ДЕЯКІ МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Яна Чигріна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289431

Ключові слова:

наукові підходи в навчанні; принципи ефективності механізмів; розвиток майстерності; професійна компетентність

Анотація

Входження України до Європейського Союзу потребує підготовки спеціальних фахівців нової формації. У статті розглядаються актуальні механізми розвитку педагогічної майстерності майбутніх фахівців, що працюють в інклюзії. Визначені деякі принципи ефективної підготовки майбутніх вчителів засобами наукових підходів, удосконалених форм і методів в освіті, розвитку якості освіти та підвищення професійного статусу викладачів вищої школи. Вартими уваги є наукові підходи, які виступають інтегральними характеристиками, складниками ефективної професійної підготовки, мотивація майбутніх здобувачів освіти до самовдосконалення, самоактуалізації.

Біографія автора

Яна Чигріна

старший викладач кафедри загальної та спеціальної педагогіки Комунального закладу вищої освіти “Дніпровська академія неперервної освіти” Дніпропетровської обласної ради

Посилання

Baranets, Ya. (2023). Metodolohiia pidhotovky kadriv zakladiv osvity z inkliuzyvnym navchanniam. [Methodology of training personnel of educational institutions with inclusive education]. Innovative pedagogy. Vol. 57, pp. 100–103. Available at: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/19.pdf (Accessed 24 July 2023) [in Ukrainian].

Baranets, Ya. & Motuz, T. (2023). Innovatsiini pidkhody shchodo profesiinoi pidhotovky pedahohiv do roboty v inkliuzyvnomu osvitnomu seredovyshchi. [Innovative approaches to the professional training of teachers to work in an inclusive educational environment]. Current issues of humanitarian sciences: interuniversity collection of scientific works of young scientists of Ivan Franko Ivan Franko State Pedagogical University. Vol. 59, pp. 195–201. [in Ukrainian].

Zvychaini formy roboty – novyi pidkhid / Dmytrenko K.A., Konovalova M.V., Semyvolos O.P., Beketova S.V. (2018). [Usual forms of work – a new approach]. p. 120. [in Ukrainian].

Leniv, Z. (2014). Pidhotovka vysokokvalifikovanykh kadriv dlia zabezpechennia yakisnoi osvity ditiam z porushenniamy psykhofizychnoho rozvytku: inkliuzyvnyi aspekt [Training of highly qualified personnel to ensure quality education for children with psychophysical developmental disabilities: inclusive aspect]. Native school. Vol. 7, pp. 16–17. [in Ukrainian].

Leniv, Z. (2014). Pidhotovka kadriv dlia stvorennia optymalnykh umov ditiam iz porushenniamy psykhofizychnoho rozvytku v inkliuzyvnomu seredovyshchi [Training of personnel to create optimal conditions for children with psychophysical development disorders in an inclusive environment]. A special child: education and upbringing. Vol. 3, pp. 13–19. [in Ukrainian].

Martynchuk, O.V. (2015). Suchasni vymohy do profesiinoi diialnosti vchytelia pochatkovoi shkoly v umovakh inkliuzyvnoho navchannia [Modern requirements for the professional activity of a primary school teacher in the conditions of inclusive education]. Herald of psychology and pedagogy. Available at: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=xAoWZegAAAAJ&citation_for_view=xAoWZegAAAAJ:tzM49s52ZIMC (Accessed 10 July 2023) [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V.O. (1976). Vybrani tvory [Selected works]. Vol. 2, 670 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті