ОПТИМАЛЬНИЙ ВИБІР МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.296998Ключові слова:
активізація; пізнавальна діяльність; мотивація; самореалізація; інтерактивні технологіїАнотація
Зі стрімким розвитком інформаційних технологій у сучасному світі особливо актуальною постає проблема створення умов для формування особистості, здатної до самореалізації, творчого сприйняття світу та соціально значущої діяльності.
У статті обґрунтовано основні методи пізнавальної активізації студентів фахових коледжів. Розглянуто ефективність упровадження засобів сучасних ІКТ, зокрема мультимедіа технологій. Подано різноманітні способи, методи, з метою підвищення ефективності навчання та кращого засвоєння навчального матеріалу. Детально проаналізовано шляхи підвищення мотивації навчання, пізнавальної активності студентів, удосконалення професійного рівня майбутніх молодих спеціалістів.
Посилання
Buriak, S.D. & Ostrova, H.O. (2005). Interaktyvni y nestandartni uroky svitovoi literatury [Interactive and non-standard lessons of world literature]. Kharkiv, 246 р. [in Ukrainian].
Dychkivska, I.M. (2004). Innovatsiini tekhnolohii [Innovative technologies: education. manual]. Kyiv, 351 р. [in Ukrainian].
Lohutina, N. (2021). Problema aktyvatsii navchalnoho protsesu u konteksti dystantsiinoi osvity [The problem of activating the educational process in the context of distance education]. Youth & market. No. 2. рр. 70–74. [in Ukrainian].
Nisimchuk, A.S. (2000). Suchasni pedahohichni tekhnolohii [Modern pedagogical technologies: a study guide]. Kyiv, 368 р. [in Ukrainian].
Perspektyvni osvitni tekhnolohii (2000). [Promising educational technologies: science and method. manual]. (Ed.). H.S. Sazonenko. Kyiv, 560 р. [in Ukrainian].
Ponomarova, H.F. (2010). Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv VNZ na zaniattiakh iz pedahohiky [Activation of educational and cognitive activities of university students in pedagogy classes]. Kharkiv, 214 р. [in Ukrainian].
Pometun, O.I. & Pyrozhenko, L.V. (2003). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [A modern lesson. Interactive learning technologies]. Of science-method. manual. Kyiv, 192 р. [in Ukrainian].
Sadova, T.A. (2008). Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti studentiv yak umova pidvyshchennia yakosti navchalnoho protsesu [Activation of students’ cognitive activity as a condition for improving the quality of the educational process]. Science and education. No. 1–2. рр. 27–30. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V.O. (2003). Vichna topolia: kazky, opovidannia, etiudy [Eternal poplar: fairy tales, stories, sketches]. Kyiv, 272 р. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.