STEM-ОСВІТА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ольга Трегуб
  • Юрій Скібчик

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2024.307510

Ключові слова:

STEM-освіта; професійне навчання; проєктні технології; освітній процес; вебресурси; творчі здібності; критичне мислення.

Анотація

У статті детально розглядається важливість STEM-освіти для майбутніх учителів професійного навчання, що вимагає не лише засвоєння знань і навичок, але й готовності до їх впровадження в освітній процес. Особлива увага приділяється інтеграції наукових дисциплін (науки, технологій, інженерії і математики, відомих як STEM) у підготовку майбутніх педагогів. Це сприяє розширенню їхніх знань та підготовці до ефективного застосування сучасних педагогічних підходів і технологій у навчальній практиці.

Біографії авторів

Ольга Трегуб

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

Юрій Скібчик

аспірант Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

Посилання

Honcharova, N. (2017). Poniatiino-katehorialnyi aparat z problemy doslidzhennia aspektiv STEM-osvity [Conceptual and Categorical Apparatus for the Study of STEM Education Aspects]. Scientific Notes of the Junior Academy of Sciences of Ukraine. Series: Pedagogical Sciences, No. 10, pp. 104–114. [in Ukrainian].

Derzhavni standarty profesiinoi osvity: teoriia i metodyka : monohrafiia [State Standards of Vocational Education: Theory and Methodology: Monograph]. Edited by N.G. Nychkalo. Khmelnytskyi, 2002. 334 p. [in Ukrainian].

Tregub, O. (2020). “STEM-osvita u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv” [STEM Education in the Preparation of Future Teachers]. Kyiv, pp. 3–4. [in Ukrainian].

Kit, I. & Kit, O. (2014). Rozvytok STEM-osvity v shkoli [Development of STEM Education in Schools]. Computer in School and Family, No. 4, pp. 3–4. [in Ukrainian].

Kovalenko, V., Stets, N. & Varlalyuk, V. (2019). Intehratsiia pryrodnychykh znan yak neodminna skladova STEM-osvity [Integration of Natural Science Knowledge as an Essential Component of STEM Education]. The Image of a Modern Teacher, No. 3 (186), pp. 10–13. [in Ukrainian].

Morze, N., Strutynska, O. & Umryk, M. (2018). Osvitnia robototekhnika yak perspektyvnyi napriam rozvytku STEM-osvity [Educational Robotics as a Promising Direction for the Development of STEM Education]. Open Educational E-Environment of a Modern University, No. 5, pp. 178–187. [in Ukrainian].

Yurzhenko, V. (2019). Tekhnolohichna osvita i STEM-osvita: yikh protylezhnosti y fenomenolohichni paraleli. [Technological Education and STEM Education: Their Contradictions and Phenomenological Parallels]. Scientific Notes of the Central Ukrainian State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko. Series: Pedagogical Sciences, No. 177(2), pp. 163–167. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-03

Номер

Розділ

Статті