ОПТИМАЛЬНИЙ ВИБІР МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • Іраїда Галелюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296998

Ключові слова:

активізація; пізнавальна діяльність; мотивація; самореалізація; інтерактивні технології

Анотація

Зі стрімким розвитком інформаційних технологій у сучасному світі особливо актуальною постає проблема створення умов для формування особистості, здатної до самореалізації, творчого сприйняття світу та соціально значущої діяльності.

У статті обґрунтовано основні методи пізнавальної активізації студентів фахових  коледжів. Розглянуто ефективність упровадження засобів сучасних ІКТ, зокрема мультимедіа технологій. Подано різноманітні способи, методи, з метою підвищення ефективності навчання та кращого засвоєння навчального матеріалу. Детально проаналізовано шляхи підвищення мотивації навчання, пізнавальної активності студентів, удосконалення професійного рівня майбутніх молодих спеціалістів.

Біографія автора

Іраїда Галелюк

викладач вищої категорії, викладач-методист Дрогобицького фахового коледжу нафти і газу

Посилання

Buriak, S.D. & Ostrova, H.O. (2005). Interaktyvni y nestandartni uroky svitovoi literatury [Interactive and non-standard lessons of world literature]. Kharkiv, 246 р. [in Ukrainian].

Dychkivska, I.M. (2004). Innovatsiini tekhnolohii [Innovative technologies: education. manual]. Kyiv, 351 р. [in Ukrainian].

Lohutina, N. (2021). Problema aktyvatsii navchalnoho protsesu u konteksti dystantsiinoi osvity [The problem of activating the educational process in the context of distance education]. Youth & market. No. 2. рр. 70–74. [in Ukrainian].

Nisimchuk, A.S. (2000). Suchasni pedahohichni tekhnolohii [Modern pedagogical technologies: a study guide]. Kyiv, 368 р. [in Ukrainian].

Perspektyvni osvitni tekhnolohii (2000). [Promising educational technologies: science and method. manual]. (Ed.). H.S. Sazonenko. Kyiv, 560 р. [in Ukrainian].

Ponomarova, H.F. (2010). Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv VNZ na zaniattiakh iz pedahohiky [Activation of educational and cognitive activities of university students in pedagogy classes]. Kharkiv, 214 р. [in Ukrainian].

Pometun, O.I. & Pyrozhenko, L.V. (2003). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [A modern lesson. Interactive learning technologies]. Of science-method. manual. Kyiv, 192 р. [in Ukrainian].

Sadova, T.A. (2008). Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti studentiv yak umova pidvyshchennia yakosti navchalnoho protsesu [Activation of students’ cognitive activity as a condition for improving the quality of the educational process]. Science and education. No. 1–2. рр. 27–30. [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V.O. (2003). Vichna topolia: kazky, opovidannia, etiudy [Eternal poplar: fairy tales, stories, sketches]. Kyiv, 272 р. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01

Номер

Розділ

Статті