ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ НІМЕЦЬКОМОВНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Ольга Кіршова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304568

Ключові слова:

магістри; методика; асистентська практика; професійна компетентність; монологічне мовлення.

Анотація

У статті здійснено огляд підручників з дисципліни “Методика навчання іноземних мов”, і проаналізовано публікації, присвячені організації асистентської практики магістрантів-філологів. Метою статті було визначено відбір завдань для підготовки магістрантів до навчання студентів німецькомовного монологічного мовлення. Тут запропоновано завдання, що можуть бути застосовані як на семінарах з методики, так і під час практики. Висловлено припущення, що такі завдання сприятимуть підвищенню рівня професійної компетентності майбутніх викладачів німецької мови.

Біографія автора

Ольга Кіршова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри романо-германської філології та перекладу з німецької мови Чорноморського національного університету імені Петра Могили

Посилання

Bihych, O.B, Borysko, N.F. & Boretska, H.E. et al. (2013). Metodyka navchannya inozemnykh mov i kultur: teoriya i praktyka: pidruchnyk [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: textbook]. Editor-in-chief S.Yu. Nikolazeva. Kyiv, 590 p. [in Ukrainian].

Bihych, O.B. & Mayer, N.V. (2022). Naukovo-asystentska praktyka yak skladnyk praktychnoyi profesiyno-metodychnoyi pidhotovky maybutnikh vykladachiv romanskykh mov [Research assistant practice as a component of practical professional and methodical training of future teachers of Romance languages]. Bulletin of the Kyiv National Linguistic University.Vol. 37. pp. 35–44. [in Ukrainian].

Hryshkova, R.O. (2015). Metodyka navchannya anhliyskoi movy za profesiynym spryamuvannyam studentiv nefilolohichnykh spetsialnostey : navchalnyi posibnyk [Methodology of teaching English according to the professional direction of students of non-philology majors: study guide]. Mykolaiv, 220 p. [in Ukrainian].

Кirshova, O.V. (2011). Metodyka navchannya nimetskoi movy u vyshchiy shkoli: navchalnyi posibnyk [Methods of teaching the German language in higher education: a study guide]. Mykolaiv, 92 p. [in Ukrainian].

Кirshova, O.V. (2021). Methodik des Deutschunterrichts an Hochschulen und Universitäten: metodychni rekomendatsiyi [Methods of teaching the German language in institutes and universities: methodical recommendations]. Mykolaiv, 132 p. [in German].

Kravets, R. (2023). Profesiyna maysternist vykladacha inozemnoyi movy yak zaporuka vsebichnoho rozvytku osobystosti zdobuvacha vyshchoyi osvity [The professional skill of a foreign language teacher as a guarantee of comprehensive development of the personality of a student of higher education]. Youth & market. No. 2 (210). pp. 13–19. [in Ukrainian].

Pabat, M.A., Budz I.F. & Pochenyuk, Ya.V. (2023). Metodyka navchannya inozemnykh mov: navchalnyi posibnyk [Methods of teaching foreign languages: a study guide]. Editor-in-chief M.A. Pabat. Rivne, 516 p. [in Ukrainian].

Rogova, M.O. & Yarishnyak, I.M. (2020). Rol asystentskoyi praktyky u formuvanni indyvidualnoho stylyu pedahohichnoho spilkuvannya maybutnikh vykladachiv [The role of assistant practice in the formation of the individual style of pedagogical communication of future teachers]. Bulletin of the Student Scientific Society of the Vasyl Stus Donetsk National University. Vol. 1. No. 12. pp. 279–282. [in Ukrainian].

Storonska, O. & Vorobel, M. (2023). Profesiyna kompetentnist pedahoha v umovakh tsyfrovizatsiyi v osviti [Professional competence of the teacher in the conditions of digitalization in education]. Youth & market. No. 10 (218). pp. 13–19. [in Ukrainian].

Tarnopolskyi, O.B. & Kabanova, M.R. (2020). Metodyka vykladannya inozemnykh mov u vyshchiy shkoli: pidruchnyk [Methods of teaching foreign languages in higher education: a textbook]. Vinnytsia, 384 p. [in Ukrainian].

Tsokur, O. (2021). Naukovo-pedahohichna (asystentska) praktyka yak determinanta profesiynoho samovyznachennya studentiv v statusi vykladachiv zakladu vyshchoyi osvity [Scientific-pedagogical (assistant) practice as a determinant of professional self-determination of students in the status of teachers of a higher education institution]. Scientific Bulletin of the Izmail State Humanitarian University. No. 48. pp. 220–228. [in Ukrainian].

Borisko, N.F. (2004). Curriculum für den sprachpraktischen Deutschunterricht an pädagogischen Fakultäten der Universitäten und pädagogischen Hochschulen [Curriculum for practical language teaching in German at pedagogical faculties of universities and pedagogical colleges]. Kyiv, 256 p. [in German].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-24

Номер

Розділ

Статті