ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КАЗКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.286185Ключові слова:
організаційно-методична модель; підготовка майбутнього вихователя; творчий розвиток; старші дошкільники; казкаАнотація
У статті охарактеризовано загальну характеристику, цільовий і методологічний блоки організаційно-методичної моделі підготовки майбутнього вихователя бакалаврського рівня до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки. Творчий розвиток майбутнього вихователя – це складна система, з якої складається її розвиток, удосконалення. Творчий розвиток вихователя ґрунтується на засадах когнітивного, науково-творчого, мотиваційного підходів. Враховуються принципи творчого розвитку загальнодидактичні та спеціальні для забезпечення підготовки майбутнього вихователя у навчально-ігровому процесі закладу освіти. На основі цих особливостей розроблена організаційно-методична модель підготовки майбутнього вихователя бакалаврського рівня до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки, яка містить цільовий, методологічний, змістово-методичний і результативний блоки. Запровадження цієї моделі передбачає застосування технологій творчого розвитку, які спрямовані на виявлення вмінь, знань та навичок майбутнього вихователя. Застосування цієї моделі на всіх етапах навчання студентів сприяє поступовому зростанню творчого розвитку та самостійної роботи в майбутнього дошкільному закладі.
Посилання
Bilavych, G., Pantyuk, T., Kraynyk, U. & Petrynyak, M. (2023). Interaktyvni zasoby navchannia yak chynnyk komunikatyvnoho rozvytku ditei doshkilnoho viku z osoblyvymy osvitnimy potrebamy [Interactive learning tools as a factor in the communicative development of preschool children with special educational needs]. Youth & market. No. 5 (215). pp. 7–11. [in Ukrainian].
Ziaziun, I.A. (2006). Estetychni zasady rozvytku tvorchoi osobystosti [Aesthetic principles of creative personality development]. Art in personality development: monograph. (Ed.) N.G. Nichkalo. Chernivtsi, pp. 14–36. [in Ukrainian].
Moliako, V.O. (2004). Psykholohichna teoriia [Psychological theory of creativity]. A gifted child. No. 6. pp. 2–9. [in Ukrainian].
Rybalka, V.V. (1996). Psykholohiia rozvytku tvorchoi osobystosti: navch. posib. [Psychology of creative personality development: teaching. manual]. Kyiv, 236 p. [in Ukrainian].
Romanyshina, L., Zdanevich, L, Myskova, N. (2023). Hotovnist maibutnikh vykhovateliv zakladiv doshkilnoi osvity do profesiinoi samorealizatsii: akmeolohichnyi pidkhid [Readiness of future teachers of preschool education institutions for professional self-realization: acmeological approach]. Youth & market, No. 5 (213), pp. 39–43. [in Ukrainian].
Sysoeva, S.O. (2006). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti: pidruchnyk [Basics of pedagogical creativity: a textbook]. Kyiv, 344 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.