STEM-ОСВІТА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.307510Ключові слова:
STEM-освіта; професійне навчання; проєктні технології; освітній процес; вебресурси; творчі здібності; критичне мислення.Анотація
У статті детально розглядається важливість STEM-освіти для майбутніх учителів професійного навчання, що вимагає не лише засвоєння знань і навичок, але й готовності до їх впровадження в освітній процес. Особлива увага приділяється інтеграції наукових дисциплін (науки, технологій, інженерії і математики, відомих як STEM) у підготовку майбутніх педагогів. Це сприяє розширенню їхніх знань та підготовці до ефективного застосування сучасних педагогічних підходів і технологій у навчальній практиці.
Посилання
Honcharova, N. (2017). Poniatiino-katehorialnyi aparat z problemy doslidzhennia aspektiv STEM-osvity [Conceptual and Categorical Apparatus for the Study of STEM Education Aspects]. Scientific Notes of the Junior Academy of Sciences of Ukraine. Series: Pedagogical Sciences, No. 10, pp. 104–114. [in Ukrainian].
Derzhavni standarty profesiinoi osvity: teoriia i metodyka : monohrafiia [State Standards of Vocational Education: Theory and Methodology: Monograph]. Edited by N.G. Nychkalo. Khmelnytskyi, 2002. 334 p. [in Ukrainian].
Tregub, O. (2020). “STEM-osvita u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv” [STEM Education in the Preparation of Future Teachers]. Kyiv, pp. 3–4. [in Ukrainian].
Kit, I. & Kit, O. (2014). Rozvytok STEM-osvity v shkoli [Development of STEM Education in Schools]. Computer in School and Family, No. 4, pp. 3–4. [in Ukrainian].
Kovalenko, V., Stets, N. & Varlalyuk, V. (2019). Intehratsiia pryrodnychykh znan yak neodminna skladova STEM-osvity [Integration of Natural Science Knowledge as an Essential Component of STEM Education]. The Image of a Modern Teacher, No. 3 (186), pp. 10–13. [in Ukrainian].
Morze, N., Strutynska, O. & Umryk, M. (2018). Osvitnia robototekhnika yak perspektyvnyi napriam rozvytku STEM-osvity [Educational Robotics as a Promising Direction for the Development of STEM Education]. Open Educational E-Environment of a Modern University, No. 5, pp. 178–187. [in Ukrainian].
Yurzhenko, V. (2019). Tekhnolohichna osvita i STEM-osvita: yikh protylezhnosti y fenomenolohichni paraleli. [Technological Education and STEM Education: Their Contradictions and Phenomenological Parallels]. Scientific Notes of the Central Ukrainian State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Series: Pedagogical Sciences, No. 177(2), pp. 163–167. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.