ВИКОРИСТАННЯ СТОРІТЕЛІНГУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ: РОЗДУМИ ПРО ПРОБЛЕМУ ДЕЯКИХ ДИДАКТИЧНИХ АСПЕКТІВ

Автор(и)

  • Ірина Кузьміна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289435

Ключові слова:

сторітелінг; розповідь; метод; прийом; методика; технологія

Анотація

У цій статті розглядається значуща лінгводидактична проблема, пов’язана з особливостями сучасних методів навчання української мови. Автор проводить аналіз доступної вчителям інформації про сторітелінг та виявляє низку проблем, на які звертають увагу лінгводидактики. У дослідженні висловлено думку про проблему дидактичної номінації сторітелінгу та обговорено недоцільність заміни традиційного методу розповіді модернізованим сторітелінгом. Крім того, сформульовано завдання для подальших досліджень у цій галузі.

Біографія автора

Ірина Кузьміна

викладач циклової комісії словесних дисциплін Комунального закладу вищої освіти “Луцький педагогічний коледж” Волинської обласної ради

Посилання

Dovhal, O. Storitelinh yak efektyvnyi pryiom formuvannia tvorchoho myslennia (Maister -klas) [Storytelling as an effective way of forming creative thinking (Master class)]. Blogger platform. Available at: http://oksanadov.blogspot.com/p/blog-page_15.html [in Ukrainian].

Drozdiuk, L.A. Storitelinh yak suchasnyi efektyvnyi pryiom navchannia (Maister-klas) [Storytelling as a modern effective teaching method (Master class)]. Blogger platform. Available at: http://lubadrozdyk.blogspot.com/p/blog-page_55.html [in Ukrainian].

Holub, N. (2013). Katehoriinyi aparat suchasnoi ukrainskoi linhvodydaktyky: problemy i perspektyvy [Categorical apparatus of modern Ukrainian language didactics: problems and prospects]. Ukrainian language and literature at school. No. 3. pp. 2–8. [in Ukrainian].

Husieva, V.V. (2021). Krossens na urokakh literatury [Crossens in literature lessons]. Blogger platform. Available at: http://gusevavika.blogspot.com [in Ukrainian].

Klochek, H.D. & Baraniuk, O.F. (2019). Slovo i slaid u lektsii: problema synerhetychnoho efektu [A word and a slide in a lecture: the problem of synergistic effect]. Information technologies and teaching aids. Vol. 72, No. 4. pp. 26–40. [in Ukrainian].

Kuzmenko, Yu.V., Ridkous, L.V. (2018). Storitellinh: dosvid V.O. Sukhomlynskoho [Storytelling: the experience of Vasyl Sukhomlynskiy]. Scientific notes of the Central Ukrainian State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Series: Pedagogical sciences. Vol. 171. pp. 83–87. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_17/ [in Ukrainian].

Livin, M. (2020). Storitelinh dlia ochei, vukh i sertsia [Storytelling for the eyes, ears and heart]. Kyiv, 184 p. [in Ukrainian].

Metodychni materialy: Storitelinh [Methodical materials: Storytelling. Methodical navigator]. Available at: https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni-materiali/storitelling [in Ukrainian].

Metod Storytelling: yak zatsikavyty ditei, rozpovidaiuchy istorii [Storytelling method: how to interest children by telling stories]. Informative stories are worth interesting. Platform for the lesson. Available at: https://naurok.com.ua/post/metod-storytelling-yak-zacikaviti-ditey-rozpovidayuchi-istori) [in Ukrainian].

Sabada, I.V. Storitelinh – efektyvnyi metod navchannia ta vykhovannia [Storytelling is an effective method of teaching and education]. Available at: https://genezum.org/library/storiteling--efektyvnyy-metod-navchannya-ta-vyhovannya [in Ukrainian].

Storitelinh: pravyla, tekhniky, korysni materialy ta porady. Storitelinh – tse prosto [Storytelling: rules, techniques, useful materials and tips]. Storytelling is simple. Educational website of the city of Kyiv. Available at: https://eduhub.in.ua/news/storiteling-pravila-tehniki-korisni-materiali-ta-poradi [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-27

Номер

Розділ

Статті