РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304174

Ключові слова:

мотивація; англійська мова; заклад вищої освіти; майбутній учитель англійської мови; здобувач вищої освіти; внутрішні мотиви; методика вивчення англійської мови; викладач.

Анотація

Стаття присвячена розвитку мотивації до вивчення англійської мови в здобувачів вищої освіти. Наголошено, що вивчення англійської мови – пріоритетне завдання освітньої політики України на всіх рівнях, зокрема й у закладах вищої освіти. Важливою умовою успішної реалізації цього завдання є формування мотивації у студентів до вивчення англійської мови.

Підкреслено, що, оскільки мотивація – важливий компонент навчання, то важливо розвивати у студентів внутрішні мотиви до вивчення англійської мови. Викладач повинен подбати про істотне оновлення як змісту навчання англійської мови, так і її методики вкладання, запровадження інноваційних технологій, спрямованих на формування та підвищення мотивації до вивчення англійської мови в професійній підготовці майбутніх учителів англійської мови.

Біографія автора

Юлія Ловчук

асистент кафедри англійської філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Bilavych, H.V., Vysochan, L.M., Savchuk, B.P. & Klishch, H.I. (2021). Pytannia rozvytku inshomovnoi osvity v derzhavakh zakordonnia kriz vymir naukovoho dyskursu ukrainskykh komparatyvistiv (kinets ХХ – pochatok ХХІ st.) [Issues of foreign language education development in foreign countries through the dimension of scientific discourse of ukrainian comparativists (late XX – early XXІ century)]. Medical education. No. 3. рр. 5–10. [in Ukrainian].

Derzhavna polityka shchodo rozvytku anhliiskoi movy u sferi vyshchoi osvity [State policy regarding the development of the English language in the field of higher education]. Available at: osvita.gov.ua/2023/07/derzhavna-polityka-shhodo-rozvytku-anglijskoyi-movy-u-sferi-vyshhoyi-osvity/ [in Ukrainian].

Zasady derzhavnoi polityky shchodo anhliiskoi movy u vyshchii osviti [Principles of state policy regarding the English language in higher education]. Available at: https://knute.edu.ua/file/NjY4NQ==/9024762ed731fd9506465b77ec7bcc12.pdf [in Ukrainian].

Krasnoholova, I.B. (1999). Formuvannia motyviv uchinnia studentiv u protsesi vykladannia anhliiskoi movy [Formation of students’ learning motives in the process of teaching English]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 23 p. [in Ukrainian].

Metodychni rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakisnoho vyvchennia, vykladannia ta vykorystannia anhliiskoi movy u zakladakh vyshchoi osvity Ukrainy [Methodological recommendations for ensuring quality study, teaching and use of the English language in higher education institutions of Ukraine]. Available at: https://mon.gov.ua/ [in Ukrainian].

Ovsianko, H.V. (2022). Pidvyshchennia motyvatsii u protsesi vyvchennia inozemnoi movy fakhovoho spriamuvannia [Increasing motivation in the process of learning a foreign language of a professional field]. Pedagogical sciences: theory and practice. No. 1 (41). pp. 62–67. [in Ukrainian].

Oryshchyn, I.S. (2020). Motyvatsiia – vazhlyvyi faktor u vyvchenni inozemnykh mov uzakladi vyshchoi osvity [Increasing of motivation in the process of professional oriented foreign language learning]. The image of a modern teacher. No. 2. pp. 55–58. [in Ukrainian].

Khaliavka, L.V. (2023). Rozvytok motyvatsii studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei do vyvchennia inozemnoi movy [Development of non-philological specialties students’ motivation to study a foreign language]. The image of a modern teacher. No. 3 (198). pp. 64–67. [in Ukrainian].

Baran-Łucarz, M. Motywacja do nauki języka angielskiegow drugiej klasie szkoły podstawowej [Motivation to learn English in the second grade of primary school]. Available at: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/10410/9966 [in Polish].

Dörnyei, Z. & Csizér, K. (1998). Ten commandments for motivating language learners: Results of an empirical study. Language Teaching Research. No. 2. pp. 203–229. [in English].

Gardner, R.C. & Lambert, W.E. (1959). Motivational variables in second language acqui-sition. Canadian Journal of Psychology. No. 13. pp. 191–197. [in English].

Gardner, R.C. & Lambert, W.E. (1972). Motivational variables in second language acquisition. Attitudes and motivation in second language learning. Rowley, MA: Newbury House. 316 p. [in English].

Yashima, T. (2002). Willingness to communicate in a second language: The Japanese EFL context. The Modern Language Journal. No. 86 (1). pp. 54–66. [in English]

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-24

Номер

Розділ

Статті