САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ЧИННИК ЗМІН ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.289437Ключові слова:
педагог; самоосвітня діяльність; професійний розвиток; методичний супровід; професійне зростанняАнотація
У статті охарактеризовано значення професійного зростання педагога, яке є на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ у країні. Визначено основний напрям удосконалення рівня професійної компетентності педагога через професійне самовдосконалення та цілеспрямовану самоосвітню діяльність. Систематизовано деякі підходи щодо організації професійного розвитку педагогів у центрах професійного розвитку педагогічних працівників, які діють на підставі “Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників”. Розглянуто організацію якісної результативної діяльності щодо професійного методичного супроводу розвитку педагогічних працівників відповідно заявленої потреби на прикладі діяльності Центру професійного розвитку педагогів м. Коростень Житомирської області.
Посилання
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” (2019). [Law of Ukraine “On Education”]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/. [in Ukrainian].
Deiaki pytannia pidvyshchennia kvalifikatsii pedahohichnykh i naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv (2019). [Some issues of improving the qualifications of pedagogical and research-pedagogical workers]. Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine. 21.08.2019. № 800. 2019. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text. [in Ukrainian].
Kalaur, S.M. (2022). Akmeolohiia yak efektyvnyi instrument rozvytku samoosvitnoi diialnosti pedahohiv u systemi pisliadyplomnoi osvity [Acmeology as an effective tool for the development of self-education activities of teachers in the system of postgraduate education]. Adaptive processes in education: collection of materials of the 1st International Scientific Forum. Kyiv – Kharkiv. Vol. 1 (4), 296 p. P. 217–219. Available at: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/26800/1/Kalaur.pdf. [in Ukrainian].
Masterkova, T.V. (2022). Diialnist tsentriv profesiinoho rozvytku pedahoha: kontent-analiz [Activities of teacher professional development centers: content analysis]. Youth and the market : Monthly scientific pedagogical journal. Drohobych, No. 5 (203), рр. 160–165. Available at: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/264727/260795. [in Ukrainian].
Polozhennia pro tsentr profesiinoho rozvytku pedahohichnykh pratsivnykiv (2020). [Regulations on the center of professional development of pedagogical workers]. Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine. 29.07.2020. No. 672. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/672-2020-%D0%BF#n10/. [in Ukrainian].
Reiestr profesiinykh standartiv (2021). [Register of professional standards]. Website of the Ministry of Economy. Available at: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=22469103-4e36-4d41-b1bf-288338b3c7fa&title=RestrProfesiinikhStandartiv/. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.