів

Олена Мурзіна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри медичної фізики, біофізики та вищої математики Запорізького державного медико-фармацевтичного університету

Наталія Грінівецька

кандидат медичних наук, доцент кафедри анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії Запорізького державного медико-фармацевтичного університету

Міхаіл Вовченко

кандидат медичних наук, доцент кафедри анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії Запорізького державного медико-фармацевтичного університету

Максим Щербаков

кандидат медичних наук, доцент кафедри анатомії людини, оперативної хірургії та топографічної анатомії Запорізького державного медико-фармацевтичного університету

Посилання

Bondar, L.A. (2011). Analiz stanovlennia problemy samostiinoi navchalnoi diialnosti v ukrainskii shkoli i pedahohits [Analysis of the formation of the problem of independent educational activity in Ukrainian school and pedagogy]. Higher and secondary school pedagogy: coll. of science works. (Ed.). V.K. Buriak. Kryvyi Rih, No. 32. pp. 132–140. [in Ukrainian].

Kashperuk-Karpiuk, I.S. & Lavriv, L.P. (2015). Optymizatsiia vykladannia anatomii liudyny za umov vykorystannia kompleksu kompiuternykh informatsiinykh tekhnolohii [Optimization of the teaching of human anatomy under the conditions of using a complex of computer information technologies]. Scientific Bulletin of Uzhhorod University. “Medicine” series. No. 1 (51). pp. 269–271. [in Ukrainian].

Murzina, O. (2021). Sutnist, zmist ta struktura mediakompetentnosti likaria [The essence, content and structure of the doctor’s media competence]. Continuous professional education: theory and practice. No. 1. pp. 21–29. [in Ukrainian].

Onkovych, H.V. (2013). Mediakompetentnist fakhivtsia [Media competence of a specialist]. Kyiv, 286 p. [in Ukrainian].

Tymoshenko, I.O., Andriienko, M.I., Dudnik, A.O., Samborska, O.O. & Filaretova, V.V. (2015). Tekhnolohii vyvchennia anatomii liudyny [Technologies for studying human anatomy]. Ukrainian scientific and medical youth magazine. No. 3 (89). pp. 55–57. [in Ukrainian].

Stuart, D. Inglis, John, E. Tomaszewski, Raymond, P. Dannenhoffer. (2017). Imaging and 3D Reconstruction of Anatomical Specimens as an Alternative to Traditional Learning Models. The FASEB Journal. Vol. 31. No. 1. https://www.fasebj.org/doi/abs/10.1096/fasebj.31.1_supplement.736.9. [in English].

The role of technology in Anatomy teaching: Striking the right balance / A. Zargaran, M.A. Turki, J. Bhaskar et al. Advances in Medical Education and Practice. 2020. No. 11. pp. 259–266. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті