THE IMPACT AND TRANSFORMATION OF JOURNALISM EDUCATION IN THE ERA OF INTELLIGENT COMMUNICATION
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304405Ключові слова:
: штучний інтелект; інтелектуальна комунікація; медіа індустрія; журналістська освіта; майбутні журналісти.Анотація
Технологія штучного інтелекту широко застосовується у епоху інтелектуальних комунікацій на різних етапах підготовки новин, знаменуючи настання ери, коли новини створюються спільно людьми та машинами. Отже, відбулися відповідні зміни в попиті на таланти і в медіаіндустрії.
Поява нових технологій спонукає журналістську освіту адаптуватися до нових вимог і вчасно реформуватися. Адже традиційна журналістська освіта більше не може задовольнити нові вимоги до талантів, тож виникає потреба у реформуванні освіти журналістів. Беручи до уваги аналіз впливу інтелектуальних комунікацій на продукування новин, розглядаємо попередні реформи освіти журналістів на тлі технологічних інновацій і пропонуємо освітній прорив, зосереджений на розвитку талантів в епоху інтелектуальних комунікацій. Тому журналістська освіта в епоху інтелектуальної комунікації вкрай потребує реформування.
Посилання
An T., Wen R. (2022). The Impact of Digital Transformation of Chinese Enterprises on Innovation: Mechanism and Evidence. Mod. Econ. Discuss. No. 5. pp. 1–14. [in English].
Cheng, M & Zhao, J. (2020). Discussions on Communication Subject and Subject Cognition in the Age of Intelligent Communication. Journalism and Communication Review. No. (01). pp. 11–18. DOI: https://doi:10.14086/j.cnki.xwycbpl.2020.01.002 [in English].
Geng, L. (2018). Current status and prospects of robot writing. News Front. No. (01). pp. 43–46. [in English].
Jin, M & Ding, M. (2016). Dilemmas and countermeasures of data journalism education in my country. Modern Communication (Journal of Communication University of China). No. (03). pp. 157–158. [in English].
Li Y. (2020). Thoughts and countermeasures on the “information cocoon” effect under the algorithm push mechanism. News Tribune. No. (04). pp. 40–43. DOI: https://doi:10.19425/j.cnki.cn15-1019/g2.2020.04.011. [in English].
Li, X., Mao, Y., Lei, J. (2021). Enterprise science and technology are good: Research review and prospect. China Sci. Technol. Forum. No. 7. pp. 115–124. [in English].
Peng, L. (2023). The Panorama and Prospect of Intelligent Communication and Human-Machine Relationship. Journalism Bimonthly. No. (04). pp. 1–16. DOI: https://doi:10.20050/j.cnki.xwdx.2023.04.005. [in English].
Peng, L. (2019). Revolution and Challenge: Influence of Intelligent Technology in Media industry. Information Security Research. No. (11). pp. 966–974. [in English].
Peng, L. (2017). Better journalism or worse journalism? – New challenges for the media industry in the era of artificial intelligence. China Publishing. No. (24). pp. 3–8. [in English].
Sun J, He J. & Zhang M. (2020). Construction of Artificial intelligent Communication Order: Value Orientation and Ethical Subject. Journal of Hunan University of Technology (Social Science Edition). No. (01). pp. 41–47. [in English].
Xu X & Wang Y. (2020). Causes, Effects and Countermeasures of Algorithmic Bias in Intelligent Communication. International Journalism. No. (10). pp. 69–85. DOI: https://doi:10.13495/j.cnki.cjjc.2020.10.005. [in English].
Zhou, B & Miao, R. (2021). Concentrations, Coresand Cognitions: Knowledge Map of Intelligent Communication Research. Modern Communication (Journal of Communication University of China). No. (12). pp. 25–34. DOI: https://doi:10.19997/j. cnki.xdcb.2021.12.005. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.