ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.304578Ключові слова:
вчитель технологій; художньо-творча активність; художньо-трудова діяльність; професійно-педагогічна діяльність.Анотація
У статті авторами схарактеризовано зміст та розкрито структуру художньо-творчої активності майбутніх учителів технологій у процесі художньо-трудової діяльності. Художньо-творчу активність вчителя технологій необхідно розглядати: 1) як психічний стан, що виражає ставлення до процесу творчості і формується у процесі художньо-творчої трудової діяльності; 2) як системну якість особистості, що включає загальні властивості соціальної активності, а також специфічні риси творчої активності.
Структуру художньо-творчої активності вчителя технологій складають такі взаємопов’язані компоненти: мотиваційний, орієнтаційний, змістовно-операційний, вольовий, оцінний.
Посилання
Honcharenko, S.U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv, 376 р. [in Ukrainian].
Moliako, V. (2007). Tvorchyi potentsial liudyny yak psykholohichna problema [Human creative potential as a psychological problem]. Psychology of society. No. 4. рр. 6–10. [in Ukrainian].
Moroz, Yu.V. (2002). Tvorcha aktyvnist osobystosti i zakonomirnosti yii rozvytku v ontohenezi [Creative activity of the individual and patterns of its development in ontogenesis]. Practical Psychology and Social Work. No. 4. рр. 58–60. [in Ukrainian].
Nyshchak, I.D. (2006). Okremi aspekty formuvannia tvorchoi aktyvnosti maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia zasobamy kompiuternoi hrafiky [Separate aspects of the formation of creative activity of future teachers of labor education by means of computer graphics]. Youth & market. No. 8. рр. 80–83. [in Ukrainian].
Oliinyk, S.V. (1998). Teoretychni zasady formuvannia tvorchoho potentsialu maibutnoho vchytelia [Theoretical foundations of the formation of the creative potential of the future teacher]. Proceedings. Nizhyn, рр. 40–42. [in Ukrainian].
Orshansky, L.V., Nyshchak, I.D. & Pavlovskyi, Yu.V. (2022). Pedahohichni umovy formuvannia tvorchoi aktyvnosti maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia u protsesi profesiinoi pidhotovky [Pedagogical conditions for the formation of creative activity of future teachers of labor education in the process of professional training]. Youth & market. No. 1 (199). рр. 12–18. [in Ukrainian].
Kholodenko, V. (2013). Sutnist, zmist ta struktura tvorchoi aktyvnoi osobystosti [The essence, content and structure of a creative and active personality]. Proceedings. Series “Psychological and pedagogical sciences”. No. 1. рр. 84–88. [in Ukrainian].
Karpenko, N.A. (2016). Psykholohiia tvorchosti [Psychology of creativity]. Lviv, 156 р. [in Ukrainian].
Kosovets, V.I. (2009). Rozvytok sotsialnoi aktyvnosti molodi v umovakh sotsiokulturnoho seredovyshcha sela [Development of social activity of youth in the socio-cultural environment of the village]. Candidate’s thesis. Kyiv, 204 р. [in Ukrainian].
Zaniuk, S. (2002). Psykholohiia motyvatsii [Psychology of motivation]. Kyiv, 304 р. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.