МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ТЕХНІЧНИХ ЗВО

Автор(и)

  • Оксана Ісаєва
  • Ганна Шайнер

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289425

Ключові слова:

студенти; фахівці технічного профілю; ЗВО; культура; особистість

Анотація

У статті зосереджуємося на підготовці фахівців у технічних закладах вищої освіти, що зумовлює необхідність якісних змін протягом навчання та потребу у формуванні професійних компетенцій, зокрема професійної культури. З цією метою професійна підготовка потребує застосування новітніх методологічних підходів до формування професійної культури майбутніх фахівців у технічних закладах.

Біографії авторів

Оксана Ісаєва

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”, професор кафедри латинської та іноземних мов Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького

Ганна Шайнер

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Інституту гуманітарних і соціальних наук Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Kaverina, O.H. (2010). Intehratyvnyi pidkhid do formuvannya hotovnosti studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv do profesiynoyi komunikatsiyi [Integrative approach to formation of readiness of students of higher technical educational institutions for professional communication]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 44 p. [in Ukrainian].

Lukashchuk, O.S. (2013). Evolyutsiya sotsiokulturnoho statusu vyshchoyi osvity [Evolution of the socio-cultural status of higher education]. Ukrainian society. No. 1. pp. 75–87. [in Ukrainian].

Lyannoy, Yu.O. (2016). Profesiyna pidhotovka maybutnikh mahistriv z fizychnoyi reabilitatsiyi u vyshchykh navchalnykh zakladakh: teoretyko-metodychnyy aspect [Professional training of future masters in physical rehabilitation in higher educational institutions: theoretical and methodological aspect]. Monograph. Sumy, 566 p. [in Ukrainian].

Maksymovska, N.O. (2013). Animatsiyna stratehiya vdoskonalennya sotsialno-vykhovnoho seredovyshcha zakladu vyshchoyi osvity kulturno-mystetskoho profilyu v konteksti Bolonskoyi systemy [Animation strategy for improving the socio-educational environment of a higher education institution of cultural and artistic profile in the context of the Bologna system]. Bulletin of the Kharkiv State Academy of Culture. Vol. 40. pp. 189–198. [in Ukrainian].

Savchenko, O. (2012). Problemy i perspektyvy mizhnarodnoyi intehratsiyi vyshchoyi Osvity [Problems and prospects of international integration of higher education]. Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University. Part 3. pp. 273–278. [in Ukrainian].

Stepanchenko, N.I. (2014). Osnovni napryamy vyshchoyi osvity z fizychnoho vykhovannya v konteksti idey novoyi osvitnoyi paradyhmy [The main directions of higher education in physical education in the context of the ideas of the new educational paradigm]. Modern information technologies and innovative teaching methods in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Vol. 38. pp. 439–446. [in Ukrainian].

Sushchenko, L.P. (2015). Osoblyvosti formuvannya zdibnostey maybutnikh fakhivtsiv z fizychnoyi reabilitatsiyi v umovakh suchasnoyi paradyhmy vyshchoyi fizkulturnoyi osvity [Peculiarities of the formation of abilities of future specialists in physical rehabilitation in the conditions of the modern paradigm of higher physical education]. Scientific journal of the M.P. Drahomanov NPU. Series 15: Scientific and pedagogical problems of physical culture (physical culture and sports). Vol. 3 (1). pp. 347–350. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті