МЕТОД ПРОЄКТІВ ТА ЙОГО РОЛЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.300556

Ключові слова:

вивчення англійської мови; навчання на основі проєктів (PBL); метод проєкту; методичне забезпечення; практична ситуація.

Анотація

У статті розглядається метод проєктів та його застосування при вивченні іноземних мов у закладах виої освіти. Відзначено важливість науково-дослідницького та методичного забезпечення навчання іноземних мов студентів. Особливої уваги потребує специфіка професійної підготовки майбутніх спеціалістів та випускників нелінгвістичних факультетів вищих технічних закладів освіти. Стверджується, що метод проєктів забезпечує розвиток самостійності, міждисциплінарного співробітництва, ключових навичок та інноваційного мислення студентів, що робить його невід’ємною частиною навчального процесу в сучасному політехнічному інституті.

Біографія автора

Алла Моренцова

викладач кафедра англійської мови технічного спрямування № 1, факультету лінгвістики Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Посилання

Kirshova, O.V. (2008). Metodyka pidhotovky mahistrantiv stvoriuvaty profesiino oriientovani proekty na osnovi nimetskomovnykh tekstiv [Methodology of training master’s degree students to create professionally-oriented projects on the basis of texts in German]. Candidate’s thesis. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].

Metod proiektiv v ukrainskii shkoli 1920–1930-kh rokiv/ Pedahohichnyi muzei Ukrainy [Project method in the Ukrainian school of the 1920s–1930s/ Pedagogical Museum of Ukraine]. (Eds.).V.O. Haidei, O.P. Mikhno; O.V. Sukhomlynska. Vinnytsia, 2019. 192 p. [in Ukrainian].

Morentsova, A.V. (2023). Orhanizatsiia praktychnoi pidhotovky studentiv-linhvistiv do profesiinoi diialnosti [Organization of practical training of linguistic students for professional activities]. Topical Issues in the Humanities: Intercollegiate Collection of Scientific Papers of Young Scientists of Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University. Vol. 61. Book 2. pp. 285–290. [in Ukrainian].

Titova, V.V. (2001). Metodyka pidhotovky mahistrantiv stvoriuvaty profesiino oriientovani proekty na osnovi nimetskomovnykh tekstiv [Modular-project methodology for teaching English to students of higher technical educational institutions]. Candidate’s thesis. Kyiv, 16 p. [in Ukrainian].

Ustymenko, O.M. (2016). Typolohiia proektiv u navchanni inozemnykh mov [Typology of projects in teaching foreign languages]. Young Scientist. Vol. 2. pp. 347–352. [in Ukrainian].

Feshchuk, A.M. (2023). Nauka ta tekhnika ХХІ st. ochyma studentiv i molodykh naukovtsiv [Science and technology of the 21st century through the eyes of students and young scientists]. Igor Sikorsky Kyiv Polytechic Inctitute. Vol. 43–44. Available at: https://kpi.ua/2023-11-23-fl [in Ukrainian].

Hidayati, D., Novianti, H., Khansa, M., Slamet, J. & Suryati, N. (2023). Effectiveness Project-Based Learning in ESP Class: Viewed from Indonesian Students‘ Learning Outcomes. International Journal of Information and Education Technology. Vol. 13. No. 3. pp. 558–565. [in English].

Kavlu, A. (2020). The effect of project-based learning on first-year undergraduate students in English for specific purposes (ESP) courses. International Journal of English Linguistics. Vol. 10. No. 4. pp. 227–239. [in English].

Kilpatrick, W. (1918). The project method. Teachers College Record. No. 19. pp. 319–334. Available at: https://education-uk.org/ documents/kilpatrick1918/index.html (Accessed 24 Mar.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-24

Номер

Розділ

Статті