THE ROLE OF INDEPENDENT WORK IN DISTANCE EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304425Ключові слова:
студент; лекція; самостійна робота; педагогіка; дистанційна освіта.Анотація
Організація самостійної роботи студента є однією з найцікавіших із соціологічної, психолого-педагогічної точки зору проблем на сучасному етапі. Тому вважаю за доцільне звернути увагу на деякі проблемні питання та шляхи їх розв’язання, дослідженню яких і присвячена стаття.
Мета дослідження полягає в аналізі шляхів підвищення якості організації самостійної роботи студента в умовах дистанційного навчання у вищих школах Азербайджану відповідно до нових технологій і міжнародних вимог. Під час написання статті були використані такі методи дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури, спостереження, експеримент, методи психодіагностики, якісний та кількісний аналіз результатів дослідження. Важливим методом у дослідженні відповідної проблеми є аналіз літератури.
Наукова новизна дослідження полягає у тому, що дистанційна освіта є такою ж ефективною, як і традиційна форма навчання. Пандемічна ситуація у світі ХХІ ст. зробила дистанційну освіту ще більш актуальною. Сьогодні вона є якісно новим видом освіти, а враховуючи посилення міжнародної інтеграції в освіті та формування єдиного світового освітнього простору в умовах посилення конкуренції на світових ринках освітніх послуг, дистанційна освіта має особливе значення для системи освіти Азербайджану. Варто зазначити, що в системі вищої освіти Азербайджанської Республіки використовуються всі можливості інформаційно-комунікаційних технологій. Дистанційне навчання може бути таким ефективним, якщо технології та методи навчання відповідають цілям і можливостям студента та викладача. Доцільно також зазначити, що сьогодні готовність учителя до використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі є складовою його професійної компетентності. Застосування технологій дистанційної освіти також значно збільшує можливість студентів самостійно здобувати знання за фахом.
Посилання
“Azərbaycanda distant təhsil: vəzifələr, perspektivlər” [“Distance education in Azerbaijan: tasks, prospects”]. “Azerbaijani teacher” newspaper, 24.01.2014. [in Azerbaijani].
“State Strategy for the Development of Education in the Republic of Azerbaijan”. 24.10.2013 [in English].
Baruch, O., Barth, J., Lev, Y. & Shetinbok, A. (2003). Teacher – student interactions and learning outcomes in a distance learning environment. Internet and Higher Education, 6, pp. 65–75. [in English].
Diaz, D.P. (2000). Carving a New Path for Distance Education Research. The technology source. Retrieved August, 02, 2011, Available at: http://horizon.unc.edu/TS/default.asp?show=article&id=648 [in English].
Ahmadov, B. (2016). Ali təhsildə kompüter texnologiyaları [Computer technologies in higher education. ICT in education]. Baku, No. 3 [in Azerbaijani].
Han, M. (2015). Study on the model for character education and the operation of virtue training in character development education for university students. Indian Journal of Science and Technology. Apr; 8(S7):448–51. [in English].
World Economic Forum & INSEAD (2009). The Global Information Technology Report 2008 2009. Available at: https://members.weforum.org/pdf/gitr/2009/gitr09fullreport.pdf [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.