ВИКОРИСТАННЯ СТОРІТЕЛІНГУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: РОЗДУМИ ПРО ПРОБЛЕМУ ДЕЯКИХ ДИДАКТИЧНИХ АСПЕКТІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289435Ключові слова:
сторітелінг; розповідь; метод; прийом; методика; технологіяАнотація
У цій статті розглядається значуща лінгводидактична проблема, пов’язана з особливостями сучасних методів навчання української мови. Автор проводить аналіз доступної вчителям інформації про сторітелінг та виявляє низку проблем, на які звертають увагу лінгводидактики. У дослідженні висловлено думку про проблему дидактичної номінації сторітелінгу та обговорено недоцільність заміни традиційного методу розповіді модернізованим сторітелінгом. Крім того, сформульовано завдання для подальших досліджень у цій галузі.
Посилання
Dovhal, O. Storitelinh yak efektyvnyi pryiom formuvannia tvorchoho myslennia (Maister -klas) [Storytelling as an effective way of forming creative thinking (Master class)]. Blogger platform. Available at: http://oksanadov.blogspot.com/p/blog-page_15.html [in Ukrainian].
Drozdiuk, L.A. Storitelinh yak suchasnyi efektyvnyi pryiom navchannia (Maister-klas) [Storytelling as a modern effective teaching method (Master class)]. Blogger platform. Available at: http://lubadrozdyk.blogspot.com/p/blog-page_55.html [in Ukrainian].
Holub, N. (2013). Katehoriinyi aparat suchasnoi ukrainskoi linhvodydaktyky: problemy i perspektyvy [Categorical apparatus of modern Ukrainian language didactics: problems and prospects]. Ukrainian language and literature at school. No. 3. pp. 2–8. [in Ukrainian].
Husieva, V.V. (2021). Krossens na urokakh literatury [Crossens in literature lessons]. Blogger platform. Available at: http://gusevavika.blogspot.com [in Ukrainian].
Klochek, H.D. & Baraniuk, O.F. (2019). Slovo i slaid u lektsii: problema synerhetychnoho efektu [A word and a slide in a lecture: the problem of synergistic effect]. Information technologies and teaching aids. Vol. 72, No. 4. pp. 26–40. [in Ukrainian].
Kuzmenko, Yu.V., Ridkous, L.V. (2018). Storitellinh: dosvid V.O. Sukhomlynskoho [Storytelling: the experience of Vasyl Sukhomlynskiy]. Scientific notes of the Central Ukrainian State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Series: Pedagogical sciences. Vol. 171. pp. 83–87. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_17/ [in Ukrainian].
Livin, M. (2020). Storitelinh dlia ochei, vukh i sertsia [Storytelling for the eyes, ears and heart]. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].
Metodychni materialy: Storitelinh [Methodical materials: Storytelling. Methodical navigator]. Available at: https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni-materiali/storitelling [in Ukrainian].
Metod Storytelling: yak zatsikavyty ditei, rozpovidaiuchy istorii [Storytelling method: how to interest children by telling stories]. Informative stories are worth interesting. Platform for the lesson. Available at: https://naurok.com.ua/post/metod-storytelling-yak-zacikaviti-ditey-rozpovidayuchi-istori) [in Ukrainian].
Sabada, I.V. Storitelinh – efektyvnyi metod navchannia ta vykhovannia [Storytelling is an effective method of teaching and education]. Available at: https://genezum.org/library/storiteling--efektyvnyy-metod-navchannya-ta-vyhovannya [in Ukrainian].
Storitelinh: pravyla, tekhniky, korysni materialy ta porady. Storitelinh – tse prosto [Storytelling: rules, techniques, useful materials and tips]. Storytelling is simple. Educational website of the city of Kyiv. Available at: https://eduhub.in.ua/news/storiteling-pravila-tehniki-korisni-materiali-ta-poradi [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.