ДЕЯКІ МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289431Ключові слова:
наукові підходи в навчанні; принципи ефективності механізмів; розвиток майстерності; професійна компетентністьАнотація
Входження України до Європейського Союзу потребує підготовки спеціальних фахівців нової формації. У статті розглядаються актуальні механізми розвитку педагогічної майстерності майбутніх фахівців, що працюють в інклюзії. Визначені деякі принципи ефективної підготовки майбутніх вчителів засобами наукових підходів, удосконалених форм і методів в освіті, розвитку якості освіти та підвищення професійного статусу викладачів вищої школи. Вартими уваги є наукові підходи, які виступають інтегральними характеристиками, складниками ефективної професійної підготовки, мотивація майбутніх здобувачів освіти до самовдосконалення, самоактуалізації.
Посилання
Baranets, Ya. (2023). Metodolohiia pidhotovky kadriv zakladiv osvity z inkliuzyvnym navchanniam. [Methodology of training personnel of educational institutions with inclusive education]. Innovative pedagogy. Vol. 57, pp. 100–103. Available at: http://innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/19.pdf (Accessed 24 July 2023) [in Ukrainian].
Baranets, Ya. & Motuz, T. (2023). Innovatsiini pidkhody shchodo profesiinoi pidhotovky pedahohiv do roboty v inkliuzyvnomu osvitnomu seredovyshchi. [Innovative approaches to the professional training of teachers to work in an inclusive educational environment]. Current issues of humanitarian sciences: interuniversity collection of scientific works of young scientists of Ivan Franko Ivan Franko State Pedagogical University. Vol. 59, pp. 195–201. [in Ukrainian].
Zvychaini formy roboty – novyi pidkhid / Dmytrenko K.A., Konovalova M.V., Semyvolos O.P., Beketova S.V. (2018). [Usual forms of work – a new approach]. p. 120. [in Ukrainian].
Leniv, Z. (2014). Pidhotovka vysokokvalifikovanykh kadriv dlia zabezpechennia yakisnoi osvity ditiam z porushenniamy psykhofizychnoho rozvytku: inkliuzyvnyi aspekt [Training of highly qualified personnel to ensure quality education for children with psychophysical developmental disabilities: inclusive aspect]. Native school. Vol. 7, pp. 16–17. [in Ukrainian].
Leniv, Z. (2014). Pidhotovka kadriv dlia stvorennia optymalnykh umov ditiam iz porushenniamy psykhofizychnoho rozvytku v inkliuzyvnomu seredovyshchi [Training of personnel to create optimal conditions for children with psychophysical development disorders in an inclusive environment]. A special child: education and upbringing. Vol. 3, pp. 13–19. [in Ukrainian].
Martynchuk, O.V. (2015). Suchasni vymohy do profesiinoi diialnosti vchytelia pochatkovoi shkoly v umovakh inkliuzyvnoho navchannia [Modern requirements for the professional activity of a primary school teacher in the conditions of inclusive education]. Herald of psychology and pedagogy. Available at: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=xAoWZegAAAAJ&citation_for_view=xAoWZegAAAAJ:tzM49s52ZIMC (Accessed 10 July 2023) [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V.O. (1976). Vybrani tvory [Selected works]. Vol. 2, 670 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.