ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ РОЗВИТКУ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ СПОРТИВНИХ ІГОР В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304433Ключові слова:
основні принципи; фізичне виховання; студенти; засоби спортивних ігор; освітнє середовище університету.Анотація
У статті розкрито сутність основних принципів розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор в освітньому середовищі університету, які посідають одне з провідних місць, оскільки вони тісно пов’язані з подальшою оптимізацією педагогічного процесу у закладах вищої освіти, а саме: гуманістичною орієнтацією, пріоритетом потреб, мотивів та інтересів особистості, індивідуалізацією. Зазначено, що реалізація принципів у організації освітнього процесу значно підвищує ефективність усіх структурних компонентів фізичного виховання.
Посилання
Avtomonov, P.P. (2012). Stratehichnyi pryntsyp humanizatsii vyshchoi osvity i taktyka yoho realizatsii [Strategic principle of humanization of higher education and tactics of its implementation]. Actual problems of sociology, psychology, pedagogy. Issue 15, pp. 184–189. [in Ukrainian].
Barno, O. (2003). Demokratyzatsiia ta humanizatsiia vyshchoi osvity – zaporuka formuvannia vysokoprofesiinoho spetsialista XXI stolittia [Democratization and humanization of higher education – the key to the formation of a highly professional specialist of the 21st century]. The image of a modern teacher. No. 5–6. pp. 6–12. [in Ukrainian].
Bilichenko, O.O. (2011). Osoblyvosti motyvatsii do zaniat z fizychnoho vykhovannia u studentiv [Peculiarities of students’ motivation for physical education classes]. Problems of physical education and sports. No. 5, p. 3 [in Ukrainian].
Gerasimova, I.G. (2018). Humanizatsiia profesiinoi pidhotovky maibutnikh pedahohiv yak odna z umov uspishnosti reformuvannia osvity [Humanization of professional training of future teachers as one of the conditions for the success of education reform]. Public education. Issue 2. pp. 4–10. [in Ukrainian].
Honcharenko, S.U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, р. 376 [in Ukrainian].
Kostyukevych, V.M (2005). Teoriya i metodyka vykladannya sportyvnykh ihor: kurs lektsiy: navch. posib. [Theory and methods of teaching sports games: a course of lectures: teaching. manual]. Vinnytsya, р. 150 [in Ukrainian].
Kuznetsova, O.T. (2018). Ozdorovchi tekhnolohii u fizychnomu vykhovanni studentiv : teoriia, metodyka, praktyka [Health technologies in physical education of students: theory, methodology, practice]. Monograph. Rivne, 416 p. [in Ukrainian].
Myronchuk, N.M. (2014). Humanizatsiia navchannia i vykhovannia yak stratehichnyi napriamok diialnosti vyshchoi shkoly [Humanization of education and upbringing as a strategic direction of higher education]. New learning technologies: coll. of science works. Vinnytsia–Kyiv. Issue 83. р. 178–182. [in Ukrainian].
Postanova KMU vid 7 hrudnia 2005 r. № 1153 “Pro zatverdzhennia Derzhavnoi prohramy “Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v osviti i nautsi” na 2006–2010 roky” [Resolution of the CMU dated December 7, 2005. No. 1153 “On approval of the State Program “Information and Communication Technologies in Education and Science” for 2006–2010”]. [in Ukrainian].
Sikorskyi, P.I. (1996). Priorytet zahalnoliudskykh tsinnostei v osviti. Humanizatsiia ta humanitaryzatsiia profesiinoi osvity [The priority of universal values in education. Humanization and humanitarianization of professional education]. (Eds.). I.A. Zyazyun, V.O. Zaichuk, V.M. Donii, and others. Kyiv, pp. 25–28. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.