THE ROLE OF INDEPENDENT WORK IN DISTANCE EDUCATION

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304425

Ключові слова:

студент; лекція; самостійна робота; педагогіка; дистанційна освіта.

Анотація

Організація самостійної роботи студента є однією з найцікавіших із соціологічної, психолого-педагогічної точки зору проблем на сучасному етапі. Тому вважаю за доцільне звернути увагу на деякі проблемні питання та шляхи їх розв’язання, дослідженню яких і присвячена стаття.

Мета дослідження полягає в аналізі шляхів підвищення якості організації самостійної роботи студента в умовах дистанційного навчання у вищих школах Азербайджану відповідно до нових технологій і міжнародних вимог. Під час написання статті були використані такі методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури, спостереження, експеримент, методи психодіагностики, якісний та кількісний аналіз результатів дослідження. Важливим методом у дослідженні відповідної проблеми є аналіз літератури.

Наукова новизна дослідження полягає у тому, що дистанційна освіта є такою ж ефективною, як і традиційна форма навчання. Пандемічна ситуація у світі ХХІ ст. зробила дистанційну освіту ще більш актуальною. Сьогодні вона є якісно новим видом освіти, а враховуючи посилення міжнародної інтеграції в освіті та формування єдиного світового освітнього простору в умовах посилення конкуренції на світових ринках освітніх послуг, дистанційна освіта має особливе значення для системи освіти Азербайджану. Варто зазначити, що в системі вищої освіти Азербайджанської Республіки використовуються всі можливості інформаційно-комунікаційних технологій. Дистанційне навчання може бути таким ефективним, якщо технології та методи навчання відповідають цілям і можливостям студента та викладача. Доцільно також зазначити, що сьогодні готовність учителя до використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі є складовою його професійної компетентності. Застосування технологій дистанційної освіти також значно збільшує можливість студентів самостійно здобувати знання за фахом.

Біографія автора

Rzayeva Firuza Adalet

кандидат філологічних наук, доцент кафедри методики викладання іноземних мов, завідувач магістерської кафедри Азербайджанського університету мов

Посилання

“Azərbaycanda distant təhsil: vəzifələr, perspektivlər” [“Distance education in Azerbaijan: tasks, prospects”]. “Azerbaijani teacher” newspaper, 24.01.2014. [in Azerbaijani].

“State Strategy for the Development of Education in the Republic of Azerbaijan”. 24.10.2013 [in English].

Baruch, O., Barth, J., Lev, Y. & Shetinbok, A. (2003). Teacher – student interactions and learning outcomes in a distance learning environment. Internet and Higher Education, 6, pp. 65–75. [in English].

Diaz, D.P. (2000). Carving a New Path for Distance Education Research. The technology source. Retrieved August, 02, 2011, Available at: http://horizon.unc.edu/TS/default.asp?show=article&id=648 [in English].

Ahmadov, B. (2016). Ali təhsildə kompüter texnologiyaları [Computer technologies in higher education. ICT in education]. Baku, No. 3 [in Azerbaijani].

Han, M. (2015). Study on the model for character education and the operation of virtue training in character development education for university students. Indian Journal of Science and Technology. Apr; 8(S7):448–51. [in English].

World Economic Forum & INSEAD (2009). The Global Information Technology Report 2008 2009. Available at: https://members.weforum.org/pdf/gitr/2009/gitr09fullreport.pdf [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-24

Номер

Розділ

Статті