РОЗВИТОК НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Ельвіра Манжос
  • Алла Кондратюк
  • Юлія Остраус

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289420

Ключові слова:

культура мовлення; професійне мовлення; майбутні фахівці; спілкування; комунікативна культура

Анотація

У статті продемонстровано основні дидактичні та методичні принципи, спрямовані на розвиток професійного мовлення студентів-медиків, крім того, проаналізовано важливі аспекти, які впливають на спосіб вживання мови і комунікативні навички майбутніх фахівців. Запропоновано основні принципи методики навчання розвитку навичок усного професійного мовлення майбутніх фахівців медичної галузі, що сприяють розвитку фахово комунікативної готовності до взаємодії у медичному середовищі з фахівцями-медиками та пацієнтами.

Біографії авторів

Ельвіра Манжос

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова

Алла Кондратюк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова

Юлія Остраус

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова

Посилання

Vlasenko, L.V. (2016). Rozvytok navychok hovorinnia u studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei [Development of students᾿ speaking skills of non-philology majors]. Bulletin of the Dnipropetrovsk University named after A. Nobel: Series “Philological Sciences”. Dnipropetrovsk, No. 2 (12), pp. 201–204. [in Ukrainian].

Hutor, L. & Sodomora, P. (2023). Profesiina anhliiska mova dlia maibutnikh likariv: vidpovidalnist tsilei navchannia ta potreb studentiv [Professional English for Future Doctors: The Responsibility of Learning Objectives and Student Needs]. “Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych, Vol. 5 (213), pp. 73–77. [in Ukrainian].

Donchenko, T. (2006). Movlennievyi rozvytok yak naukovo-metodychna problema [Speech development as a scientific and methodological problem]. Dyvoslovo, No. 5 pp. 2–5. [in Ukrainian].

Dudikova, L.V., Makodai, I.I. & Manzhos, E.O. (2021). Vykorystannia rolovykh ihor u protsesi vykladannia inozemnoi movy v medychnomu universyteti [The use of role-playing games in the process of teaching a foreign language at a medical university]. Scientific notes of the Vinnytsia State Pedagogical University named after Mykhailo Kotsyubynskyi. Series: Pedagogy and Psychology. Vinnytsia, No. 66. pp. 51–57. [in Ukrainian].

Zanizdra, N.O. & Zanizdra, V.V. (2006). Formuvannia profesiinoho movlennia studentiv tekhnichnykh spetsialnostei u vyshchomu navchalnomu zakladi [Formation of professional speech of students of technical specialties in a higher educational institution]. Kryvyi Rih, Vol. 2 (37). Part 2: Problems of higher education, pp. 157–159. [in Ukrainian].

Kaliuzhna, T.H. (2011). Kultura pedahohichnoho movlennia [The culture of pedagogical communication]. Kyiv, pp. 3–51. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті